آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آکواتک ریزورت اند اسپا ایروان

هتل آکواتک ریزورت اند اسپا ایروان
aquatek resort & spa Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل آکواتک ریزورت اند اسپا

چرا هتل آکواتک ریزورت اند اسپا Aquatek Resort & Spa Hotel

هتل آکواتک ازجمله بهترین هتل‌های چهار ستاره واقع در ایروان ارمنستان است که با پارک آبی جهان ۲ کیلومتر فاصله دارد. ارائه امکانات این هتل دست کمی از هتل‌های پنج ستاره ندارد همچنین، باغ گیاه شناسی جنب این هتل باشکوه قرار گرفته است. این هتل همانطور که از نامش پیداست دارای یک پارک آبی است که برای تفریح و سرگرمی شما گزینه مناسبی می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل آکواتک ریزورت اند اسپا Aquatek Resort & Spa Hotel

بخش پذیرش به صورت 24 ساعته در هتل حضور دارند و از مهمانان استقبال می‌کنند. متصدیان بخش پذیرش آکواتک ریزورت اند اسپا Aquatek Resort & Spa Hotel به زبان فارسی نیز صحبت می‌کنند و از بابت ارتباط با آن‌ها نگرانی نخواهید داشت.
هتل آکواتک ریزورت اند اسپا دارای پارکینگ رایگان است، در نتیجه اگر از هتل اتومبیلی کرایه کردید، قادر خواهید بود آن را بدون نیاز به پرداخت هزینه در مکانی مطمئن و ایمن قرار بدهید. اگر زیاد اهل گشت و گذار در شهر نیستید، نیازی به انجام این کار وجود ندارد. برای ورود به هتل از فرودگاه و بازگشت از آن بهتر است از سرویس شاتل فرودگاه بهره ببرید. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیزدر دسترس هستند. فضای سبز موجود در هتل زیبایی آن‌ را دوچندان کرده است همچنین امکانات باربیکیو نیز در باغ هتل با پرداخت اندکی هزینه صورت می‌گیرد.
اگر قصد دارید خانوادگی، همراه تعدادی کودک به سفر بروید، هتل آکواتک ریزورت اند اسپا محلی مناسب برای اقامت کردن است. یک زمین بازی روباز به همراه استخر برای آن‌ها ایجاد شده تا در کنار هم سن و سالان خود بی حد و مرز بازی کنند.
این هتل در مجموع دارای 7 استخر می‌باشد. برای شنا و آفتاب گرفتن هم استخر رو باز و هم سر پوشیده قرار دارد و صندلی‌های آفتاب به همراه نوشیدنی‌های فصل به اقامت هرچه دلچسب تر در این هتل کمک خواهند کرد. ماساژ و اسپا، استخر آب گرم، اتاق بخار و حمام ترکی از دیگر امکانات این هتل چهار ستاره هستند. از امکانات ورزشی هتل می‌توان به ورزش‌های آبی موتوری، غواصی،  موج سواری، استخر، سالن ورزشی، مرکز بدن سازی اشاره کرد.

اتاق‌ها و امکانات هتل آکواتک ریزورت اند اسپا Aquatek Resort & Spa Hotel

این هتل دارای اتاق‌های بزرگ و نورگیر و با رنگ آمیزی روح نوازی است که استراحت در آن می‌تواند موجب آرامش گردد. این اتاق‌ها به صورت 61 اتاق یک و 66 دو طبقه برای مسافران در نظر گرفته شده‌اند. صبحانه را می‌توانید در اتاق میل کنید. این اتاق‌ها دارای سرویس بهداشتی، حمام، تلویزیون، تلفن، اینترنت رایگان، سیستم گرمایشی و سرمایشی و سیستم تهویه مطبوع هستند.

انواع اتاق‌ها

- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- استدیو دوبلکس 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- فاصله هتل تا موزه ماتناداران: ۳.۶ کیلومتر
- فاصله هتل تا موزه تومانیان: ۴.۷ کیلومتر
- فاصله هتل تا پارک عشاق: ۴.۷ کیلومتر
- فاصله هتل تا میدان جمهوری: ۵.۱ کیلومتر
- فاصله هتل تا مسجد کبود ایروان: ۵.۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آکواتک ریزورت اند اسپا ‌
رستوران آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق قهوه/چای تلویزیون گاو صندوق
جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا
پارک آبی سالن بازی کودکان چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2