آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کادیکاله ریزورت بدروم

هتل کادیکاله ریزورت بدروم
kadikale resort Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل کادیکاله ریزورت

چرا هتل کادیکاله ریزورت KadIkale Resort Hotel ؟

هتل با ارائه ترکیبی ایده آل از ارزش، آسایش و راحتی، محیطی مناسب برای خانواده را با مجموعه‌ای از امکانات تفریحی، ورزشی و رفاهی فراهم کرده است. به همین دلیل هتل کادیکاله ریزورت در بین مسافران از محبوبیت خاصی برخوردار است و می‌تواند از بهترین گزینه‌ها برای اقامتی راحت و به یاد ماندنی باشد. برای کسانی که علاقه‌مند به دیدن مکان‌های دیدنی محبوب هستند " KadIkale Resort Hotel" به علت موقعیت مکانی مناسب می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌ها و انتخاب‌ها باشد.

امکانات هتل کادیکاله ریزورت:

در لابی هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان شاهد هستیم. برای دسترسی به برخی از امکانات گفته شده شما نیاز به پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن های انگلیسی و ترکی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی اشاره نمود. در مرکز اسپا انواع ماساژ، جلبک درمانی و درمان‌های مراقبت از پوست به رفع خستگی مهمانان کمک می‌کند. علاوه بر این، حمام ترکی، سونا و حمام بخار رایگان در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کادیکاله ریزورت:

تلویزیون‌های LCD که به شما امکان می‌دهند هر زمان که بخواهید کانال ماهواره را تماشا کنید و تلفن‌های مستقیمی که می‌توانید به پذیرش هتل متصل شوید. تمامی اتاق‌ها دارای امکاناتی نظیر حمام اختصاصی به همراه دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی، حوله و دمپایی به صورت بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی و مینی‌بار هستند.

فاصله هتل کادیکاله ریزورت تا:
- فرودگاه میلاس: 28 کیلومتر
- فرودگاه ملی جزیره کالیمنوس: 18 کیلومتر
- رستوران سیستا: 1.5 کیلومتر
- رستوران غذای دریایی نوار هدف: 1.9 کیلومتر
- دی‌مارین تورگوتریس: 2.3 کیلومتر
- بازار تورگوتریس: 1.9 کیلومتر
- بار ایرلندی پدیس: 1.9 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کادیکاله ریزورت ‌
فروشگاه پزشک
جکوزی استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ سونا حمام ترکی
موسیقی زنده بیلیارد
سیستم تهویه مطبوع
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2