آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل آرورا کوش آداسی

هتل آرورا کوش آداسی
arora Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل آرورا

چرا هتل آرورا Arora Hotel

هتل چهار ستاره آرورا در کنار دریای اژه شهر کوش آداسی ترکیه واقع شده است. این هتل زیبا دارای ساحل خصوصی است و با اقامت در این هتل تنها در عرض ۶ دقیقه پیاده روی به ساحل دسترسی خواهید داشت. این هتل در سال 2012 بازسازی شده است و خدمات بسیاری را برای مسافران عرضه می‌کند.

 خدمات و امکانات هتل آرورا Arora Hotel

کانتر پذیرش 24 ساعته در هتل فعالیت می‌کند و پاسخگوی تمامی سوالات مسافران با روی خوش می‌باشند همچنین پرسنل هتل به زبان‌‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، و ترکی صحبت می‌کنند و اگر به زبان ترکی تسلط ندارید جای نگرانی نخواهید داشت.
اگر قصد اقامت با حیوان خانیگیتان را دارید خوب است بدانید که ورود حیوانات به داخل این هتل ممنوع است و متاسفانه در همه اتاق‌ها اینترنت وای فای رایگان نیست اما در فضای عمومی هتل و اتاق‌های مشخصی می‌توانید از اینترنت  پرسرعت بهره ببرید. استعمال سیگار نیز در داخل اتاق‌ها ممنوع است، بدین جهت فضایی برای افراد سیگاری در این هتل فراهم گردیده است لازم به ذکر است برای افراد ناتوان و کم توان نیز خدمات ارائه می‌شود. برای گشت و گذار در شهر نیز می‌توانید از هتل دوچرخه و ماشین کرایه کنید همچنین امکان پارک خودرو در پارکینگ نیز فراهم شده است. در طول روز می‌توانید از امکانات باربیکیو و باغ نیز بهره مند شوید. فروشگاه نیز برای خرید در لابی هتل دایر هستند. رستوران این هتل غذاهای مدیترانه ای و ترکی در هر سه وعده صبحانه، ناهار و شام ارائه می‌دهد و لازم بذکر است همه غذاها به صورت بوفه سرو می‌شوند.
در هتل آرورا سه استخر شنا دایر شده است که سرپوشیده و روباز هستند. همه استخرها به صورت فصلی و رایگان در حال ارائه خدمات بوده و یکی از استخرهای روباز مخصوص کودکان است و دو مورد دیگر مخصوص افراد بزرگسال هستند. یک ساحل کوچک نیز در هتل  برای مهمانان در نظر گرفته شده است که می‌توانید برای استر احت و آفتاب گرفتن از آن‌ها استفاده کنید. علاوه بر خدمات ذکر شده در هتل سرگرمی برای مهمانان ایجاد شده از جمله زمین تنیس، بیلیارد، استخر سرپوشیده، زمین بازی مخصوص کودکان، کلاب کودکان می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل آرورا Arora Hotel

این هتل در مجموع دارای 125 اتاق مدرن و شیک، 10 اتاق خانوادگی، 1 سوئیت و اتاق‌های برای افرادی معلولیت جسمی می‌باشند. برخی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی نیز می‌باشند و پنجره‌های بزرگ که نور مناسب و چشم انداز زیبای دریا را به معرض نمایش می‌گذارد تمامی اتاق‌ها مجهز به تلویزیون، اینترنت، مینی بار، گاوصندوق، تلفن و سشوار هستند.

انواع اتاق‌ها:

اتاق تریپل استاندارد: با مساحت ۲۵ مترمربع است که و سه تخت یک نفره یا یک تخت یک نفره به همراه یک تخت دو نفره به همراه دوش و وان در حمام دارد.
اتاق استاندارد دابل: با مساحت ۲۰ مترمربع است که یک تخت دو نفره یا دو تخت یک نفره به همراه دوش و وان در حمام دارد.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا پارک آبی آتلانتیس آکوا: ۴.۹ کیلومتر
- فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۶.۲ کیلومتر
- فاصله تا جزیره کبوتر: ۶.۲ کیلومتر
- فاصله تا پارک آبی آدالند: ۱۲.۷ کیلومتر
- فاصله تا خانه مریم مقدس: ۳۰.۲ کیلومتر
- فاصله تا شهر باستانی میلتوس: ۵۸.۹ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آرورا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط آرایشگاه فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان موسیقی زنده بیلیارد چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2