آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل متروپل ایروان

هتل متروپل ایروان
metropol Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل متروپل

چرا هتل متروپل Metropol Hotel

هتل چهارستاره متروپل در شهر ایروان ارمنستان می‌باشد. موقعیت مکانی مناسب این هتل یکی از دلایل جذب مسافران هر ساله می‌باشد. این هتل در چند قدمی مراکز خرید و تجاری و جاذبه های دیدنی قرار گرفته است. ضمنا میدان معروف جمهوری از ساختمان هتل متروپل تنها ۱ کیلومتر دورتر است.

خدمات و امکانات هتل متروپل Metropol Hotel

پذیرش هتل به صورت 24 ساعته در هتل از مهمانان استقبال کرده و در فراهم کردن اقامتی به ‌یادماندنی برای مسافران تلاش می‌کنند همچنین پرسنل مجرب و آموزش دیده هتل به زبان‌های فرانسوی، روسی، انگلیسی، اسپانیایی و آلمانی مسلط می‌باشند. ضمنا دسترسی به اینترنت وای فای در مکان‌های عمومی فراهم شده است و امکان پارک خودرو در پارکینگ برای کسانی که علاقه به سفر به این مکان با خودروی شخصی خود را دارند نیز در نظر گرفته شده است. بر اساس قوانین رایج در Metropol Hotel استعمال سیگار در داخل اتاق‌ها ممنوع است و مسافران سیگاری باید به محل مشخص‌شده بروند.

 رستوران هتل با انواع غذاهای محلی و بین‌المللی پذیرای مهمانان می‌باشد. نوشیدنی‌های متنوع در بار یا تراس هتل ارائه می‌شود. نشیمن داخلی و روباز نیز در هتل موجود است. صبحانه هتل متروپل ایروان کاملا رایگان بوده و شما می‌توانید از خوردن صبحانه محلی این مجموعه با تنوع بسیار زیادی که دارد نهایت لذت را ببرید.
به یاد داشته باشید که حیوانات خانگی اجازه ورود به هتل را ندارند. به هنگام تفریح و گشت و گذار در شهر برای آسودگی خاطر خود می‌توانید پول و اشیای گرانبهای خود را به صندوق امانات هتل متروپل بسپارید. علاوه بر خدمات ذکر شده در هتل خشکشویی و اتوشویی نیز صورت می‌گیرد. به لطف وجود استخر سرپوشیده و جکوزی می‌توانید تنی به آب بزنید و استراحت کنید.

اتاق‌ها و امکانات هتل متروپل Metropol Hotel

اتاق‌های هتل بالکن‌هایی با منظره رو به کوه های آرارات دارند. مهمانان می‌توانند در بالکن هتل با صرف نوشیدنی و چای ساعاتی سپری کرده و استراحت کنید.  در هر کدام از اتاق‌های هتل متروپل Metropol Hotel  یک دستگاه تلویزیون ، یخچال ، چای ساز و قهوه ساز موجود می‌باشد و در طول اقامت میتوانید از آن استفاده کنید . گاو صندوق از دیگر امکانات امنیتی هر اتاقی موجود می‌باشد. سرویس بهداشتی و حمام لوکس و زیبایی برای هر یک از اتاق‌ها تعبیه شده است و برای نظافت، کارکنان خدماتی بطور مرتب هر روز در ساعات خاصی نظافت اتاق ها را انجام می‌دهند. 

انواع اتاق‌ها

- اتاق استاندارد دو نفره 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دوقلو استاندارد 2 تخت یک نفره
- سوئیت جونیور- اتاق خواب: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شوسوئیت
- اتاق خواب: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
- اتاق دوقلو اکونومی 2 تخت یک نفره
- سوئیت با نمای کوه 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت خانوادگی2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا

- فاصله تا  ازمسجد آبی ایروان: ۶۰۰ متر

- فاصله تا  موزه نسل‌کشی ارامنه: ۱.۷ کیلومتر

- فاصله تا  موزه هوانس تومانیان: ۱.۷ کیلومتر
- فاصله تا  پارک عشاق: ۲ کیلومتر
- فاصله تا  ایستگاه مترو مارشال باقرامیان: ۲ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 15:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل متروپل ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق ویلچر خدمات معلولین دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون
جکوزی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ سونا
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2