آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

ریچموند افسوس ریزورت

هتل ریچموند افسوس ریزورت کوش آداسی
richmond ephesus resort Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل ریچموند افسوس ریزورت

چرا هتل ریچموند افسوس ریزورت  Richmond Ephesus Resort

هتل ریچموند افسوس یک هتل پنج ستاره می‌باشد که در منطقه پاموچاک و  در عالی ترین نقطه Aegean قرار گرفته است همچنین این هتل زیبا دارای یک ساحل اختصاصی می‌باشد. ریچموند افسوس در سال 1989 ساخته شده و دارای یک ساختمان اصلی و 6 طبقه و 2 بلوک فرعی است.

 خدمات و امکانات هتل ریچموند افسوس ریزورت  Richmond Ephesus Resort

رستوران "Efes"  منویی گسترده و ویژه از انواع غذاهای ترکی ارائه می‌دهد. رستوران آرتمیس "Artemis Restaurant" در فضای داخلی و خارجی غذاهای دریایی سرو می‌کند و دارای منظره ی زیبایی از دریای اژه می‌باشد. رستوران اژه "Aegean Restaurant"  انواع غذاهای ترکی و ایتالیایی در فضای آرام با منظره ی دریا سرو می‌کند.

تعدادی بار نیز در هتل قرار گرفته از جمله "Sunset Bar" ، "Beach Bar"، "Amfi Tiyatro Bar" که در طول روز می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را در آن نوش جان کنید. در هتل ریچموند یک مرکز اسپای مجهز و دارای بخش‌های مختلفی از جمله حمام ترکی، سونا و سالن بدنسازی برای افراد در نظر گرفته شده است. همچنین یک آرایشگاه هم برای بانوان هم برای آقایان و یک فروشگاه کوچک برای خرید هدیه و سوغاتی ‏نیز برای راحتی کار میهمانان در این هتل در نظر گرفته شده است.
هتل ریچموند دارای پارکینگ رایگان است، در نتیجه اگر اتومبیلی کرایه کردید، قادر خواهید بود آن را بدون نیاز به پرداخت هزینه در مکانی مطمئن و ایمن قرار بدهید. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیزدر دسترس هستند. امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد. لازم بذکر است شما می‌توانید مراسم عروسی خود را در فضایی رمانتیک در Richmond Ephesus Resort Hotel Kusadasi که در سواحل دریای اژه قرار دارد برگزار کنید. و سالن رقص درجه یک آن را فراموش نکنید. همچنین می‌توانید خاص ترین لحظات زندگی خود را در بین باغ سرسبز هتل پشت سر بگذارید.

در هتل ریچموند سه استخر شنا دایر شده است که سرپوشیده و روباز هستند. همه استخرها به صورت فصلی و رایگان در حال ارائه خدمات بوده و یکی از استخرهای روباز مخصوص کودکان است. یک ساحل کوچک نیز در هتل برای مهمانان در نظر گرفته شده است که می‌توانید برای استراحت و آفتاب گرفتن از آن‌ها استفاده کنید.
علاوه بر خدمات ذکر شده در هتل سرگرمی برای مهمانان از جمله زمین تنیس، بیلیارد، بسکتبال، مینی گلف، تیر اندازی، کلاب کودکان که در آن فعالیت‌هایی همچون نقاشی کشیدن زیر نظر یک سری مربی صورت می‌گیرد ایجاد شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل ریچموند افسوس ریزورت  Richmond Ephesus Resort

 این هتل در مجموع دارای 264 اتاق می‌باشد و همه اتاق‌های هتل ریچموند افسوس مشرف به باغ یا دریا هستند. تمام اتاق‌های هتل دارای سرویس خواب های ممتاز هستند و فضای آن ها با تهویه مطبوع که کنترل دمای آن دست خودتان است، دلپذیر خواهد شد. بطری‌های آب رایگان، کتری برقی و یک یخچال کوچک برای شما مهمان عزیز فراهم شده است. در سرویس حمام و بهداشتی اتاق‌ها، همه نوع لوازم بهداشتی گوناگون تهیه شده و همچنین سشوار و حوله قرار داده شده است.

انواع اتاق‌ها:

- 90 اتاق استاندارد

- اتاق استاندارد ویلا
- 54 اتاق سوپریور

- 8 جونیور سوئیت

- جونیور سوئیت ویلا

- 4 سینیور سوئیت
- 1 سوئیت پرزیدنت
- 4 اتاق ویژه معلولین

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا آکوا پارک کوش آداسی: ۲.۷ کیلومتر
- فاصله هتل تا آکوا آدالند پارک: ۳.۱ کیلومتر
- فاصله هتل تا کلیسای مریم مقدس: ‌۵.۴ کیلومتر
- فاصله هتل تا ویرانه های شهر باستانی افه سوس: ۵.۶ کیلومتر
- فاصله هتل تا تئاتر بزرگ افه سوس: ۵.۷ کیلومتر
- فاصله هتل تا خانه مریم مقدس: ۶.۱ کیلومتر
- فاصله هتل تا معبد آرتمیس: ۷.۶ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ریچموند افسوس ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده بیلیارد گلف چترآفتاب کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2