آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل مارتی بیچ کوش آداسی

هتل مارتی بیچ کوش آداسی
marti beach Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل مارتی بیچ

چرا هتل مارتی بیچ Marti Beach Hotel

هتل مارتی بیچ یکی از هتل‌های چهار ستاره نوساز و خوش منظره کوش آداسی می‌باشد که در ساحل زیبا میس و روبروی آب‌های فیروزه ای دریای اژه قرار دارد به همین دلیل دارای چشم انداز فوق‌العاده از دریا می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل مارتی بیچ Marti Beach Hotel

هتل مارتی بیچ، تجربه بسیار خوبی در ارائه خدمات داشته و به خوبی خود را با علایق و سلیقه‌های متنوع هماهنگ می‌کند. این هتل دارای ساحل خصوصی در کنار دریا می‌باشد که با صندلی‌های مخصوص آفتاب دکور شده و با چشم انداز فوق العاده ای از دریا می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در محوطه هتل سپری کنید همچنین چتر آفتاب در کنار ساحل محیطی آرامش بخش را برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن برای میهمانان ایجاد می‌کنند. لازم بذکر است انجام انواع ورزش‌های آبی نظیر غواصی، شنا و ... در ساحل هتل امکان پذیر است.
برای شنا به استخر روباز می‌توانید بروید و آبتنی کنید البته فقط در روزهای گرم فعالیت می‌کند بعد از شنا می‌توانید به مرکز اسپا هتل بروید و از خدمات درمانی و ماساژ آن بهره ببرید. همچنین در این مرکز از سونا و حمام ترکی نیز می‌توانید بهره ببرید و خستگی بعد از یک روز طولانی را برطرف کنید. یک سالن زیبایی نیز در هتل وجود دارد که مهمانان می‌توانند برای دریافت خدمات مراقبتی و زیبایی به آن مراجعه کنند.
در هتل مارتی بیچ  دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. قابل توجه مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگیشان را دارند توجه داشته باشند که در این هتل ورود حیوانات مجاز نمی‌باشد.
در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید از صرافی هتل مارتی بیچ برای تبدیل پول خود استفاده کنید و وجود دستگاه فکس و فتوکپی به شما کمک می‌کند تا راحت تر کارهای اداری خود را انجام دهید علاوه بر آن خدمات برای افراد کم توان و نا توان نیز در هتل برای رفاه آنان تعبیه شده است.
در هتل مارتی بیچ Marti Beach Hotel هم رستوران روباز و هم رستوران سرپوشیده وجود دارند که بسته به سلیقه خود می‌توانید برای صرف غذا یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. در رستوران هتل انواع غذاهای خوشمزه محلی و ترکی به صورت منوی آلاکارته و بوفه ای سرو می‌شوند. همچنین برای کودکان نیز منوی مخصوص در نظر گرفته شده است. 

اتاق‌ها و امکانات هتل مارتی بیچ Marti Beach Hotel

این هتل دارای در مجموع دارای 110 اتاق با ظرفیت 246 تخت خواب است. برخی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی نیز می‌باشند و پنجره‌های بزرگ که نور مناسب و چشم انداز زیبای شهر را به معرض نمایش می‌گذارد. تجهیزات رفاهی مانند مبلمان، میز، محل نشیمن و تماشای تلویزیون، سیستم تهویه مطبوع، سیستم سرمایش و گرمایش، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، تلویزیون با شبکه های ماهواره ای، کمد، دراور، آباژور، یخچال، مینی بار (با هزینه)، قهوه/ چای ساز، بطری آب، سرویس بهداشتی خصوصی، حمام، لوازم بهداشتی و دمپایی فراهم شده‌ اند. 

انواع اتاق‌ها:

- اتاق خانوادگی 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق استاندارد 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دولوکس 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق سه تخته استاندارد 3 تخت یک نفره یا 1 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره
- اتاق دو نفره اکونومی 2 تخت یک نفره

 فاصله هتل تا:

-  رستوران ترکی800 متر
- کافه/بارکن کن 1.8 کیلومتر
- تئاتر بزرگ افسوس 14 کیلومتر
- ویرانه های افسوس 14 کیلومتر
- معبد آرتمیس 16 کیلومتر
- موزه افسوس 16 کیلومتر
- کلیسای سنت جان، افسوس 17 کیلومتر
- دریا/اقیانوس ساحل کوش آداسی 2.3 کیلومتر
- ساحل کادینلار 100 متر
- ساحل سبز 600 متر
- ساحل بهشت 850 متر
- ساحل جید 1.9 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل مارتی بیچ ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه
مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سرویس بهداشتی ایرانی سیستم تهویه مطبوع تراس خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) ماساژ استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سونا چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2