آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آیدینبی فیمس ریزورت آنتالیا

هتل آیدینبی فیمس ریزورت آنتالیا
aydinbey famous resort Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل آیدینبی فیمس ریزورت

چرا هتل آیدینبی فیمس ریزورت Aydinbey Famous Resort ؟

"Aydinbey Famous Resort" با یک ساحل خصوصی در کنار دریا مدیترانه قرار گرفته است. هتل آیدینبی فیمس ریزورت هر روز خدمات بی عیب و نقص و به یاد ماندنی را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد و محیطی مناسب را برای شما در کنار خانواده و دوستان با طیف گسترده‌ای از امکانات به روز و مفید را فراهم آورده تا اقامتی راحت و به یاد ماندنی را برایتان رقم بزند. مرکز شهر آنتالیا 31 مایل با ملک فاصله دارد. فرودگاه آنتالیا 26 مایل با شما فاصله دارد.

امکانات هتل آیدینبی فیمس ریزورت:

این ملک شامل 2 استخر روباز، یک استخر سرپوشیده، سرسره آبی و امکانات اسپا می‌باشد. امکانات ورزشی شامل زمین تنیس، مرکز تناسب اندام و والیبال ساحلی در محل است. در سالن بدنسازی ویژه هتل که مملو از تجهیزات ورزشی مختلف است، می‌توانید لذت به دست آوردن اندامی متناسب را تجربه کنید. در مرکز اسپا انواع ماساژ، جلبک درمانی و درمان‌های مراقبت از پوست به رفع خستگی مهمانان کمک می‌کند. علاوه بر این، حمام ترکی، سونا و حمام بخار رایگان در دسترس است. رستوران فاموس با گزینه‌های ناهار خوری در فضای داخلی و خارجی، صبحانه، ناهار و شام را به سبک بوفه ارائه می‌دهد. می‌توانید از غذاهای منتخب از غذاهای ترکی و بین المللی لذت ببرید. رستوران‌های آلاکارته غذاهای ترکی و خاور دور و غذاهای دریایی ارائه می‌دهند. همچنین 5 بار وجود دارد که انواع نوشیدنی‌های الکلی و غیر الکلی را سرو می‌کند. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود.
اگر برای بیزینس و به صورت کاری سفر کرده‌اید امکاناتی نظیر برگزاری جلسه، کنفرانس و همایش هتل برقرار می‌باشد؛ اگر قصد برگزاری جشن و یا مراسم دارید می‌توانید  با هماهنگی آن را برگذار کنید و نگران پذیرایی و طریقه برگذاری نباشید چون تیم هتل تمام آنها را برای شما انجام می‌دهند. اینترنت وای فای رایگان در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است. خدمات کرایه اتوموبیل نیز موجود است و می‌توانید خودرو مورد علاقه خود را کرایه کرده و به دیدن شهر بپردازید. برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظرگرفته شده است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل آیدینبی فیمس ریزورت:

اتاق‌های روشن آیدینبی با سلیقه‌ای با رنگ‌های گرم تزئین شده‌اند. هتل تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.
فاصله هتل آیدینبی فیمس ریزورت تا:
- آمفی تئاتر آسپندوس: 12 کیلومتر
- قنات رومی: 13 کیلومتر
- باشگاه گرند آکوا: 14 کیلومتر
- باشگاه گرند ساید: 14 کیلومتر
- کافه / بار  باربلا : 1.5 کیلومتر
- رستوران ترکی: 1.5 کیلومتر
- ساحل اقیانوس بلک: 8 کیلومتر
- ساحل بوگازکنت: 200 متر
- ساحل دنیزکنت: 1.4 کیلومتر
- ساحل عمومی سریک بلک: 7 کیلومتر
- ساحل عمومی کولاکلی: 10 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 33 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آیدینبی فیمس ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه قهوه/چای تلفن میزکار لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده اجاره دوچرخه باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2