آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل اونکل ریزورت آنتالیا

هتل اونکل ریزورت آنتالیا
onkel resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل اونکل ریزورت

چرا هتل اونکل ریزورت Onkel Resort Hotel ؟

هنگام سفر به بلدیبی اقامت در هتل‌های "onkel" گزینه‌ای بسیار مناسب برای ساختن خاطراتی زیبا و به یاد ماندنی از اقامتی راحت و مناسب است. این هتل چهار ستاره اقامتگاه‌هایی مناسب برای تمامی سلیقه‌ها را ارائه می‌دهد یعنی شما می‌توانید با دوستان خود، با خانواده و یا شخصی و برای کار و بیزینس سفر کنید و هتل اونکل قطعا یکی از انتخابات خوب شما خواهد بود. هتل اونکل ریزورت در بلدیبی آنتالیا، موقعیتی در کنار دریا واقع شده است. ویژگی‌های خاص "Onkel Resort Hotel" داشتن ساحل اختصاصی با دسترسی بسیار آسان با فاصله‌ای کمتر از 100 متر پیاده روی، ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری به همراه بالکن‌هایی مبله با چشم انداز بی‌نظیر و پانوراما از اقیانوس، کوه و جنگل هستند.

امکانات هتل اونکل ریزورت:

مهمانان هتل اونکل ریزورت می‌توانند در یک صندلی آفتابگیر کنار استخر روباز استراحت کنند یا از ماساژ لذت ببرند. این هتل دارای یک مرکز تناسب اندام است و دارای سالن های استراحت در کنار ساحل با سقف‌های کاهگلی است.
هر صبح، صبحانه در رستوران اصلی هتل به صورت بوفه و رایگان برای تمامی مهمانان سرو می‌شود. چندین رستوران نیز بجز رستوران اصلی هتل در محل و نزدیکی قرار دارند که با منو‌های انتخابی و آلاکارته فعالیت می‌کنند و غذا‌های بسیار خوش مزه و خوبی را زیر نظر سرآشپز‌های دوره دیده آماده می‌کنند. هتل همچنین دارای 3 بار از جمله بار دیسکو، بار لابی و بار استخر است که طیف گسترده‌ای از نوشیدنی و دسر را برای شما آماده می‌کنند. شما می‌توانید با استفاده از تلفن‌های تمامی اتاق‌ها از این بار‌ها سفارس دهید و درب اتاقات تحویل بگیرید. 
شما می‌توانید به راحتی و بدون نیاز به پرداخت هزینه با اتصال به اینترنت وای فای هتل آنلاین شوید و به تمامی امکاناتی نظیر چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری و ... دسترسی داشته باشید. اگر نیاز به سرعت بیشتر دارید اینترنت پرسرعت کابلی نیز در دسترس است که بر اساس میزان مصرف یا به صورت ساعتی شامل هزینه می‌شود. استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظرگرفته شده است. مرکز تجاری امکانااتی همه جانبه را برای پاسخگویی به نیازهای تجاری شما ارائه می‌دهد. مرکز تجاری دسترسی به اینترنت پرسرعت، خدمات منشی، خدمات پیک، فتوکپی، چاپ و اسکن و اتاق هیئت خصوصی را ارائه می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل اونکل ریزورت:

همه اقامتگاه‌های هتل دارای تلویزیون‌های پلاسما هوشمند با کانال‌های ماهواره‌ای و محلی، و همچنین محصولات لوکس ممتاز و روپوش‌های مخملی و دمپایی در حمام هستند. بسیاری از آنها منظره پانوراما از استخر هتل یا دریای درخشان را ارائه می‌دهند و همه دارای بالکن خصوصی هستند. کسانی که اتاق‌های ویژه را رزرو می‌کنند از خدمات یک دستیار مهمان اختصاصی برخوردار می‌شوند که برای مدیریت هر یک و همه نیازهای شما در طول اقامت شما آماده است. مهمانان سوئیت کینگ نیز از خدمات یک پیشخدمت خصوصی برای پذیرایی بهره مند می‌شوند.

فاصله هتل اونکل ریزورت تا:
- پارک آبی: 1.5 کیلومتر
- ییلماز تورکری پارکی: 2.8 کیلومتر
- پارک ساحلی: 3.4 کیلومتر
- پارک آتاتورک: 4.2 کیلومتر
- پارک ساحلی بلدیبی: 4.5 کیلومتر
- برگاموت باغ ریزورت: 8 کیلومتر
- عثمان اونلو: 10 کیلومتر
- شهید چاووش سلچوک گوردال: 10 کیلومتر
- اولبیا: 11 کیلومتر
- کافه/باردیسکوریوم: 700 متر
- رستوران و کافه استیک هاوس: 750 متر
- فود کورت هتل: 750 متر
- پارک و ساحل مهتاب: 11 کیلومتر
- شهر عتیقه فازلیس: 19 کیلومتر
- منطقه اقیانوس و دریای کمر: 14 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 31 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل اونکل ریزورت ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک سرویس لانژ نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار منوی سرویس خواب آباژور لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2