آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دوسینیا لاکچری ریزورت آنتالیا

هتل دوسینیا لاکچری ریزورت آنتالیا
dosinia luxury resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل دوسینیا لاکچری ریزورت

چرا هتل دوسینیا لاکچری ریزورت Dosinia Luxury Resort Hotel ؟

هتل پنج ستاره دوسینیا لاکچری ریزورت با ارائه و دقت به جزئیات ارزشمند، تجربه‌ای سفارشی را برای مهمانان و مشتریان خود فراهم می‌کند. مهمانان می‌توانند در کنار شلوغی‌، هیجان و هیاهوی ورزش‌ها و امکانات تفریحی، سکوت و آرامش را در اتاق‌ها یا مراکز اسپا و ماساژ هتل تجربه کنند. 31 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا در کنار یک تعطیلات عالی و با آرامش و پر از هیجان و سرگرمی فاصله است. مجموعه هتل‌ و استراحتگاه دوسینیا لاکچری با دقت و به کار گیری تجربه طراحی شده تا اقامتی بی عیب و نقص را برای همه ارائه دهد.

امکانات هتل دوسینیا لاکچری ریزورت:

"Dosinia Luxury Resort" واقع در بلدیبی  تنها 9 دقیقه پیاده روی تا ساحل فاصله دارد. هتل دوسینیا لاکچری خدمات تفریحی نظیر استخر روباز بسیار بزرگ با فعالیت‌های ورزشی آن در کنار تخت‌ها و صندلی‌های مخصوص برای حمام آفتاب همراه بار اختصاصی استخر با ارائه انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم با طیف گسترده‌ای از دسر‌ها هستند. استخر هتل به صورت فصلی فعالیت می‌کند و تماما رایگان در دسترس است و برای استفاده نیاز به پرداخت هزینه جداگانه ندارید. ساعت کاری استخر از ساعت 10 الی 19 است. رستوران هتل هر روز صبحانه با منوی بوفه باز را از ساعت 7 الی 10 به صورت رایگان برای تمامی مهمانان ارائه می‌دهد؛ ناهار و شام نیز در این رستوران به صورت منوی انتخابی و آلاکارته و با هزینه سرو می‌شود. بار‌های هتل نیز در لابی کنار استخر و کافی‌شاپ هتل قرار دارند؛ شما می‌توانید با استفاده از تلفن‌هایی که در تمامی اتاق‌ها قرار دارد از کافی‌شاپ نوشیدنی و دسر مورد علاقه خود را سفارش دهید و آن را درب اتاق تحویل بگیرید و همراه عزیزانتان میل کنید. اگر خودرو به همراه دارید می‌توانید از پارکینگ اختصاصی هتل به صورت رایگان استفاده کنید و نیازی به هماهمگی از قبل ندارید. پذیرش 24 ساعته آماده پاسخ گویی به سوالات شما است. کارکنان هتل به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. امکانات کرایه خودرو و دوچرخه نیز فراهم شده است و می‌توانید با انتخاب و اجاره ماشین مورد علاقه خود به دیدن و گردش در شهر بپردازید.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل دوسینیا لاکچری ریزورت:

به لطف طراحی متفکرانه و فضای داخلی شیک، می‌توانید احساس راحتی کنید و از سطح کیفیت و راحتی لذت ببرید. همه اقامتگاه‌های هتل دارای دسترسی رایگان وای ‌فای پرسرعت و همچنین محصولات لوکس ممتاز و روپوش‌های مخملی و دمپایی در حمام هستند. بسیاری از آنها منظره پانوراما از استخر و دریای درخشان هتل یا کوه و جنگل‌های سرسبز را ارائه می‌دهند و همه آنها دارای بالکن خصوصی هستند. تلویزیون‌های LCD که به شما امکان می‌دهند هر زمان که بخواهید کانال ماهواره را تماشا کنید و تلفن‌های مستقیمی که می‌توانید به پذیرش هتل متصل شوید.

فاصله هتل دوسینیا لاکچری ریزورت تا:
- پارک آبی: 1.8 کیلومتر
- پارک یلماز ترکری: 2.5 کیلومتر
- پارک ساحلی: 3.2 کیلومتر
- پارک آتاتورک: 4.4 کیلومتر
- پارک ساحلی بلدیبی: 4.7 کیلومتر
- برگاموت باغ ریزورت: 8 کیلومتر
- عثمان اونلو: 10 کیلومتر
- شهید گروهبان سلجوق گوردال: 10 کیلومتر
- اولبیا: 10 کیلومتر
- پارک فولکلوریک یوروک: 10 کیلومتر
- کافه/باردیسکوریوم: 500 متر
- شهر عتیقه فازلیس: 18 کیلومتر
- منطقه اقیانوس کمر: 13 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 31 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل دوسینیا لاکچری ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق رمپ روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ اجاره دوچرخه سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2