آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ویند آف لارا آنتالیا

هتل ویند آف لارا آنتالیا
wind of lara & spa Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل ویند آف لارا

چرا هتل ویند آف لارا Wind of Lara Hotel & Spa ؟

هتل پنج ستاره "Wind of Lara Hotel & Spa" با ارائه و دقت به جزئیات ارزشمند، تجربه‌ای سفارشی را برای مهمانان و مشتریان خود فراهم می‌کند. مهمانان می‌توانند در کنار شلوغی‌، هیجان و هیاهوی ورزش‌ها و امکانات تفریحی، سکوت و آرامش را در اتاق‌ها یا مراکز اسپا و ماساژ هتل تجربه کنند. شما تنها 19 کیلومتر تا مرکز شهر و 12 کیلومتر تا فرودگاه آنتالیا در کنار یک تعطیلات عالی و با آرامش و پر از هیجان و سرگرمی فاصله دارید.

امکانات هتل ویند آف لارا:

از امکانات و فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل که به صورت کاملا رایگان برای تمامی مهمانان در دسترس است می‌توان به دوره‌ها و کلاس‌های رقص لاتین و شرقی، انواع بازی‌های رومیزی فکری، والیبال ساحلی، واترپلو، دارت، تنیس روی میز و بسکتبال آبی اشاره نمود؛ در حالی که امکاناتی همچون انواع بازی‌های رایانه‌ای، باشگاه بیلیارد، آموزش غواصی و دیگر ورزش‌های آبی موتوری شامل هزینه‌هایی جداگانه از رزرو هتل می‌شوند.
هتل برای راحتی هرچه بیشتر و اطمینان والدین مینی کلابی را برای اسکان کودکان به همراه مربیانی آموزش دیده ترتیب داده است که دارای امکاناتی نظیر نمایش هفتگی با حضور دسته جمعی کودکان، جشن‌ تولدهای خاص، نمایش‌های ویژه برای کودکان، زمین بازی کودکان در ساحل، خدمات مراقبت از نوزاد برای نوزادان 15 تا 36 ماهه (با هزینه)، کالسکه، مانیتور کودک، (شارژ)، زمین‌های بازی ویژه در فضای باز مانند پارک، تئاتر کودکان که برای نمایش و سرگرمی و فضای داخلی ویژه است تا والدین بتوانند با خیال راحت کودکان خود را به مینی کلاب هتل بسپارند؛ مینی کلاب هتل برای گروه سنی 3 تا 12 در دسترس و قابل بوده و زمان خدمات و مکان‌های باشگاه کودکان با توجه به فصل تغییر می‌کند. ساعت کاری همه روزه از ساعت 10:00 الی 21:30 است.
"Wind Of Lara Hotel & SPA" با ارائه بهترین جلسه و کنفرانس با شما همکاری می‌کند. هتل دارای انواع اتاق‌های کنفرانس و امفی‌تئاتر بوده که شامل امکاناتی همچون ویدئو پروژکتور و عایق صدا هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ویند آف لارا:

اتاق استاندارد دلوکس: در مجموع 228 اتاق دلوکس استاندارد با مساحت 30 متر مربع در ساختمان هتل وجود دارد.
اتاق خانوادگی: در مجموع 12 اتاق خانوادگی 52 متر مربع، دارای بالکن، 2 اتاق خواب و 2 حمام و یک در بین اتاق‌ها در ساختمان هتل وجود دارد. یک تخت دونفره در یک اتاق دو تخت یک نفره در اتاق دیگر وجود دارد.
اتاق اتصال: در مجموع 18 اتاق اتصال با مساحت 26 متر مربع، 2 اتاق خواب و 2 حمام و یک در بین اتاق های ساختمان اصلی وجود دارد. یک تخت دو نفره در یک اتاق و 2 تخت یک نفره در اتاق دیگر وجود دارد.
فاصله هتل ویند آف لارا تا:
- پارک اولبیا کمر آنتالیا: 70.4 کیلومتر
- آمفی تئاتر تاریخی باستان: 64 کیلومتر
- مرکز اسکی هیپ ناتیک: 39.5 کیلومتر
- معبد آپولو سیده آنتالیا: 64.1 کیلومتر
- ساحل کنیالتی: 33.5 کیلومتر
- پارک دلفین لند آنتالیا: 31.7 کیلومتر
- برج ساعت آنتالیا: 36.5 کیلومتر
- آکواریوم آنتالیا: 31.3 کیلومتر
- باغ وحش آنتالیا: 32.9 کیلومتر
- مرکز خرید میرا آنتالیا: 0.5 کیلومتر
- مرکز خرید سلطان بازار: 1.1 کیلومتر
- مرکز خرید مال‌آف آنتالیا: 15.7 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا  با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل ویند آف لارا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز آتلیه عکاسی خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد استخر
سالن بازی کودکان موسیقی زنده بیلیارد چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2