آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ایمپریال سان لند ریزورت آنتالیا

هتل ایمپریال سان لند ریزورت آنتالیا
imperial sunland resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل ایمپریال سان لند ریزورت

چرا هتل ایمپریال سان لند ریزورت Imperial Sunland Resort Hotel ؟

این اقامتگاه که بین کوه‌های توروس و دریای مدیترانه قرار گرفته است، تنها 20 متر از ساحل خصوصی توسط یک پل فاصله دارد. برای مسافرانی که از بلدیبی بازدید می کنند، "Imperial Sunland" یک انتخاب عالی برای استراحت و تجدید قوا است. امپریال سانلند که به خاطر محیط خانوادگی دوستانه و نزدیکی به رستوران‌های عالی شهرت دارد، لذت بردن از بهترین بلدیبی را آسان می‌کند.

امکانات هتل ایمپریال سان لند ریزورت:

هر روز صبح Sunland یک صبحانه به صورت بوفه سرو می‌کند. استراحتگاه دارای یک بار انگلیسی و یک اسنک بار است که میوه‌های تازه، اسپاگتی و پیتزا را ارائه می‌دهد. مهمانان امپریال سانلند ریزورت و اسپا می‌توانند در سالن سینمای کوچک فیلم تماشا. یک استخر روباز فصلی با سرسره آبی نیز وجود دارد. در سالن بدنسازی ویژه هتل که مملو از تجهیزات ورزشی مختلف است، می‌توانید لذت به دست آوردن اندامی متناسب را تجربه کنید. استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای فای در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده نمائید که بر اساس نیزان مصرف شامل هزینه جداگانه می‌شود. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظرگرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ایمپریال سان لند ریزورت:

اتاق‌های امپریال سانلند ریزورت و اسپا دارای بالکن‌های مبله مشرف به باغ‌های زیبا و منظره رویایی دریا هستند. تمامی آنها دارای امکاناتی همچون در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم و در حمام اختصاصی دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی هستند.
فاصله هتل ایمپریال سان لند ریزورت تا:
- پارک آبی: 1.9 کیلومتر
- پارک یلماز ترکری: 2.5 کیلومتر
- پارک ساحلی: 3.1 کیلومتر
- پارک آتاتورک: 4.6 کیلومتر
- پارک ساحلی بلدیبی: 4.8 کیلومتر
- برگاموت باغ ریزورت: 8 کیلومتر
- عثمان اونلو: 10 کیلومتر
- شهید گروهبان سلجوق گوردال: 10 کیلومتر
- اولبیا: 10 کیلومتر
- پارک فولکلوریک یوروک: 10 کیلومتر
- کافه/بار دیسکوریوم: 350 متر
- فود کورت: 450 متر
- کافه / بار استخر: 500 متر
- پارک و ساحل مهتاب: 10 کیلومتر
- شهر عتیقه فازلیس: 18 کیلومتر
- کمربند دریایی/اقیانوسی :13 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 31 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ایمپریال سان لند ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2