آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کارمیر ریزورت اند اسپا آنتالیا

هتل کارمیر ریزورت اند اسپا آنتالیا
karmir resort & spa Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل کارمیر ریزورت اند اسپا

چرا هتل کارمیر ریزورت اند اسپا  Karmir Resort & Spa Hotel ؟

هتل پنج ستاره، مجلل و لوکس کارمیر ریزورت اند اسپا واقع در گوینوک (شهری در کمر در منطقه آنتالیا) در زمینی به مساحت 18.000 متر مربع ساخته شد و تنها 90 متر با ساحل اختصاصی خود فاصله دارد؛ یعنی شما با کمتر از 5 دقیقه پیاده روی به ساحلی شنی، زیبا، رویایی و البته اختصاصی دسترسی دارید.

"Karmir Resort & Spa Hotel" دارای طیف گسترده‌ای از امکانات تفریحی، ورزشی و رفاهی است که برای راحتی هرچه بیشتر در دسترس شما قرار دارند که البته برخی از امکانات نظیر سالن‌های کنفرانس و ... شامل هزینه‌هایی جداگانه از رزرو هتل می‌شوند. از دیگر نکات منحصر به فرد این هتل داشتن منظره‌هایی بی‌نظیر و بی‌نقص از دریا، کوه و جنگل در یک قاب است.

امکانات هتل کارمیر ریزورت اند اسپا:

از امکانات تفریحی و ورزشی هتل پنج ستاره کارمیر ریزورت اند اسپا می‌توان به استخر بزرگ و روباز آن در کنار امکانات حمام آفتاب با صندلی‌ها و تخت‌های کنار استخر و ساحل اختصاصی به همراه انواع امکانات مرکز اسپا هتل اشاره نمود؛ امکاناتی که مرکز اسپا هتل ارائه می‌دهد حمام ترکی، سونا، جکوزی، ماساژ درمانی و سالن بدنسازی هستند که می‌توانید بعد از یک روز هیجان انگیز آرامش را به خود هدیه دهید. در این مرکز انواع ماساژ‌های سر، صورت و بدن انجام می‌شوند که شامل هزینه نیز هستند. دیگر امکانات ورزشی هتل تنیس، تنیس روی میز، دارت و همچنین سالن بیلیارد آن است.
هتل کارمیر ریزورت در مجموع دارای 9 بار و رستوران است که همگی آنها شامل هزینه شده و امکانات مختلفی را برایتان فراهم می‌کنند؛ از امکانات غذا خوری می‌توان به رستوران عثمانی یا ایتالیایی هتل که هردو آنها با منوی انتخابی یا آلاکارته فعالیت می‌کندد اشاره نمود. مهمانان می‌توانند از کوکتل‌های استوایی و تنقلات در بار‌های هتل لذت ببرند. برای بار و نوشیدنی نیز می‌‌توانید به اسنک بار، بار کنار استخر، بار لابی، شیرینی پزی و دکه‌های بستنی اشاره نمود.
اگر به قصد بیزینس در این هتل اقامت دارید خوب است بدانید که امکان برگزاری جلسه، کنفرانس و همایش هتل برقرار می‌باشد؛ اگر قصد برگزاری جشن و یا مراسم دارید درصورت هماهنگی با هتل این امکان را برای شما فراهم می‌کند. اینترنت وای فای رایگان در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است و مهمانان با اتصال به آن می‌توانند به تمام اینترنت مثل چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری دسترسی داشته باشند. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظرگرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کارمیر ریزورت اند اسپا:

تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیرحمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند. 
انواع اتاق‌های هتل اتاق استاندارد با اندازه 23 متر مربع، یک خواب و 1 تخت دونفره یا دو تخت تک نفره؛ اتاق خانوادگی با اندازه 34 متر مربع، 2 اتاق خواب با یک درب اتصال بین آنها، یک تخت فرانسوی یا دو تخت 1 نفره؛ سوئیت جونیور با مساحت 40 متر مربع، 1 اتاق خواب، 1 نشیمن و 1 بالکن اختصاصی؛ سوئیت کینگ با مساحت 51 متر مربع، 1 اتاق خواب دو تخته و یک نشیمن با مبلمانی به روز و راحت هستند.
فاصله هتل کارمیر ریزورت اند اسپا تا:
- پارک یلماز ترکری: 1.6 کیلومتر
- برگاموت باغ ریزورت: 4.5 کیلومتر
- پارک آبی: 5 کیلومتر
- عثمان اونلو: 7 کیلومتر
- شهید گروهبان سلجوق گوردال: 7 کیلومتر
- اولبیا: 7 کیلومتر
- پارک فولکلوریک یوروک: 7 کیلومتر
- پارک و ساحل مهتاب: 7 کیلومتر
- کافه/بار آلگرو: 400 متر
- کافه/بار آلگرو اسنک استخر: 400 متر
- شهر عتیقه فازلیس: 15 کیلومتر
- کمربند دریایی/اقیانوسی: 10 کیلومتر
- ساحل گوینوک: 250 متر
- ساحل بلدیبی: 3.1 کیلومتر
- ساحل کمر: 3.6 کیلومتر
- ساحل عمومی مرکزی غرب: 6 کیلومتر
- ساحل نزولی: 7 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 34 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کارمیر ریزورت اند اسپا ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق رمپ روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا بیلیارد چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2