آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

سوهان 360

هتل سوهان 360 کوش آداسی
suhan 360 Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل سوهان 360

چرا هتل سوهان SUHAN 360 HOTEL 360

هتل سوهان 360 کوش آداسی ترکیه در آوریل سال 2015 افتتاح و به عنوان یکی از هتل‌های تاپ پنج ستاره کوش آداسی شناخته شده است.  مقرون به صرفه بودن این هتل نسبت به امکانات ارائه شده یکی از مزیت‌های آن می‌باشد. امکانات تفریحی با در نظر گرفتن دیگر پنج ستاره‌ها در حداقل‌ترین حالت ممکن قرار دارند. 

خدمات و امکانات هتل سوهان SUHAN 360 HOTEL 360

هتل سوهان 360 یک عرشه بسیار زیبا دارد که در آن می‌توانید به تماشای ساحل زیبا و یا شهر کوش آداسی بنشینید و یا به فضای سبز هتل رفته و با دوستان خود دور میز ها و آلاچیق ها گپ بزنید. در این هتل با پرداخت هزینه اضافه می توانید حیوانات خانگی خود را همراه خود ببرید.
برای افراد معلول و ناتوان در این هتل مسیر های جداگانه مناسب، امکانات و ویلچر در نظر گرفته شده است که بتوانند به راحتی در این هتل اقامت کنند و لذت ببرند. اینترنت وای فای رایگان در سر تا سر هتل قابل دسترس است.
پذیرش هتل به صورت 24 ساعته فعالیت می‌کند و کارمندان به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکیه ایی صحبت می‌کنند. خدمات دریافت و مبادله ارز نیز در این قسمت انجام می‌شود. برای تماشای دسته جمعی مسابقات نیز در قسمت لابی هتل تلویزیونی بزرگ قرار داده شده است.  اگر کودک به همراه دارید برای سرگرم شدنشان می توانید آن ها را به اتاق بازی ببرید.
برای شنا و آفتاب گرفتن هم استخر رو باز و هم سر پوشیده قرار دارد و صندلی‌های آفتاب به همراه نوشیدنی‌های فصل به اقامت هرچه دلچسب تر در این هتل کمک خواهند کرد. ماساژ و اسپا، استخر آب گرم، اتاق بخار و حمام ترکی از دیگر امکانات این هتل پنج ستاره هستند.
رستوران سوهان 360 به صورت سلف سرویس است و مهمانان امکان درخواست طبخ غذاهای مورد علاقه خود را دارند. برای کودکان نیز منوی غذایی ویژه سرو می‌شود. برای میل کردن نوشیدنی و میان وعده هم می‌توانید به بار هتل بروید.
فروشگاه شیرینی جات لابی هروز بعداز ظهر انواع میان وعده های غذایی را برایتان فراهم می‌آورد همچنین می‌توانید در کوکی استوری هتل سوهان 360 از طعم بی نظیر قهوه لذت ببرید. کوکی استوری در اطراف استخر قرار گرفته و دارای چشم انداز زیبای دریا می‌باشد همچنین برای برگزاری جشن‌های تولد مناسب می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل سوهان 360  SUHAN 360 HOTEL

این هتل دارای 118 اتاق می‌باشد. تلویزیونی که در اتاق‌ها موجود است، شبکه‌های جهانی پخش می‌کند و علاوه بر آن یک تلفن در دسترس شماست. اینترنت وای فای در اتاق رایگان بوده و یک میز کار نیز برای شما تعبیه گشته است. نظافت هر روز انجام می گیرد که کاملا رایگان خواهد بود. دمپایی، بالکن، گاوصندوق، کمد و میز و صندلی نشیمن، از دیگر امکانات داخل اتاق‌هاست.

انواع اتاق‌ها:

-  79 اتاق استاندارد
- 2 اتاق ویژه معلولین

-  18 سوئیت جزیره
-  7 سوئیت معمولی
-  4 سوئیت خانوادگی
- 4 اتاق سوپر یور
-  4 سوئیت پرزیدنت

فاصله هتل تا:

- رستوران آنتیپلت 985m
- رستوران اتچی گریل 1km
- رستوران استانبول کاناکجیسی 1.1km
- رستوران اوکسا مارینا 1.1km
- هتل لادونیا آداکوله242m
- کوش آداسی دایوینگ سنتر1.6km

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
- ستور مارینا کوش آداسی1.7km
- داون تاون بیچ2.1km

امکانات و خدمات هتل سوهان 360 ‌
رستوران فروشگاه ورود مجاز حیوانات تلویزیون در لابی پارکینگ صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین دستگاه واکس کفش فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا حمام ترکی
سالن بازی کودکان چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2