آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل الوفت کریک دبی

هتل الوفت کریک دبی

چرا هتل الوفت کریک دبی Aloft Dubai Creek Hotel ؟

هتل چهار ستاره "Aloft Dubai Creek" با ارائه و دقت به جزئیات ارزشمند، تجربه‌ای سفارشی را برای مهمانان و مشتریان خود فراهم می‌کند. مهمانان می‌توانند در کنار شلوغی‌، هیجان و هیاهوی ورزش‌ها و امکانات تفریحی، سکوت و آرامش را در اتاق‌ها یا مراکز اسپا و ماساژ هتل تجربه کنند. مجموعه هتل‌ و استراحتگاه ممتاز الوفت با دقت و به کار گیری تجربه طراحی شده تا اقامتی بی عیب و نقص را برای همه ارائه دهد. از امکانات ویژه و منحصر به فرد هتل الوفت کریک سینمای آن است که جدیدترین فیلم‌ها را در فضای باز ارائه می‌دهد. تمامی اتاق‌های هتل دارای مناظر خیره کننده‌ای از نهر دبی و شهر هستند.

امکانات هتل الوفت کریک دبی:

در سالن بدنسازی ویژه هتل که مملو از تجهیزات ورزشی مختلف است، می‌توانید لذت به دست آوردن اندامی متناسب را تجربه کنید. اسپای "Aloft" دارای طیف وسیعی از درمان‌های لوکس است که مهمانان می‌توانند از آرامش و سلامتی لذت ببرند. هتل ورزش‌های فضای باز همچون والیبال ساحلی، بسکتبال و تنیس را ارائه می‌دهد که در صورت تکمیل شدن تیمتان و پرداخت هزینه زمین بازی می‌توانید از آنها لذت ببرید. ورزش‌های داخل هتل شامل سالن بدن‌سازی تمام مجهز، تنیس روی میز، باشگاه بیلیارد و بولینگ به همراه اسکواش و دارت با پرداخت هزینه می‌شود. در لابی هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان شاهد هستیم. برای دسترسی به برخی از امکانات گفته شده شما نیاز به پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی اشاره نمود. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود.  اینترنت وای فای رایگان در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است و مهمانان با اتصال به آن می‌توانند به تمام اینترنت مثل چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری دسترسی داشته باشند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل الوفت کریک دبی:

هتل الوفت کریک دبی تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است. اتاق‌های ویژه از امکانات سفارشی "Bliss® Spa" بهره‌ند می‌شوند.

فاصله هتل الوفت کریک دبی تا:
- پل شناور: 650 متر
- برج ساعت دیره: 1.1 کیلومتر
- پارک دیره دوبی: 2.6 کیلومتر
- پارک کاراما: 2.9 کیلومتر
- البستکیه: 3.6 کیلومتر
- قاب دبی: 3.7 کیلومتر
- موزه دبی: 3.8 کیلومتر
- پارک زبیل: 4.1 کیلومتر
- رستوران استارباکس: 950 متر
- خانه سعید آل مکتوم: 4.7 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 7 کیلومتر
- برج خلیفه: 8 کیلومتر
- فواره دبی: 8 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 9 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 9 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 11 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 13 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 14 کیلومتر
- برج العرب: 19 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 800 متر
- پارک ساحلی الممزار: 8 کیلومتر
- ساحل لامر: 8 کیلومتر
- ساحل شمالی: 8 کیلومتر
- مرکز شهر مترو دیره: 450 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 3.8 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 21 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 44 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل الوفت کریک دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر
سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2