آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ارمیر ریزورت آنتالیا

هتل ارمیر ریزورت آنتالیا
armir resort kemer Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل ارمیر ریزورت

چرا هتل ارمیر ریزورت Armir Resort Kemer Hotel ؟

هتل آرمیر ریزورت در زمینی به مساحت 9350 متر مربع در مرکز شهر کمر در 45 کیلومتری مرکز آنتالیا، 55 کیلومتری فرودگاه آنتالیا واقع شده است. هتل پنج ستاره آرمیر ریزورت تنها 200 متر تا ساحل فاصله دارد یعنی شما با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی به یکی از زیبا ترین سواحل دنیا دسترسی دارید و می‌توانید در آنجا به انواع تفریح‌ها بپردازید. "Armir Resort Kemer Hotel" خدمات خود را تحت عنوان و مفهوم "All Inclusive" ارائه می‌دهد که شامل ساحل اختصاصی و طیف گسترده‌ای از انواع خدمات رفاهی و تفریحی می‌شود. هتل آرمیر ریزورت که در سال 1385 درهای خود را به روی میهمانان گشوده و در سال 1398 به صورت کامل بازسازی شد تا خدمات و امکانات خود را به روز کند و اقامتی فراموش نشدنی را برای مهمانان خود بسازد.

امکانات هتل ارمیر ریزورت:

از امکانات و فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل که به صورت کاملا رایگان برای تمامی مهمانان در دسترس است می‌توان به انواع بازی‌های رومیزی فکری، والیبال و فوتبال ساحلی، دارت، تنیس روی میز و بسکتبال آبی اشاره نمود؛ در حالی که امکاناتی همچون انواع بازی‌های رایانه‌ای، باشگاه بیلیارد، آموزش غواصی و دیگر ورزش‌های آبی موتوری شامل هزینه‌هایی جداگانه از رزرو هتل می‌شوند. در کنار استخر روباز هتل نیز امکاناتی همچون تخت‌ها و چتر‌های مخصوص حمام آفتاب یافت می‌شوند، دیگر خدماتی نظیر مرکز اسپا، انیمیشن، استخر مخصوص کودکان، مرکز خرید و ... نیز در این هتل پنج ستاره ارائه شده است. در مرکز اسپا انواع ماساژ، جلبک درمانی و درمان‌های مراقبت از پوست به رفع خستگی مهمانان کمک می‌کند. علاوه بر این، حمام ترکی، سونا و حمام بخار رایگان در دسترس است. استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای فای در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده نمائید که بر اساس نیزان مصرف شامل هزینه جداگانه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ارمیر ریزورت:

هتل آرمیر ریزورت با 396 اتاق که در مجموع 860 تخت را فراهم می‌کنند آماده خدمت رسانی است؛ اتاق‌ها در چند مدل استاندارد، دلوکس، خانوادگی و سوئیت‌ها قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید و منظره و در نهایت ظرفیت آنها است.

فاصله هتل ارمیر ریزورت تا:
- برگاموت باغ ریزورت: 900 متر
- عثمان اونلو: 1.5 کیلومتر
- شهید گروهبان سلجوق گوردال: 1.7 کیلومتر
- اولبیا: 2 کیلومتر
- شواباخ: 2.4 کیلومتر
- پارک و ساحل مهتاب: 2.4 کیلومتر
- پارک فولکلوریک یوروک: 2.5 کیلومتر
- پارک احمد تویگر شهرداری کمر: 2.9 کیلومتر
- پارک مهمت امین مینتا: 3.6 کیلومتر
- کافه بارکمر: 400 متر
- کافه/ بار بامزوم: 500 متر
- کافه/باربرکت دونر: 1.4 کیلومتر
- شهر عتیقه فازلیس: 9 کیلومتر
- منطقه اقیانوس کمر: 6 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 39  کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ارمیر ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
سالن بازی کودکان سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2