آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت

هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت کوش آداسی
aria claros beach and spa resort Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت

چرا هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت  Aria Claros Beach & Spa Resort

این هتل پنج ستاره در کنار دریا قرار گرفته و در دامنه یک تپه و مشرف به خلیج کلاروس واقع شده، این هتل ساحلی خدماتش را به صورت آل اینکلوسیو ارائه می‌دهد. این هتل هرساله بدلیل امکانات و خدمات ارائه شده مسافران زیادی را به خود جذب کرده است و همانطور که از نامش مشخص است هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت در کنار دریای کلاروس قرار گرفته و دارای یک ساحل خصوصی و پارک آبی می‌باشد

خدمات و امکانات هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت  Aria Claros Beach & Spa Resort

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارمندان به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکیه ایی صحبت می‌کنند. خدمات دریافت و مبادله ارز نیز در این قسمت انجام می‌شود. برای تماشای دسته جمعی مسابقات نیز در قسمت لابی هتل تلویزیونی بزرگ قرار داده شده است. اگر کودک به همراه دارید برای سرگرم شدنشان می‌توانید آن‌ها را به اتاق بازی ببرید. رستوران پیسکیس "Piscis"  رستورانی با مجموعه ای از غذاهای دریایی و برج تئوس ناهارخوری زیبا با غذاهای بین‌المللی می‌باشد و دارای منظره زیبای دریا می‌باشد. همچنین رستوران فارینا "Farina" بهترین غذاهای ایتالیایی و رستوران افق بهترین غذاهای معمولی ترکی را برای میهمانان خود سرو می‌کنند. رستوران هاریزون "Horizon" تخصص این رستوران در طبخ غذاهای ترکی است و تنها شام سرو می‌کند. رستوران تاماریند "Tamarind" این رستوران غذاهای بین‌المللی را برای وعده های صبحانه، ناهار و شام سرو می‌کند.
این هتل دارای استخر روباز بزرگی به همراه سرسره های آبی هیجان انگیز، زمین تنیس، بولینگ، ساحل اختصاصی و سرگرمی های متنوع دیگری است که باعث شده اند که در طول اقامت خود در هتل سرگرمی های متنوعی داشته باشید. علاقه مندان به ورزش می‌توانند در مرکز تناسب اندام هتل تحت نظر مربی شخصی تمرینات روزانه خود را انجام دهند. اگر به دنبال خرید هدیه و سوغات هستید دیگر نیازی به گشت و گذار در مراکز خرید کوش آداسی نداشته و می‌توانید از فروشگاه کادویی و مینی مارکت هتل کالای مورد نیاز خود را تهیه کنید.

ورزش تیر اندازی با کمان و زمین تنیس از جمله سرگرمی های محبوب هتل هستند. شما می‌توانید در ساحل خصوصی هتل، از امکاناتی نظیر تخت و چترهای آفتابگیر بهره ببرید. چمدان‌های خود را می‌توانید در انبار سپرده و از وقت خود به بهترین نحو بهره ببرید. 

اتاق‌ها و امکانات هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت کوش آداسی  Aria Claros Beach & Spa Resort

این هتل دارای 504 اتاق که شامل 12 سوئیت و 170 اتاق دو تخته است. کلیه اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی‌نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند.

انواع اتاق‌ها:

- ویلای سه خوابه: این ویلاها ۱۷۵ متر مربع هستند که یک تخت دونفره سوپر کینگ و دو تخت تک‌نفره در آن ها وجود دارد.
- اتاق فامیلی بانگالو: مساحت این اتاق ها ۴۸ متر مربع است که در آن ها یک تخت دونفره موجود است.
- اتاق کلاب دبل: فضای ۳۰ متری این اتاق ها با یک تخت دونفره یا یک مبل تخت شو پر شده است.
- سوئیت کینگ: مساحت آن ها ۱۵۵ متر مربع است و یک تخت دونفره کینگ دارند.
- سوئیت جونیور: این سوئیت ها ۷۰ متر مربع هستند که یک تخت دونفره دارند.
- اتاق فامیلی کلاب: مساحت این اتاق ها ۴۰ متر مربع است که دارای دو تخت تک‌نفره و یک تخت دونفره کینگ در آن ها قرار داده شده است.
- اتاق دولوکس: مساحت آن ها ۳۱ متر مربع است و در آن ها یک تخت دونفره و یک تخت تک‌نفره وجود دارد.

فاصله هتل تا:

- پارک آبی آدالند: حدود 13.9 کیلومتر
- پارک آبی آکوا فانتزی: حدود 14.6 کیلومتر
- قلعه کوش آداسی: حدود 17 کیلومتر
- مرکز خرید مارینا کوش آداسی: 17.1 کیلومتر
- بازار بزرگ کوش آداسی: 17.6 کیلومتر

- فرودگاه بین المللی عدنان مندرس: حدود 33.9 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آریا کلاروس بیچ اند اسپا ریزورت ‌
رستوران فروشگاه آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز
جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا استخر
پارک آبی
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2