آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ایمپرال ترکیز ریزورت آنتالیا

هتل ایمپرال ترکیز ریزورت آنتالیا
imperial turkiz resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل ایمپرال ترکیز ریزورت

چرا هتل ایمپرال ترکیز ریزورت Imperial Turkiz Resort Hotel ؟

در آنجا راحتی، سرگرمی و طعم در کنار یکدیگر ارائه می‌شود و میزبان مهمانانی است که می‌خواهند تعطیلات را با عزیزان خود وهمچنین دنیای تجارت حرفه ای را برای جلسات کاری داشته باشند. هتل ایمپرال ترکیز ریزورت محیطی مناسب را برای شما در کنار خانواده و دوستان با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز و مفید را فراهم آورده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند. از ویژگی‌های خاص هتل می‌توان به تراس عمومی با دید رویایی از دریا، جنگل و کوه در یک قاب به همراه ساحل عمومی در فاصله 200 متری هتل اشاره نمود.

امکانات هتل ایمپرال ترکیز ریزورت:

از امکانات و فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل که به صورت کاملا رایگان برای تمامی مهمانان در دسترس است می‌توان به استخر روباز هتل له همراه تخت‌ها و صندلی‌های حمام آ،تاب، انواع بازی‌های رومیزی فکری، والیبال ساحلی، واترپلو، دارت، تنیس روی میز و بسکتبال آبی اشاره نمود. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود. مهمانان می‌توانند از کوکتل‌های استوایی و تنقلات در بار استخر لذت ببرند. خدمات کرایه اتوموبیل نیز موجود است و می‌توانید خودرو مورد علاقه خود را کرایه کرده و به دیدن شهر بپردازید. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظرگرفته شده است.  اینترنت وای فای رایگان در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است و مهمانان با اتصال به آن می‌توانند به تمام اینترنت مثل چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری دسترسی داشته باشند. مرکز تجاری یک تسهیلات همه جانبه برای پاسخگویی به نیازهای تجاری شما ارائه می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ایمپرال ترکیز ریزورت:

استراحتگاه‌های این هتل به دو دسته اتاق و سوئیت تقسیم می‌شوند، که دارای 4 نوع اتاق(استاندارد، سوپریور، دلوکس و دلوکس خانوادگی) و 3 نوع سوئیت(سوئیت دلوکس، سوئیت بزرگ و سوئیت خانواده) است. تمامی اتاق‌ها در دو شکل دید دریا یا جنگل و کوه ارائه می‌شوند. نکات و امکانات مشترک آنها حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند. 

فاصله هتل ایمپرال ترکیز ریزورت تا:
- پارک مون لایت: 370 متر
- پارک فولکوریک یوروک: 637 متر
- پارک کودک آیلان: 18 کیلومتر
- پارک چنگیز آیتماتوف: 81 کیلومتر
- نمایشگاه آنتالیا: 24 کیلومتر
- پارک کاگلایان: 22 کیلومتر
- پارک راکر: 22 کیلومتر
- دروازه هادریان: 36 کیلومتر
- ساحل اقیانوس: 4.2 کیلومتر
- ساحل کومکوی: 400 متر
- ساحل سورگون: 7.9 کیلومتر
- ساحل عمومی ساید: 25 کیلومتر
- ساحل تیترینه گل: 16 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 50 کیلومتر
- فرودگاه قاضی پاشا-آلانیا: 89 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ایمپرال ترکیز ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار خودپرداز اعلام حریق خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق سبدمیوه تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2