آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دلتا بای ماریوت بدروم

هتل دلتا بای ماریوت بدروم
delta s by mariott bodrum Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل دلتا بای ماریوت بدروم

چرا هتل دلتا بای ماریوت بدروم Delta Hotels by Mariott Bodrum ؟

هتل با ارائه ترکیبی ایده آل از ارزش، آسایش و راحتی، محیطی مناسب برای خانواده را با مجموعه‌ای از امکانات تفریحی، ورزشی و رفاهی فراهم کرده است. به همین دلیل هتل دلتا بای ماریوت بدروم در بین مسافران از محبوبیت خاصی برخوردار است و می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای اقامتی راحت و به یاد ماندنی باشد.

امکانات هتل دلتا بای ماریوت بدروم:

خدمات و امکانات تفریحی ورزشی هتل استخر سربسته، مرکز اسپا، سونا و جکوزی هستند؛ استخر هتل برای تمامی مهمانان رایگان بوده و در تمامی فصول سال از ساعت 10 الی 19 فعالیت دارد، در کنار استخر بار موجود است که انواع نوشیدنی‌ها را برای شما سرو می‌کند. بعد از یک روز تفریح و دیدن شهر می‌‌توانید در مرکز اسپا هتل با انواع ماساژ‌ها آرامش را به خود هدیه دهید، استفاده از این خدمات همگی شامل هزینه‌های جداگانه و متفاوت می‌شوند. در کنار مرکز اسپا و در بخش سلامتی سالن مجهز بدن‌سازی هتل قرار دارد که می‌توانید بدون محدودیت از آن استفاده کنید و برنامه تمرینی خود را در زمان سفر نیز دنبال کنید. مرکز تناسب اندام هتل کاملا مجهز بوده و شما تمامی دستگاه‌ها را در ان پیدا می‌کنید و می‌توانید در حضور مربی‌هایی که دارای مدارک بین‌المللی هستند ورزش کنید و برنامه تمرینی خود را حتی در زمان اقامتتان دنبال کنید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ اینترنت رایگان به صورت وای‌فای در تمامی نقاط عمومی هتل و اتاق‌ها ارائه می‌شود. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل دلتا بای ماریوت بدروم:

تلویزیون‌های LCD که به شما امکان می‌دهند هر زمان که بخواهید کانال‌های ماهواره‌ای را تماشا کنید و تلفن‌های مستقیمی که می‌توانید به پذیرش هتل متصل شوید. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی و مینی‌بار هستند.

فاصله هتل دلتا بای ماریوت بدروم تا:
- شهر عتیقه پداسا: 12 کیلومتر
- دروازه میندوس: 14 کیلومتر
- آمفی تئاتر یونان: 15 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 15 کیلومتر
- آسیاب های بادی بدروم: 15 کیلومتر
- رستورانلا پلاج: 800 متر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 16 کیلومتر
- قلعه بدروم: 16 کیلومتر
- برج فرانسوی: 16 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 20 کیلومتر
- ساحل عمومی یالیکاواک: 550 متر
- باشگاه ساحلی ویلا آزور: 1.1 کیلومتر
- ساحل دودو: 1.2 کیلومتر
- باشگاه ساحلی گرانادا: 1.2 کیلومتر
- کودور هالک پلاجی: 1.2 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 33 کیلومتر
- فرودگاه ملی کالیمنوس: 36 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی: 41 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل دلتا بای ماریوت بدروم ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز کافه بار سالن کنفرانس خدمات پزشکی خودپرداز اعلام حریق رمپ روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ استخر حمام ترکی
پارک آبی چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2