آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

لابراندا افسوس پرینسس

هتل لابراندا افسوس پرینسس کوش آداسی
labranda ephesus princess Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل لابراندا افسوس پرینسس

چرا هتل لابراندا افسوس پرینسس Labranda Ephesus Princess

هتل ساحلی لابراندا افسوس پرینسس هتلی پنج ستاره در شهر کوش آداسی می‌باشد. و در وبسایت Booking  یکی از برترین‌ها شناخته می‌شود. هتل لابراندا افسوس پرینسس Labranda Ephesus Princess دارای یک ساحل اختصاصی در جدار دریای اژه می‌باشد. برای آن دسته از توریستانی که به دنبال اقامت در یک هتل پنج ستاره لوکس در کوش آداسی هستند و می‌خواهند در یک فضای آرامشبخش و جذاب چند روزی را به تفریح بی وقفه و کسب آرامش اختصاص دهند، گزینه مناسبی است.

خدمات و امکانات هتل لابراندا افسوس پرینسس Labranda Ephesus Princess

هر روز صبح را با رفتن به باغ زیبای هتل لابراندا افسوس پرینسس آغاز کنید. در قسمت‌هایی، یک سری مبلمان چند نفره دیده می‌شود که مخصوص دورهمی‌های دوستانه و صمیمی است. در صورت تسلط نداشتن به زبان ترکی کارکنان به زبان انگلیسی مسلط می‌باشند و جای نگرانی برای ارتباط با آن‌ها وجود نخواهد داشت.
در هتل لابراندا افسوس پرینسس Labranda Ephesus Princess  مجموعا پنج رستوران و چهار بار قرار گرفته است که در آن موسیقی زنده پخش می‌شود. رستوران "Main Resturant" به صورت سلف سرویس ارائه می‌دهد. هر صبح از ساعت 07:00 الی 10:30 در هتل صبحانه سلف سرویس ارائه می شود که شامل بوفه های گرم و سرد می‌باشد.
اگر به دنبال خرید هدیه و سوغات هستید دیگر نیازی به گشت و گذار در مراکز خرید کوش آداسی نداشته و می‌توانید از فروشگاه کادویی و مینی مارکت هتل کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید لازم بذکر است مسافران می‌توانند از هتل لابراندا افسوس پرینسس Labranda Ephesus Princess ماشین کرایه کنند و در اطراف کوش آداسی  چرخی بزنند و به هر نقطه ای که دوست دارند بروند. امکانات برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر هم وجود دارد.
برای شنا و آفتاب گرفتن هم استخر رو باز و هم سر پوشیده قرار دارد و صندلی‌های آفتاب به همراه نوشیدنی‌های فصل به اقامت هرچه دلچسب تر در این هتل کمک خواهند کرد. ماساژ و اسپا، استخر آب گرم، اتاق بخار و حمام ترکی از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره هستند همچنین هتل دارای ساحل خصوصی می‌باشد و علاوه بر ساحل، در کناره استخرهای سر باز هتل نیز نیمکت‌های آفتاب‌گیر متعددی را پیدا خواهید کرد.
سرگرمی‌های متعددی نیز برای میهمانان در نظر گرفته شده است که هر زمان از روز بخواهند می‌توانند از آنها استفاده کنند ‏همانند بیلیارد، تنیس روی میز ، دارت و ورزشهای آبی علاوه بر این‌ها این هتل زمین گلف و تنیس اختصاصی نیز دارد. برای ‏کودکان نیز سالن بازی در نظر گرفته شده است. قابل توجه مهمانانی که قصد اقامت در این هتل با حیوان خانگی شان را دارند در این هتل ورود حیوانات خانگی به هتل مجاز نمی‌باشد. در مرکز تناسب اندام مجهز هتل نیز می‌توانید تمرینات روزانه خود را انجام دهید.
از امکانات دیگر این هتل می‌توان به، کانتر تور، تبدیل ارز، نظافت روزانه، سرویس اتو کشی، اتاق اختصاص داده شده به استعمال دخانیات، اتاق‌های عایق صدا، لباسشویی، خدمات اتاق و غیره اشاره کرد همچنین اگر با مقاصد کاری به سفر رفته اید می توانید از اتاق جلسات و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل لابراندا افسوس پرینسس Labranda Ephesus Princess

هتل لابراندا افسوس پرینسس Labranda Ephesus Princess دارای 352 اتاق می‌باشد و تمام اتاق‌های هتل لابراندا افسوس پرینسس Labranda Ephesus Princess کوش آداسی دارای سرویس خواب‌های ممتاز هستند و فضای آن‌ها با تهویه مطبوع که کنترل دمای آن دست خودتان است، دلپذیر خواهد شد. بطری‌های آب رایگان، کتری برقی و یک یخچال کوچک برای شما مهمان عزیز فراهم شده است. در سرویس حمام و بهداشتی اتاق‌ها، همه نوع لوازم بهداشتی گوناگون تهیه شده و همچنین سشوار و حوله قرار داده شده است.

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا پارک آبی آدالند: ۴۰۰ متر
- فاصله هتل تا پارک آبی آکوا فانتزی: ۷۰۰ متر
- فاصله هتل تا خانه مریم مقدس: ۵.۵ کیلومتر
- فاصله هتل تا معبد هادریان: ۶.۳ کیلومتر
- فاصله هتل تا شهر باستانی افه سوس: ۶.۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لابراندا افسوس پرینسس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان موسیقی زنده بیلیارد گلف چترآفتاب کلاب‌های شبانه میز نوشیدنی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2