آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل نووتل دبی البرشا دبی

هتل نووتل دبی البرشا

چرا هتل نووتل دبی البرشا Novotel Dubai Al Barsha ؟

هتل چهار ستاره نووتل دبی البرشا "Novotel Dubai Al Barsha" مشرف به خلیج عربی، 41 طبقه ارتفاع دارد و از نظر استراتژیک به تمام مراکز تجاری اصلی شهر و مقاصد گردشگری مانند مرکز خرید امارات، مارینا دبی، اسکی دبی، باغ معجزه، سوک مدینات و ساحل کایت نزدیک است. همچنین فاصله تا ایستگاه مترو مشرق فقط 2 دقیقه پیاده روی راه است و بجز مراکز اصلی با مترو می‌توانید به راحتی به تمام شهر دسترسی آسان و کم هزینه‌ای را داشته باشید. هتل چهار ستاره نووتل دبی البرشا مکان مناسبی برای مسافران تجاری و تفریحی است.

امکانات هتل نووتل دبی البرشا:

می‌توانید از استخر روباز هتل در کنار چتر‌ها صندلی‌ها و بار استخر استفاده کنید؛ هتل یک باشگاه کودکان را برای راحتی هرچه بیشتر والدین ایجاد کرده است که توسط سالن‌های بازی کودکان و کارکنان آموزش دیده نگهداری می‌شود. پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند که برای خدماتی مانند هماهنگی اتاق‌ها، خدمات تور و بلیط، خدمات حمل و نگهداری از چمدان‌ها می‌توانید به پذیرش مراجعه نمایید. همچنین خدماتی مانند خشک‌شویی و اتوشویی با پرداخت هزینه اضافه انجام می‌شوند. این هتل خدمات فوق‌العاده‌ای را ارائه می‌دهد که شامل وعده‌های غذایی در تمامی رستوران‌ها و نوشیدنی‌های منتخب می‌باشد. می‌توانید از غذاهای بین‌المللی یا محلی در رستوران‌های مختلف هتل و همچنین شیرینی‌ها در شیرینی پزی لذت ببرید. بارها در طول روز انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را در کنار دسر‌ها و کیک‌ها سرو می‌کنند. همچنین پارکینگ اختصاصی هتل نیز برای مهمانان رایگان بوده و بدون هماهنگی قبلی می‌توانند از آن استفاده نمایند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل نووتل دبی البرشا:

شما در هتل نووتل دبی البرشا انتخابی از 465 اتاق با طراحی خوب شامل اتاق‌های "Superior" و "Executive"، بیش از 100 اتاق خانوادگی متصل به هم و 89 سوئیت کاملاً مبله را دارا هستید و می‌توانید بر حسب نیاز و علاقه از بین آنها آزادانه انتخاب کنید. همه اتاق‌ها شامل حمام‌های معاصر با محصولات سازگار با محیط‌ زیست، تلویزیون صفحه تخت LED دارای تمامی کانال‌های ماهواره‌ای و بین‌المللی، دسترسی به اینترنت وای‌ فای رایگان تا سرعت 6 مگابیت در ثانیه، امکانات تهیه چای و قهوه در کنار کتری برقی، جعبه گاوصندوق و تهویه مطبوع دمایی به همراه ویژگی‌های پیشرفته هستند.

فاصله هتل نووتل دبی البرشا تا:
- پارک حوض البرشا: 1 مایل
- برج العرب: 3.2 کیلومتر
- پارک سوقیم: 4 کیلومتر
- فواره نخل: 7 کیلومتر
- پارک وست زون مال: 7 کیلومتر
- رستوران ماما ایتالیا: 4 کیلومتر
- باغ معجزه دبی بهشت گل: 8 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 11 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 13 کیلومتر
- فواره دبی: 13 کیلومتر
- برج خلیفه: 13 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 13 کیلومتر
- مرکز خرید میدان عمار: 13 کیلومتر
- ذخیره گاه طبیعی راس الخور: 16 کیلومتر
- قاب دبی: 18 کیلومتر
- رودخانه دبی نهر: 20 کیلومتر
- ساحل صوفوح: 2 کیلومتر
- ساحل عمومی جمیرا: 3.5 کیلومتر
- ساحل مینا سیاحی: 3.8 کیلومتر
- ساحل آنانتارا: 4 کیلومتر
- ساحل پالم وست: 4.1 کیلومتر
- مترو مال امارات: 1 مایل
- فرودگاه دبی: 24 کیلومتر
- فرودگاه آل مکتوم: 25 کیلومتر
- فرودگاه شارجه: 41 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل نووتل دبی البرشا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت خودپرداز آتلیه عکاسی رمپ روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق شام در اتاق تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ سونا استخر
سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2