آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل تایتانیک دلوکس بدروم

هتل تایتانیک دلوکس بدروم
titanic deluxe bodrum Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل تایتانیک دلوکس بدروم

چرا هتل تایتانیک دلوکس بدروم Titanic Deluxe Bodrum Hotel ؟

مجموعه لوکس تایتانیک بدروم در گوورسینلیک، شبه جزیره پینا قرار دارد که یکی از زیباترین خلیجهای بدروم است. هتل تایتانیک دلوکس بدروم دارای مرکز اسپا و ساحل خصوصی است. انواع خدمات ترانسفر، تور و گشت شهری نیز موجود است که با پرداخت هزینه‌های متفاوت انجام می‌شوند.

امکانات هتل تایتانیک دلوکس بدروم:

از امکانات و فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل که به صورت کاملا رایگان برای تمامی مهمانان در دسترس است می‌توان به دوره‌ها و کلاس‌های رقص لاتین و شرقی، انواع بازی‌های رومیزی فکری، والیبال ساحلی، واترپلو، دارت، تنیس روی میز و بسکتبال آبی اشاره نمود؛ در حالی که امکاناتی همچون انواع بازی‌های رایانه‌ای، باشگاه بیلیارد، آموزش غواصی و دیگر ورزش‌های آبی موتوری شامل هزینه‌هایی جداگانه از رزرو هتل می‌شوند. در مرکز اسپا انواع ماساژ، جلبک درمانی و درمان‌های مراقبت از پوست به رفع خستگی مهمانان کمک می‌کند. علاوه بر این، حمام ترکی، سونا و حمام بخار رایگان در دسترس است. هتل در کنار تمامی خدماتی که برای بزرگسالان ارائه می‌کند خدمات ویژه و منحصر به فردی را برای کودکان و مهمانان کوچک خود نیز در نظر دارد. خدمات نگهداری از کودک و کالسکه می‌تواند بنا به درخواست شما با هزینه اضافی برای راحتی شما ارائه شود. تخت نوزاد و صندلی های غذاخوری به صورت رایگان ارائه می‌شود. از دیگر امکانات کودک می‌توان به گرمکن شیشه و مخلوط کن‌ها اشاره کرد تا آماده سازی وعده‌های غذایی شما را تسهیل کند. امکانات تفریحی همچون سالن بازی، پخش انمیشین و بازی‌های دسته جمعی نیز موجود است که با پرداخت هزینه انجام می‌شوند. صبحانه بوفه باز هتل هر روز صبح از ساعت 7 الی 10 در رستوران اصلی ارائه می‌شود که تمامی مهمانان می‌توانند رایگان و بدون نیاز به پرداخت هزینه یا رزرو قبلی از آن استفاده نمایند. ناهار و شام نیز سرو می‌شوند. در صورت داشتن این خدمات بر روی اتاقی که رزرو می‌کنید شام و ناهار نیز همانند صبحانه رایگان اما با تفاوت در نوع منو که به صورت انتخابی است ارائه می‌شود و در صورت نداشتن این خدمات برای هر نفر شامل هزینه‌ می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل تایتانیک دلوکس بدروم:

هتل تایتانیک دلوکس بدروم تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است.

فاصله هتل تایتانیک دلوکس بدروم تا:
- پارک جمهوری گلوک: 7 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 10 کیلومتر
- آمفی تئاتر یونان: 10 کیلومتر
- زمین بازی مارینا: 10 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 11 کیلومتر
- برج فرانسوی: 11 کیلومتر
- قلعه بدروم: 11 کیلومتر
- فضای سبز قلعه: 11 کیلومتر
- باغ سبز رستوران: 0.9 کیلومتر
- پارک دلفین رستوران بدروم: 1 کیلومتر
- شهر عتیقه پداسا: 11 کیلومتر
- دروازه میندوس: 11 کیلومتر
- آسیاب های بادی: 11 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدرو: 3.9 کیلومتر
- ساحل باسکو: 3.9 کیلومتر
- ساحل آدابوکو: 3.9 کیلومتر
- ساحل گلتان: 3.9 کیلومتر
- ساحل غروب آدابوکو: 4.5 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 6 کیلومتر
- فرودگاه میلاس-بدروم: 10 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی: 35 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل تایتانیک دلوکس بدروم ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق رمپ روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) باشگاه بدنسازی ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2