آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سالماکیس ریزورت اند اسپا بدروم

هتل سالماکیس ریزورت اند اسپا بدروم
salmakis resort & spa Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل سالماکیس ریزورت اند اسپا

چرا هتل سالماکیس ریزورت اند اسپا Salmakis Resort & Spa Hotel ؟

هتل علاوه بر موقعیت مکانی بسیار مناسب و ارائه خدماتی در سطح جهانی با داشتن منظره‌ای بی نظیر از دریا و کوه‌های سرسبز و پوشیده از انبوه درختان در یک قاب مقصدی رویایی را برای گردشگران بدروم به ارمقان آورده است. هتل در کنار داشتن موقعیت مکانی بسیار مناسب که دسترسی‌ها را آسان تر می‌کند برای راحتی هرچه بیشتر ترانسفر گردشگری و گشت شهری را نیز ارائه می‌دهد. وقتی در هتل سالماکیس ریزورت اند اسپا اقامت دارید حتما از رستوران‌های "La Passion"، "Otantik Ocakbasi"، و رستوران "Gemibasi" و همچنین مکان‌های گردشگری مثل قعله سنت پیتر(0.8 کیلومتر) و آمفی تئاتر بدروم (0.8 کیلومتر) دیدن کنید.

امکانات هتل سالماکیس ریزورت اند اسپا:

هتل سالماکیس ریزورت اند اسپا ورزش‌های فضای باز همچون والیبال ساحلی، بسکتبال و تنیس را ارائه می‌دهد که در صورت تکمیل شدن تیمتان و پرداخت هزینه زمین بازی می‌توانید از آنها لذت ببرید. ورزش‌های داخل هتل شامل سالن بدن‌سازی تمام مجهز، تنیس روی میز، باشگاه بیلیارد و بولینگ به همراه اسکواش و دارت با پرداخت هزینه می‌شود. مرکز تناسب اندام هتل کاملا مجهز بوده و شما تمامی دستگاه‌ها را در آن پیدا می‌کنید و می‌توانید در حضور مربی‌هایی که دارای مدارک بین‌المللی هستند ورزش کنید و برنامه تمرینی خود را حتی در زمان اقامتتان دنبال کنید. در کنار بخش سلامتی هتل مرکز اسپا قرار دارد که طیف گسترده‌ای از درمان‌ها و ماساژ‌ها را در کنار جکوزی و سونا ارائه می‌دهد؛ شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای جداگانه از این خدمات استفاده کنید. در لابی هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان شاهد هستیم. برای دسترسی به برخی از امکانات گفته شده شما نیاز به پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی اشاره نمود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سالماکیس ریزورت اند اسپا:

هر یک از اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های هتل دارای فضای داخلی شیک، مدرن و بالکن‌های خصوصی است که نمایی بی‌نظیر از دریا یا جنگل را به نمایش می‌گذارند. تمامی استراحتگاه‌ها دارای امکانات رفاهی نظیر حمام اختصاصی دارای دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی برند، حوله و دمپایی در بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل سالماکیس ریزورت اند اسپا تا:
- آسیاب های بادی بدروم: 350 متر
- دروازه میندوس: 1.2 کیلومتر
- کاله ایچین یشیل آلان: 1.2 کیلومتر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 1.3 کیلومتر
- قلعه بدروم: 1.3 کیلومتر
- برج فرانسوی: 1.3 کیلومتر
- مقبره هالیکارناسوس: 1.4 کیلومتر
- آمفی تئاتر یونان: 1.5 کیلومتر
- شهر عتیقه پداسا: 3 کیلومتر
- قلعه: 19 کیلومتر
- درخت بقراط: 19 کیلومتر
- زیارتگاه مسلمین لوتزیاس: 19 کیلومتر
- آمفی تئاتر: 19 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 12 کیلومتر
- ساحل خلیج برداکچی: 150 متر
- ساحل گامبت: 650 متر
- ساحل آکان: 2.1 کیلومتر
- ساحل بیتز: 3.2 کیلومتر
- مور پلاج: 4.2 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 26 کیلومتر
- فرودگاه میلاس-بدروم: 33 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی: 39 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سالماکیس ریزورت اند اسپا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سونا بیلیارد چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2