آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل فایدس استانبول

هتل فایدس استانبول
fides Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل فایدس

چرا هتل فایدس Fides Hotel 

هتل Fides Hotel یکی از هتل‌های چهار ستاره شهر استانبول است که بدلیل نزدیکی با میدان تکسیم دسترسی به همه مکان‌های استانبول را برای شما آسان می‌سازد.

 امکانات و خدمات هتل فایدس Fides Hotel

این هتل، تجربه بسیار خوبی در ارائه خدمات داشته و به خوبی خود را با علایق و سلیقه‌های متنوع هماهنگ می‌کند. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته آماده خدمت رسانی به مسافران هستند. علاوه بر این تسلط کارمندان این بخش به زبان انگلیسی هم سبب شده است تا نگرانی خاصی بابت برقراری ارتباط با آن‌ها وجود نداشته باشد. مهربانی و مهمان‌ نوازی کارکنان fides بسیار زبانزد گردشگرانی است که تا به حال به این سفر کرده اند.
کرایه اتومبیل می‌تواند برای میهمانانی که مایل به گشت و گذار در منطقه هستند ترتیب داده شود. در صورت نیاز به صرافی نیز می‌توانید به بخش ارائه خدمات تبدیل ارز مراجعه و از این خدمات نیز استفاده کنید. نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در دسترس است.  پارکینگ رایگان آن از برترین گزینه‌ها محسوب می‌گردد در تمامی اتاق‌ها و لابی هتل می‌توانید از اینترنت بی سیم با سرعت بسیار عالی بهره ببرید.
رستوران هتل با انواع غذاهای ترکی از میهمانان هتل پذیرایی می‌کند و هروز صبح صبحانه غنی به صورت بوفه برای مهمانان سرو می‌شود. همچنین هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. لازم است بدانید مسافرانی که با حیوانات خانگی خود قصد سفر به هتل را دارند بر اساس قوانین هتل ورود حیوانات به داخل هتل مجاز نمی‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل فایدس  Fides Hotel

هتل فایدس 16 اتاق دارد این اتاق‌ها که به سبک عثمانی مبله شده اند، از امکانات اتاق‌ها می‌توان به تلویزیون LCD 37 اینچی، یخچال، مینی بار، برخی اتاق‌ها ویو رو به باغ یا شهر، وای فای رایگان، قهوه ساز، گاوصندوق، میز و لپ تاپ اشاره کرد. لازم بذکر است که نظافت در اتاق‌ها به صورت روزانه نیز صورت می‌گیرد.

انواع اتاق‌ها :

- اتاق‌های single room  یک نفره با مساحت 25 متر مربع و شامل یک تخت دو نفره

- اتاق‌های Double room/Twin room  دو نفره با ویو رو به باغ و شهر

- اتاق‌های Triple Room سه نفره با مساحت 30 متر مربع و شامل یک تخت دو نفره بزرگ

- اتاق‌های Family room 4 or 5 Adults مخصوص 4 یا 5 بزرگسال و شامل یک تخت دو خوابه بزرگ و دو تخت یک خوابه 

فاصله هتل تا:

- برج گالاتا : حدود ۱ کیلومتر 

- کاخ دولما باغچه : حدود ۲ کیلومتر

- مسجد سلیمانیه : ۲.۵ کیلومتر

- مسجد ایاصوفیه : ۳ کیلومتر

- بازار ادویه : حدود ۲ کیلومتر

- کلیسای سنت آنتونی و موزه پرو: کمتر از ۰.۵ کیلومتر

- حمام ترکی : ۰.۵ کیلومتر

- دریا : حدود ۴ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل فایدس ‌
رستوران سرویس گشت شهری پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی اعلام حریق اجاره خودرو اتو شویی نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
سالن بازی کودکان
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2