آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل لوشنیکا بیچ ریزورت آنتالیا

هتل لوشنیکا بیچ ریزورت آنتالیا
l'oceanica beach resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل لوشنیکا بیچ ریزورت

چرا هتل لوشنیکا بیچ ریزورت L'Oceanica Beach Resort Hotel ؟

هتل "L'Oceanica Beach Resort" در منطقه ساحلی شنی خصوصی خود در "Camyuva" واقع شده است. هنگامی که در هتل "L'Oceanica Beach Resort" اقامت دارید، از تمام امکانات تفریحی و ورزشی که "Camyuva" در نزدیکی ارائه می‌دهد لذت خواهید برد. هتل لوشنیکا بیچ ریزورت محیطی مناسب را برای شما در کنار خانواده و دوستان با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز و مفید را فراهم آورده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند.

امکانات هتل لوشنیکا بیچ ریزورت:

در مرکز اسپا هتل حمام ترکی، سونا و انواع ماساژ‌های درمانی ارائه می‌شود و می‌توانید از آن بهره‌مند شوید؛ ورزش‌های مثل والیبال ساحلی، جت اسکی، پاراسلینک و .. نیز در ساحل به فاصله 20 متری هتل موجود است. رستوران "Altitude" روی پشت بام هتل قرار دارد و غذا‌های ترکی را با چشم اندازی از دریای مدیترانه و کوه تاهتالی ارائه می‌دهد. یک رستوران بزرگ بوفه باز و یک اسنک بار کنار استخر نیز موجود است. در شب، مهمانان می‌توانند از موسیقی زنده در بار "La Tulip" و کوکتل‌های استوایی و تنقلات در بار استخر لذت ببرند. استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای فای در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده نمائید که بر اساس نیزان مصرف شامل هزینه جداگانه می‌شود. مرکز تجاری یک تسهیلات همه جانبه برای پاسخگویی به نیازهای تجاری شما ارائه می‌دهد. مرکز تجاری دسترسی به اینترنت پرسرعت، خدمات منشی، خدمات پیک، فتوکپی، چاپ و اسکن و اتاق هیئت خصوصی را ارائه می‌دهد.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل لوشنیکا بیچ ریزورت:

همه اقامتگاه‌های هتل دارای دسترسی رایگان وای‌فای پرسرعت و تلویزیون‌های هوشمند LCD، و همچنین محصولات ممتاز و دمپایی در حمام هستند. بسیاری از آنها منظره پانوراما از استخر هتل یا دریای درخشان را ارائه می‌دهند و همه دارای بالکن خصوصی هستند. 

فاصله هتل لوشنیکا بیچ ریزورت تا:
- استراحتگاه دایما: 1.3 کیلومتر
- پارک اکمان لاریسا: 1.6 کیلومتر
- باشگاه ساحلی هالدون: 1.8 کیلومتر
- باشگاه رابینسون کامیووا: 2.1 کیلومتر
- کاخ جهانی آلوا دونا: 2.2 کیلومتر
- شهر عتیقه فازلیس: 3.7 کیلومتر
- کافه/بار پانوراما: 150 متر
- کافه/بارکارائوکه: 300 متر
- پارک و ساحل مهتاب: 4.8 کیلومتر
- شهر باستانی المپوس: 20 کیلومتر
- ساحل کامیووا: 100 متر
- ساحل یارو بهشت آلاکاسو: 2.4 کیلومتر
- ساحل فازلیس :3.9 کیلومتر
- ساحل آیسیگی :4.6 کیلومتر
- ساحل باشگاه مد کمر: 4.6 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 44 کیلومتر
- فرودگاه عمومی جزیره کاستلوریزو: 100 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل لوشنیکا بیچ ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2