آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل جوکر ساید هیل آنتالیا

هتل جوکر ساید هیل آنتالیا
joker side hill suite Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل جوکر ساید هیل

چرا هتل جوکر ساید هیل Joker Side Hill Suite Hotel ؟

هتل شیک و پرجنب و جوش " Joker Side Hill" هتلی مناسب برای مهمانانی است که به دنبال اقامتی مناسب، اقتصادی و در کنار آن دارای امکاناتی خوب و راحت هستند. می‌توانید اوقات خوبی را با چشم انداز افسانه‌ای اتاق‌های راحت هتل به همراه طیف وسیعی از فعالیت‌های ورزشی و رفاهی با اقامت در هتل سه ستاره جوکر ساید سپری کنید. پرسنل هتل حتی زمانی که زیر آفتاب، کنار دریا و روی شن های داغ استراحت می کنید در خدمت شما خواهند بود.

امکانات هتل جوکر ساید هیل:

امکانات ورزشی هتل استخر روباز آن است که به همراه صندلی‌ و تخت‌های حمام آفتاب در کنار بار خود فضایی بی‌نظیر را ارائه می‌دهد. شما می‌توانید در رستوارن هتل از غذا‌های سنتی و بین‌المللی استاندارد لذت ببرید؛ صبحانه برای تمامی مهمانان رایگان بوده اما ناهار و شام که به صورت آلاکارته سرو می‌شوند برای هر نفر شامل هزینه‌ای جداگانه می‌شود. تیم انیمیشین هتل هر روز خدمات و نمایش‌های سرگرم کننده زنده‌ای را فراهم می‌کنند که می‌تواندی به راحتی از آنها بهره‌مند شوید. در مرکز اسپا انواع ماساژ، جلبک درمانی و درمان‌های مراقبت از پوست به رفع خستگی مهمانان کمک می‌کند. علاوه بر این، حمام ترکی، سونا و حمام بخار رایگان در دسترس است. کودکان نیز همچنان از تعطیلات خود تحت کنترل مربی هتل در باشگاه کوچک لذت خواهند برد.
استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای فای در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده نمائید که بر اساس نیزان مصرف شامل هزینه جداگانه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل جوکر ساید هیل:

تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند. 

فاصله هتل جوکر ساید هیل تا:
- بازار: 900 متر
- موزه آنتالیا: 1.6 کیلومتر
- شهر عتیقه: 1.7 کیلومتر
- آمفی تئاتر: 1.8 کیلومتر
- هتل گرند ساید: 1.9 کیلومتر
- معابد آپولو و آتنا: 2.2 کیلومتر
- گل ایز: 2.5 کیلومتر
- کافه / باربکهام: 50 متر
- رستوران چین گوشه: 100 متر
- کافه/ بارآنکارا سیمیت سرایی: 150 متر
- ساحل اقیانوس: 4.2 کیلومتر
- ساحل کومکوی: 400 متر
- ساحل سورگون: 3.4 کیلومتر
- ساحل عمومی ساید: 5 کیلومتر
- ساحل تیترینه گل: 6 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 54 کیلومتر
- فرودگاه قاضی پاشا-آلانیا: 98 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل جوکر ساید هیل ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خدمات پزشکی خودپرداز اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک سرویس لانژ نگهداری از چمدان آرایشگاه تاکسی سرویس دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2