آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

ماندارین ریزورت

هتل ماندارین ریزورت و اسپا بدروم
mandarin resort & spa Hotel بدروم
درجه هتل:
هتل ماندارین ریزورت و اسپا

چرا هتل ماندارین ریزورت و اسپا Mandarin Resort & Spa Hotel ؟

ماندارین یک استراحتگاه سفید رنگ در مرکز بدروم است که 280 متر یا 2 دقیقه پیاده تا ساحل دریای اژه فاصله دارد. دارای دو استخر بزرگ در فضای باز و اسپا با حمام، سونا و ماساژ است. ماندارین ریزورت یک انتخاب عالی برای مسافرانی است که از شهر بدروم بازدید می‌کنند و محیطی مناسب برای خانواده را در کنار بسیاری از امکانات مفید طراحی شده برای بهبود اقامت شما ارائه می‌دهد.

امکانات هتل ماندارین ریزورت و اسپا:

ترانسفر فرودگاهی و سیستم تور گشت شهری نیز موجود است که با هزینه‌های جداگانه و رزرو قبلی برای شما تدارک دیده می‌شود. برای علاقه مندان کرایه خودرو نیز فراهم است و می‌توانند با پرداخت هزینه و اجاره خودرو مورد علاقه خود به دیدن شهر بروند. یک مرکز تجاری نیز در محل موجود است که انواع خدمات بازرگانی مانند سالن‌های ویدئوکنفرانس، پیک، فکس، اینترنت پر سرعت کابلی و ... را برای شما فراهم می‌کند. غذاهای ترکی و بین‌المللی تهیه شده توسط سرآشپزهای چیره دستی که غذا را به هنر تبدیل می‌کنند، غذاهای ترکی و جهانی را با دقت فراوان با سالم ترین مواد اولیه آماده می‌کنند تا طعمی متفاوت به محل اقامت خود ببخشید. از امکانات و فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل که به صورت کاملا رایگان برای تمامی مهمانان در دسترس است می‌توان به انواع بازی‌های رومیزی فکری، والیبال ساحلی، واترپلو، دارت، تنیس روی میز و بسکتبال آبی اشاره نمود؛ در حالی که امکاناتی همچون انواع بازی‌های رایانه‌ای، باشگاه بیلیارد، آموزش غواصی و دیگر ورزش‌های آبی موتوری شامل هزینه‌هایی جداگانه از رزرو هتل می‌شوند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل ماندارین ریزورت و اسپا:

اتاق‌های هتل ماندارین ریزورت تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های ماهواره‌ای، سیستم گرمایش مرکزی، سیستم تهویه مطبوع جداگانه، گاوصندوق الکترونیکی به همراه شارژر در داخل کمد، سشوار، امکانات قهوه و چای در کنار کتری برقی، مینی بار، حمام اختصاصی به همراه لوازم بهداشتی و آرایشی آرامش را برای راحتی هرچه بیشتر در اختیار شما می‌گذارند.

فاصله هتل ماندارین ریزورت و اسپا تا:
- برج فرانسوی: 900 متر
- قلعه بدروم: 950 متر
- موزه باستان شناسی زیر آب بدروم: 1000 متر
- کاله ایچین یشیل آلان: 1000 متر
- مقبره هالیکارناسوس: 1.5 کیلومتر
- آمفی تئاتر یونان: 1.8 کیلومتر
- دروازه میندوس: 2.4 کیلومتر
- آسیاب های بادی بدروم: 2.6 کیلومتر
- رستوران دومینو پیتزا بدروم: 300 متر
- شهر عتیقه پداسا: 3.9 کیلومتر
- دریا/اقیانوس بدروم: 10 کیلومتر
- ساحل آکان: 500 متر
- ساحل خلیج برداکچی: 2 کیلومتر
- ساحل گامبت: 2.8 کیلومتر
- ساحل بیتز: 5 کیلومتر
- ساحل تربا: 6 کیلومتر
- فرودگاه بدروم-ایمسیک: 24 کیلومتر
- فرودگاه میلاس-بدروم: 31 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی: 41 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای بدروم با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ماندارین ریزورت و اسپا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی پرستار کودک خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ورزش های آبی (موتوری) ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2