آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرند میرامور آنتالیا

هتل گرند میرامور آنتالیا
grand miramor Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل گرند میرامور

چرا هتل گرند میرامور Grand Miramor Hotel ؟

هتل گرند میرامور آنتالیا در سال 2011، در منطقه کمر ساخته شده است؛ فاصله هتل تا دریا بین 200 تا 300 متر می‌باشد. گرند میرامور دارای ساحل اختصاصی 50 متری خود است. در استخرهای سرپوشیده و روباز فرصت تفریح و استراحت را دارید. امکانات ویژه‌ای همچون بیلیارد نیز موجود است. هتل خدمات خود را تحت عنوان "All Inclusive" ارائه می‌دهد.

امکانات هتل گرند میرامور:

"Grand Miramor Hotel" یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از کمر بازدید می‌کنند و به دنبال محیطی مناسب برای خانواده در کنار بسیاری از امکانات مفید و قیمتی مناسب هستند. استخر، صندلی‌ها و تخت‌های حمام آفتاب و بار به مدت 24 ساعته در منطقه هتل قابل استفاده هستند. استخر رایگان در دسترس است و به صورت فصلی فعالیت می‌کند. خدمات کرایه اتوموبیل نیز موجود است و می‌توانید خودرو مورد علاقه خود را کرایه کرده و به دیدن شهر بپردازید. اینترنت وای فای رایگان در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است و مهمانان با اتصال به آن می‌توانند به تمام اینترنت مثل چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری دسترسی داشته باشند. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظر گرفته شده است. رستوران هتل دارای انواع غذا‌های محلی و بین‌المللی است که در 3 وعده صبحانه، ناهار و شام خدمات ارائه می‌دهد. صبحانه به صورت بوفه و رایگان برای تمامی مهمانان موجود است؛ ناهار و شام با منوی انتخابی و آلاکارته سرو می‌شوندو شامل هزینه‌های جداگانه هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل گرند میرامور:

تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیرحمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل گرند میرامور تا:
- کاخ جهانی آلوا دونا: 600 متر
- استراحتگاه دایما: 1.6 کیلومتر
- شواباخ: 2.4 کیلومتر
- پارک و ساحل مهتاب: 2.5 کیلومتر
- اولبیا: 2.8 کیلومتر
- شهید چاووش سلچوک گوردال: 3 کیلومتر
- عثمان اونلو: 3.3 کیلومتر
- رستوران ناز: 100 متر
- رستوران سلطان: 150 متر
- کافه/بارکافه کایسری سیسی: 250 متر
- شهر عتیقه فازلیس: 7 کیلومتر
- منطقه اقیانوس کمر: 7 کیلومتر
- ساحل کامیووا: 350 متر
- ساحل باشگاه مد کمر: 2 کیلومتر
- ساحل آیسیگی: 2.2 کیلومتر
- ساحل عمومی مرکز باتی: 2.7 کیلومتر
- ساحل کمر: 3.6 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 41 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرند میرامور ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی نمازخانه اعلام حریق رمپ روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2