آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر دبی

هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر دبی
pullman dubai creek city centre Hotel دبی
درجه هتل:
هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر

چرا هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر pullman Dubai Creek City Centre Hotel ؟

هتل با ارائه ترکیبی ایده آل از ارزش، آسایش و راحتی، محیطی مناسب برای خانواده را با مجموعه‌ای از امکانات تفریحی، ورزشی و رفاهی فراهم کرده است. و همچنین به دلیل موقعیت مکانی مناسب "pullman Dubai Creek City Centre Hotel" در بین مسافران از محبوبیت خاصی برخوردار است و می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای اقامتی راحت و به یاد ماندنی باشد.

امکانات هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر:

از امکانات تفریحی منحصر به فرد هتل پولمن می‌توان به استخر روباز آن که در پشت بام هتل است اشاره کرد؛ در کنار استخر هتل تخت‌های متنوع با سرویس نوشیدنی و تنقلات نیز وجود دارد که با منظره‌ای زیبا از غروب آفتاب یا روشنایی و درشش شهر در شب تزیین شده‌اند. بعد از یک روز پر جنب و جوش در دبی حتما نگاهی به مرکز اسپا هتل بیندازید؛ مرکز اسپا "Pullman" مجهز به انواع روش‌های درمانی و طیف گسترده‌ای از ماساژ‌ها است که می‌تواند آرامش را برای شما فراهم کند. مرکز تناسب اندام با مساحت تقریبی 60 متر مربع در بخش سلامتی قرار دارد و دارای تردمیل، دوچرخه و تجهیزات وزنه است. سالن تندرستی در طول روز با استخر آب گرم، سونا و بسته‌های مختلف ماساژ خدمات ارائه می‌دهد. در لابی هتل امکاناتی همچون سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... قرار داده شده است که بعضی از آنها شامل هزینه‌های جداگانه‌ای می‌شوند. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است. هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر دارای دو رستوران حرفه‌ای است. صبحانه هر روز با منوی بوفه باز و رایگان ارائه می‌شود؛ ناهار و شام با هزینه جداگانه و منوی انتخابی در دسترس است و سرآشپز‌های حرفه‌ای هتل طعم واقعی و لذیذ غذا‌های محلی و بین‌المللی را با جادوی ادویه‌ها برای شما فراهم می‌کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر:

در تمامی اتاق‌ها امکانات تهویه مطبوع و گرمایش مرکزی، تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، خط تلفن مستقیم، گاوصندوق به همراه شارژر، کمد لباس، مینی‌بار( شامل هزینه جداگانه ) و امکانات چای و قهوه به همراه کتری برقی رایگان هستند؛ حمام‌های هتل مجهز به دوش اختصاصی، لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی و به تعداد نفرات اتاق هستند. بعضی از اتاق‌ها دارای بالکن یا تراس با منظره دریا و همچنین وان در حمام هستند؛ در صورت درخواست تخت مخصوص کودکان و تخت اضافی برای شما فراهم می‌شود و هردو شامل هزینه جداگانه می‌شوند.

فاصله هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر تا:
- پل شناور: 950 متر
- برج ساعت دیره: 1.3 کیلومتر
- پارک دیره دوبی: 2.8 کیلومتر
- پارک کاراما: 3.2 کیلومتر
- البستکیه: 3.9 کیلومتر
- قاب دبی: 3.9 کیلومتر
- موزه دبی: 4.1 کیلومتر
- پارک زبیل: 4.3 کیلومتر
- رستوران استارباکس: 1.2 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 5 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 7 کیلومتر
- برج خلیفه: 9 کیلومتر
- فواره دبی: 9 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 9 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 9 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 11 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 13 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 14 کیلومتر
- برج العرب: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 1000 متر
- پارک ساحلی الممزار: 8 کیلومتر
- ساحل لامر: 8 کیلومتر
- ساحل شمالی: 8 کیلومتر
- ایستگاه مترو القرهود: 550 متر
- مرکز شهر مترو دیره: 650 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 3.5 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 20 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 44 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پولمن دبی کریک سیتی سنتر ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا استخر
سالن بازی کودکان سونا چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2