آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آرکان این آنتالیا

هتل آرکان این آنتالیا
arikan inn Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل آرکان این

چرا هتل آرکان این Arikan Inn Hotel ؟

هتل سه ستاره آرکان این در مرکز کمر در نزدیکی یکی از بهترین سواحل دریای مدیترانه واقع شده است؛ با قیمتی مناسب خدماتی به روز را برای راحتی هرچه بیشتر شما ارائه می‌دهد. یکی از دلایل محبوب بودن Arikan Inn Hotel دسترسی عالی به جاذبه‌های توریستی و گردشگری است. از دیگر دلایل محبوبیت آن مقرون به صرفه بودن اقامت در این هتل است.

امکانات هتل آرکان این:

تراس استخر و بار به مدت 24 ساعته در منطقه هتل قابل استفاده هستند. استخر به صورت رایگان در دسترس است و به صورت فصلی فعالیت می‌کند. اینترنت وای فای رایگان در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است و مهمانان با اتصال به آن می‌توانند به تمام اینترنت مثل چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری دسترسی داشته باشند. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظرگرفته شده است. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود. مهمانان می‌توانند از کوکتل‌های استوایی و تنقلات در بار استخر لذت ببرند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آرکان این:

تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیرحمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل آرکان این تا:
- کافه بار کپشن: 500 متر
- رستوران لئون: 1 کیلومتر
- رستوران دوستان: 1.2 کیلومتر
- پارک آبی: 1.5 کیلومتر
- ییلماز تورکری پارکی: 2.8 کیلومتر
- پارک ساحلی: 3.4 کیلومتر
- پارک آتاتورک: 4.2 کیلومتر
- پارک ساحلی بلدیبی: 4.5 کیلومتر
- برگاموت باغ ریزورت: 6 کیلومتر
- عثمان اونلو: 13 کیلومتر
- شهید چاووش سلچوک گوردال: 17 کیلومتر
- اولبیا: 13 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 34 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آرکان این ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار اعلام حریق رمپ روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک سرویس لانژ نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ماساژ استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2