آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت بدروم

هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت بدروم
selectum colours bodrum Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت

چرا هتل سلکتوم کالرز بدروم Selectum Colours Bodrum Hotel ؟

هتل لوکس و پنج ستاره سلکتوم کالرز بدروم امکانات و خدمات ویژه‌ای برای شما تدارک دیده است تا اقامتی به یاد ماندنی را از بدروم برای شما بسازد. "Selectum Colours Bodrum Hotel" با داشتن یک ساحل اختصاصی می‌تواند تمام نیاز‌های تفریحی شما را برآورده کند. در این ساحل شما می‌توانید بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای تفریح کنید به بازی‌های دسته جمعی مانند والیبال ساحلی بپردازید و یا با تخت‌ها و صندلی‌های حمام آفتاب استراحت کنید و در عین حال می‌توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را از بار اختصاصی ساحل سفارش دهید.

امکانات هتل سلکتوم کالرز بدروم:

امکانات غذاخوری هتل شامل 6 رستوران و بار می‌شود که انواع غذا‌های محلی، بین‌المللی و دریایی را با منو‌های بوفه و انتخابی ارائه می‌دهند؛ صبحانه هر روز در رستوران اصلی هتل با منوی بوفه برای تمامی مهمانان به صورت رایگان سرو می‌شود؛ دیگر رستوران‌ها در وعده‌های ناهار و شام پذیرای مهمانان هستند و برای استفاده شامل هزینه‌های جداگانه‌ای برای هر نفر می‌شوند؛ بار هتل نیز در لابی قرار دارد، البته علاوه بر بار لابی باراستخر نیز در محوطه بسیار زیبا هتل موجود است که انواع نوشیدنی‌ها و دسر‌ها را برای شما آماده می‌کند. از امکانات مرکز اسپا هتل می‌توان به حمام ترکی، سونا، اتاق‌های ماساژ و سولاریوم اشاره نمود؛ انواع ماساژ‌های سر، صورت و بدن انجام می‌شوند تا آرامش را بعد از یک روز تفریح به شما هدیه کند؛ تمامی خدمات مرکز شامل هزینه‌های جداگانه می‌شوند و ساعت کار این مرکز از 10 الی 22 است. مرکز تناسب اندام تمام مجهز هتل در کنار مرکز اسپا ساخته شده است؛ شما می‌توانید بدون نیاز به پرداخت هزینه از خدمات سالن بدن‌سازی استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در سفر نیز ادامه دهید. هتل در کنار تمامی خدماتی که برای بزرگسالان ارائه می‌کند خدمات ویژه و منحصر به فردی را برای کودکان و مهمانان کوچک خود نیز در نظر دارد. خدمات نگهداری از کودک و کالسکه می‌تواند بنا به درخواست شما با هزینه اضافی برای راحتی شما ارائه شود. تخت نوزاد و صندلی های غذاخوری به صورت رایگان ارائه می‌شود. از دیگر امکانات کودک می‌توان به گرمکن شیشه و مخلوط کن‌ها اشاره کرد تا آماده سازی وعده‌های غذایی شما را تسهیل کند. امکانات تفریحی همچون سالن بازی، پخش انمیشین و بازی‌های دسته جمعی نیز موجود است که با پرداخت هزینه انجام می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سلکتوم کالرز بدروم:

اتاق‌های هتل "Selectum Colours Bodrum Hotel" با کف فرش‌شده، دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند. همه آنها یک قسمت نشیمن و یک بالکن دارند. برخی اتاق‌ها دارای جکوزی خصوصی نیز هستند.

فاصله هتل سلکتوم کالرز بدروم تا:
- آسیاب های بادی بدروم: 1.6 کیلومتر
- دروازه میندوس: 2 کیلومتر
- پیری رئیس پارکی: 2.4 کیلومتر
- شهر عتیقه پداسا: 2.7 کیلومتر
- آمفی تئاتر یونان: 2.8 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 2.9 کیلومتر
- کاله ایچین یشیل آلان: 3.1 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 3.1 کیلومتر
- کافه/بار ویندمیل: 10 متر
- رستوران آمادئوس: 100 متر
- قلعه بدروم: 3.1 کیلومتر
- برج فرانسوی: 3.2 کیلومتر
- درخت بقراط: 18 کیلومتر
- زیارتگاه مسلمین لوتزیاس: 18 کیلومتر
- آمفی تئاتر: 18 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 13 کیلومتر
- ساحل گامبت: 700 متر
- ساحل بیتز: 1.3 کیلومتر
- ساحل خلیج برداکچی: 2 کیلومتر
- مور پلاج: 2.4 کیلومتر
- ساحل یشیل پلاژ: 2.7 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 27 کیلومتر
- فرودگاه میلاس-بدروم: 35 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی: 38 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک کافی شاپ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز رمپ روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ اجاره دوچرخه سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی موسیقی زنده سولاریم چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2