آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رویال کانتیننتال دبی

هتل رویال کانتیننتال دبی
royal continental Hotel دبی
درجه هتل:
هتل رویال کانتیننتال

چرا هتل رویال کانتیننتال Royal Continental Hotel ؟

هتل رویال کانتیننتال سوئیت‌ها و اتاق‌های متنوع و همچنین مجموعه‌ای از امکانات تجاری و تفریحی، مراکز غذاخوری و امکانات رفاهی، اقامتگاه و خدمات بی عیب و نقصی را در محیطی آرام معاصر برای مسافران فراهم می‌کند. هتل رویال کانتیننتال در قلب پر رونق دبی واقع شده است و تنها چند دقیقه از فرودگاه بین‌المللی دبی فاصله دارد.

امکانات هتل رویال کانتیننتال:

در لابی هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان شاهد هستیم. برای دسترسی به برخی از امکانات گفته شده شما نیاز به پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند؛ پارکینگ برای مهمانانی که با خودرو وارد می‌شوند کاملا رایگان عرضه می‌شود و آنها بدون نیاز به هماهنگی و رزرو می‌توانند از پارکینگ امن هتل استفاده نمایند. آسانسور نیز برای دسترسی آسان تر و راحت تر به طبقات قرار داده شده است. همچنین فروشگاه‌هایی برای راحتی در تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. دیگر امکانات رفاهی هتل شامل کمک‌های پزشکی، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، آرایشگاه، دربان، حمل و نگهداری چمدان می‌شود. در مرکز اسپا انواع ماساژ، جلبک درمانی و درمان‌های مراقبت از پوست به رفع خستگی مهمانان کمک می‌کند. علاوه بر این، سونا و حمام بخار رایگان در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل رویال کانتیننتال:

اتاق‌های هتل رویال کانتیننتال تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل رویال کانتیننتال تا:
- پل شناور: 1.1 کیلومتر
- برج ساعت دیره: 1.2 کیلومتر
- پارک دیره دوبی: 2.8 کیلومتر
- پارک کاراما: 3.3 کیلومتر
- البستکیه: 3.9 کیلومتر
- قاب دبی: 4.1 کیلومتر
- موزه دبی: 4.1 کیلومتر
- پارک زبیل: 4.5 کیلومتر
- رستوران استارباکس: 1.1 کیلومتر
- خانه سعید آل مکتوم: 5 کیلومتر
- پناهگاه حیات وحش راس الخور: 7 کیلومتر
- برج خلیفه: 9 کیلومتر
- فواره دبی: 9 کیلومتر
- نمایشگاه حریم السلطان: 9 کیلومتر
- آکواریوم شارجه: 9 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 11 کیلومتر
- موزه میراث شارجه: 13 کیلومتر
- موزه تمدن اسلامی: 14 کیلومتر
- برج العرب: 20 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 1.2 کیلومتر
- پارک ساحلی الممزار: 7 کیلومتر
- ساحل لامر: 8 کیلومتر
- ساحل شمالی: 8 کیلومتر
- ایستگاه مترو القرهود: 550 متر
- مرکز شهر دیره: 600 متر
- فرودگاه بین المللی دبی: 3.4 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 20 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 44 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رویال کانتیننتال ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافه بار ترانسفر فرودگاهی نمازخانه اعلام حریق فروشگاه لوکس روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2