آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل دوجا بدروم

هتل دوجا بدروم
duja bodrum Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل دوجا بدروم

چرا هتل دوجا بدروم Duja Bodrum Hotel ؟

دوجا بدروم باشکوه در "Zeytinlikahve Torba"، درست در نزدیکی دریا واقع شده است و تنها 11 کیلومتر با بدروم فاصله دارد. از فعالیت‌های متعدد ورزشی مثل استخرهای سرپوشیده و روباز تا انواع امکانات رفاهی در دسترس شما قرار دارد تا از آنها بهره مند شوید. این هتل معماری راحت و منحصر به فردی را با رنگ و طراحی دقیق ارائه می‌دهد. 

امکانات هتل دوجا بدروم:

پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند. کارکنان به زبان‌های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند. سرویس اتاق به صورت روزانه ارائه می‌شود؛ ملحفه‌ها و حوله‌ها در اخر هر اقامت تعویض می‌شوند. پارکینگ رایگان برای مهمانانی که خودرو به همراه دارند به صورت رایگان در دسترس است؛ اگر به صورت کاری سفر کرده‌اید امکانات ویژه‌ای نظیر خدمات مبادله ارز، مرکز تجارت و همچنین سالن‌ها و اتاق‌های مجهز ویدئو کنفرانس در نظر گرفته شده است که می‌توانید با پرداخت هزینه جداگانه از آنها بهره‌مند شوید. دیگر امکانات رفاهی هتل ، خدمات خشک‌شویی و اتوشویی، دربان، حمل و نگهداری چمدان هستند. فروشگاه برای تهیه انواع سوغاتی در دسترس است. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود. استفاده از پارکینگ هتل به صورت رایگان برای تمامی مهمانان امکان پذیر است؛ آسانسور برای دسترسی آسان به طبقات قرار داده شده است. اینترنت وای فای در دسترس است و در صورت نیاز می‌توانید از اینترنت کابلی و پرسرعت هتل استفاده نمائید که بر اساس نیزان مصرف شامل هزینه جداگانه می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل دوجا بدروم:

هتل دوجا بدروم با 421 اتاق که در مجموع 800 تخت را فراهم می‌کنند آماده خدمت رسانی است؛ اتاق‌ها در چند مدل استاندارد، ییلاقی، انکس و سوئیت‌ها قرار دارند. تمامی اتاق‌ها ویژگی‌های مشترک زیادی همچون حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت پک و بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم را دارد و تفاوت آنها بیشتر در اندازه، نوع تخت‌ها، دید و منظره و در نهایت ظرفیت آنها است.

فاصله هتل دوجا بدروم تا:
- آمفی تئاتر یونان: 10 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 10 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 10 کیلومتر
- برج فرانسوی: 10 کیلومتر
- کاله ایچین یشیل آلان: 10 کیلومتر
- قلعه بدروم: 10 کیلومتر
- شهر عتیقه پداسا: 10 کیلومتر
- دروازه میندوس: 10 کیلومتر
- آسیاب های بادی بدروم: 11 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 1.9 کیلومتر
- ساحل تربا: 4 کیلومتر
- ساحل شرقی ماندارین: 8 کیلومتر
- ساحل گلتورکبوکو: 9 کیلومتر
- ساحل آکان: 9 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 16 کیلومتر
- فرودگاه میلاس-بدروم: 23 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی: 50 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل دوجا بدروم ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2