آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کورندون پلایا کمر آنتالیا

هتل کورندون پلایا کمر آنتالیا
corendon playa kemer Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل کورندون پلایا کمر

چرا هتل کورندون پلایا کمر Corendon Playa Kemer Hotel ؟

هتل گرند پارک کمر در آوریل سال 2019 به طور کامل بازسازی شد و به کورندون پلایا کمر تغییر نام داد. "Corendon Playa Kemer -Ex Grand Park Kemer" واقع در اسکله، امکانات اسپا مجلل و یک استخر روباز مشرف به خلیج آنتالیا را ارائه می‌دهد. "Corendon Playa Kemer" با ساحل شنی خصوصی خود، فرصتی برای تعطیلات بی‌نظیر با سایههای آبی دریا و سبز طبیعت ارائه می‌دهد. برای کسانی که می‌خواهند تعطیلات متفاوتی داشته باشند و با منظره رویایی طلوع آفتاب بیدار شوند، هتل کورندون پلایا موقعیت مکانی عالی دارد.

امکانات هتل کورندون پلایا کمر:

در استخر‌های روباز و سرپوشیده هتل رایگان شنا کنید و با سرسره‌های آبی استخر بزرگسالان لذت آب تنی دوچندان می‌شود. هتل انواع ورزش‌های والیبال ساحلی، تنیس روی میز، دارت، بیلیارد و ... را ارائه می‌دهد که البته برای استفاده از برخی از آنها نیازمند پرداخت هزینه هستید؛ بعد از ورزش و تفریح و داشتن روزی پر از هیجان می‌توانید به مرکز اسپا هتل رفته و از خدمات حمام ترکی، سونا، مرکز زیبایی، جکوزی و انواع ماساژ‌های سر، صورت و بدن بهره‌مند شوید و آرامش را به خود هدیه کنید. شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه با اتصال به اینترنت وای فای هتل آنلاین شوید و به تمامی امکاناتی نظیر چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و ... دسترسی داشته باشید. اگر نیاز به سرعت بیشتر دارید اینترنت پر سرعت کابلی نیز در دسترس است که بر اساس میزان مصرف یا به صورت ساعتی شامل هزینه می‌شود. استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای فای در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده نمائید که بر اساس میزان مصرف شامل هزینه جداگانه می‌شود. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظر گرفته شده است. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کورندون پلایا کمر:

اتاق‌های هتل کورندون پلایا با رنگ‌های آرام تزئین شده و دارای پنجره‌های بزرگ با نور طبیعی است؛ هر کدام دارای بالکن مبله با منظره دریای مدیترانه یا جنگل هستند. هتل کورندون پلایا تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی و محلی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل کورندون پلایا کمر تا:
- پارک یلماز ترکری: 2.1 کیلومتر
- پارک آبی: 2.4 کیلومتر
- پارک ساحلی: 2.6 کیلومتر
- پارک آتاتورک: 5 کیلومتر
- پارک ساحلی بلدیبی: 5 کیلومتر
- برگاموت باغ ریزورت: 8 کیلومتر
- عثمان اونلو: 9 کیلومتر
- شهید گروهبان سلجوق گوردال: 10 کیلومتر
- اولبیا: 10 کیلومتر
- پارک فولکلوریک یوروک: 10 کیلومتر
- کافه/باردیسکوریوم: 150 متر
- پارک و ساحل مهتاب: 10 کیلومتر
- شهر عتیقه فازلیس: 18 کیلومتر
- منطقه اقیانوس کمر: 13 کیلومتر
- ساحل بلدیبی: 10 متر
- ساحل گوینوک: 1.1 کیلومتر
- ساحل کمر: 7 کیلومتر
- ساحل عمومی مرکزی غرب: 9 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 31 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کورندون پلایا کمر ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر
پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2