آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی

هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی
tusan beach resort Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل توسان بیچ ریزورت

چرا هتل توسان بیچ ریزورت  Tusan Beach Resort Hotel

هتل توسان بیچ ریزورت یک هتل پنج ستاره می‌باشد که در کشور ترکیه و در شهر کوش آداسی واقع شده است. این هتل لوکس و ساحلی در منطقه آیدین رو به خلیج توسان قرار دارد و چشم اندازی خیره کننده، دریای اژه را به نمایش گذاشته است. هتل متشکل از یک ساختمان اصلی 6 طبقه و یک بلوک فرعی 5 طبقه می‌باشد. یکی از مزیت‌های فوق‌العاده هتل توسان بیچ ریزورت کوش آداسی برای خانواده‌ها، وجود یک پارک آبی نسبتا بزرگ برای کودکان محسوب می‌شود.

خدمات و امکانات هتل توسان بیچ ریزورت Tusan Beach Resort Hotel

کانتر پذیرش 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کند و پاسخگوی تمامی سوالات مسافران با روی خوش می‌باشند و پرسنل مجرب و به زبان‌های ترکی، آلمانی و انگلیسی تسلط دارند و برای ارتباط گرفتن با آن‌ها جای نگرانی نمی‌باشد. هتل توسان بیچ ریزورت دارای یک رستوران می‌باشد که انواع غذاهای دریایی، آسیایی و ترکی و بین‌المللی به صورت آلاکارته و بوفه در فضای باز سرو می‌شود. هر صبح از ساعت 07:00 الی 10:30 صبحانه سلف سرویس ارائه می‌شود که شامل بوفه های گرم و سرد است همچنین از ساعت 11 الی 23 انواع نوشیدنی‌ها در هتل سرو می‌گردد.
در هتل یک سالن مجهر بدنسازی فراهم شده است که بسیار لوکس است وعلاقه مندان به ورزش و بدنسازی نیز می‌توانند در آن تمرینات روزانه خود را انجام دهند. برای شنا و آفتاب گرفتن هم استخر رو باز و هم سر پوشیده قرار دارد و صندلی‌های آفتاب به همراه نوشیدنی‌های فصل به اقامت هرچه دلچسب تر در این هتل کمک خواهند کرد. ماساژ و اسپا، استخر آب گرم، اتاق بخار و حمام ترکی از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره هستند.
دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی هتل توسان بیج فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. از امکانات دیگر این هتل می‌توان به کانتر تور، تبدیل ارز، نظافت روزانه، سرویس اتو کشی، کرایه اتومبیل، اتاق‌های عایق صدا، لباسشویی و غیره اشاره کرد.
تفریحات مختلفی نظیر بیلیارد، دارت، تنیس روی میز، باشگاه کودکان، ورزش‌های آبی، ایروبیک، جت اسکی، غواصی، قایقرانی، بازی روی صفحه پازل، دارت، پینگ پونگ، زمین تنیس، زمین بازی و اتاق بازی برای شما ارائه خواهد شد تا از تک تک لحظات خود در این هتل لذت ببرید.
در صورت نیاز به پول نقد می‌توانید به صرافی هتل بروید و از خدمات تبدیل ارز هتل بهره ببرید با وجود قابلیت تبدیل ارز توسط متصدیان بخش پذیرش هتل، یک دستگاه خودپرداز نیز در محل تعبیه شده است. لازم بذکر است امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد.

اتاق‌ها و امکانات هتل توسان بیچ ریزورت  Tusan Beach Resort Hotel

 هتل Tusan Beach Resort در کوش آداسی دارای  375 اتاق می‌باشد. اتاق‌های هتل دارای طراحی شیک و منظره‌ای فوق‌العاده هستند که اکثر آنها رو به دریا هستند و مجهز به یک دستگاه تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز می‌باشد که در طول اقامت می‌توانید از آن استفاده کنید. گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود می‌باشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق‌ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق‌ها را انجام می‌دهند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق های 2 نفره لوکس با منظره دریا و متراژ 28 مترمربع
- اتاق های 2 نفره لوکس با منظره باغ و متراژ 28 مترمربع
- اتاق های لوکس با منظره باغ و متراژ 28 مترمربع
- اتاق های لوکس 4 نفره با چشم انداز دریا و متراژ 28 مترمربع
- سودیت های لوکس با متراژ 40 مترمربع
- اتاق های آلاکارته با چشم انداز دریا و متراژ 28 مترمربع

فاصله هتل تا:

- فرودگاه بین المللی عدنان مندرس حدود 60 کیلومتر

- گووَرجین آدا (جزیره کبوتر) حدود 6.6 کیلومتر

- موزه افسوس 9.9 کیلومتر

- قلعه کوش آداسی 5.2 کیلومتر

- معبد آرتمیس 9.5 کیلومتر

- شهر باستانی افسوس 7.4 کیلومتر

- كادينلار دنيزى (ساحل بانوان) حدود 7.9 کیلومتر

- معبد هادریان 7.1 کیلومتر

- زمین گلف بین المللی کوش آداسی 18.4 کیلومتر

- ساحل پیگل 0.5 کیلومتر

- فرودگاه بین المللی ساموس 39.4 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل توسان بیچ ریزورت ‌
رستوران فروشگاه آسانسور رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2