آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تو کازا گلیدونیا آنتالیا

هتل تو کازا گلیدونیا آنتالیا
tu casa gelidonya Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل تو کازا گلیدونیا

چرا هتل تو کازا گلیدونیا Tu Casa Gelidonya Hotel ؟

هتل تو کازا گلیدونیا توسط باغی از درختان پرتقال احاطه شده است؛ و دارای کوه‌های توروس در پس زمینه است که در فاصله 150 متری از ساحل واقع شده است. یکی از دلایل محبوب بودن این هتل دسترسی عالی به جاذبه‌های توریستی و گردشگری است. از دیگر دلایل آن ارائه انواع خدمات ورزشی و رفاهی در بهترین سطح کیفیت است.

امکانات هتل تو کازا گلیدونیا:

هتل گلیدونیا دارای یک استخر سرپوشیده و دو استخر روباز و علاوه بر آنها یک استخر و محیط مخصوص بازی کودکان است. استخر سرپوشیده هتل در تمامی فصول سال فعالیت می‌کند اما استخر‌های روباز به صورت فصلی فعالیت می‌کنند و ساعت کاری آنها از ساعت 10 الی 19 است. شما برای استفاده از استخر‌ها نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای ندارید. در کنار استخر‌های روباز هتل صندلی‌ها و تخت‌های مخصوص حمام آفتاب قرار دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید. همچنین یک بار نیز در محیط استخر موجود است که انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را ارائه می‌دهد. امکانات اسپا هتل شامل حمام ترکی، جکوزی، سونا و انواع ماساژ‌های سر، صورت و بدن است. شما برای استفاده از خدمات اسپا هتل نیازمند پرداخت هزینه‌ای جداگانه از رزرو هتل دارید. خدمات کرایه اتوموبیل نیز موجود است و می‌توانید خودرو مورد علاقه خود را کرایه کرده و به دیدن شهر بپردازید. اینترنت وای فای رایگان در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است و مهمانان با اتصال به آن می‌توانند به تمام اینترنت مثل چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری دسترسی داشته باشند. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظر گرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل تو کازا گلیدونیا:

هتل گلیدونیا تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل تو کازا گلیدونیا تا:
- عثمان اونلو: 1.2 کیلومتر
- برگاموت باغ ریزورت: 1.2 کیلومتر
- شهید گروهبان سلجوق گوردال: 1.4 کیلومتر
- اولبیا: 1.6 کیلومتر
- پارک و ساحل مهتاب: 2.1 کیلومتر
- پارک فولکلوریک یوروک: 2.2 کیلومتر
- پارک احمد تویگر شهرداری کمر: 2.8 کیلومتر
- پارک مهمت امین مینتا: 3.5 کیلومتر
- کافه/ بار بامزوم: 150 متر
- کافه بارکمر: 700 متر
- رستوران ریچی ریچ: 950 متر
- شهر عتیقه فازلیس: 9 کیلومتر
- منطقه اقیانوس کمر: 6 کیلومتر
- ساحل کمر: 250 متر
- ساحل عمومی مرکزی غرب: 900 متر
- ساحل باشگاه مد کمر: 2.9 کیلومتر
- ساحل کامیووا: 4.5 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 39 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل تو کازا گلیدونیا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ استخر حمام ترکی
سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2