آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سورتل کوش آداسی

هتل سورتل کوش آداسی
surtel Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل سورتل

چرا هتل سورتل Surtel Hotel

هتل  سه ستاره سورتل، در مرکز شهر قرار گرفته است. از نظر موقعیت مکانی، سورتل در بهترین وضعیت ممکن قرار دارد، به طوری که در عین قرارگیری در مرکز شهر، چسبیده به دریا است.

 خدمات و امکانات هتل سورتل Surtel Hotel

هتل دارای پذیرش 24 ساعته می‌باشد و در صورت عدم تسلط به زبان ترکی، می‌توانید با آن‌ها به زبان انگلیسی و آلمانی صحبت کنید و از بابت ارتباط با آن‌ها نگرانی نخواهید داشت. امکاناتی برای مهمانان کم توان تهیه شده و همچنین برای رفت و آمد راحت، آسانسور وجود دارد.
دسترسی به اینترنت رایگان در تمام محیط هتل امکان پذیر است. اگر به بوی سیگار حساسیت دارید، نگران نباشید چرا که سیگار کشیدن در اتاق‌های این هتل ممنوع است همچنین اگر از هتل ماشین کرایه کردید می‌توانید آن‌ را در پارکینگ هتل جا ساز کنید.
هتل سورتل یک استخری زیبا به همراه استخر مخصوص کودکان در پشت بام خود دارد که اطرافش با صندلی‌های مخصوص آفتاب دکور شده و با چشم انداز فوق العاده ای از دریا می‌توانید لحظات به یاد ماندنی را در محوطه استخر سپری کنید همچنین چتر آفتاب در کنار استخر محیطی آرامش بخش را برای آفتاب گرفتن و استراحت کردن برای میهمانان ایجاد می‌کنند.
صبحانه به سبک بوفه سرو می‌شود. در رستوران هتل منویی گسترده از انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی را  در کنار چشم اندازی بی نظیر از دریا سرو کنید و در بار هتل هم می‌توانید انواع نوشیدنی‌های سرد و گرم را نوش جان کنید.
برای مهمانانی که قصد برگذاری جلسات خود را در هتل دارند نیز اتاق‌های کنفرانس با عایق صدا در نظر گرفته شده که نیاز به هماهنگی با پذیرش و پرداخت هزینه‌‌ای اضافی است لازم به ذکر است در صورت نیاز به پول رایج می‌توانید به صرافی هتل سریزنید و از خدمات آن بهره ببرید.
علاه و بر خدمات ذکر شده در هتل سرگرمی برای مهمانان ایجاد شده از جمله زمین تنیس، بیلیارد، قایق سواری، استخر سرپوشیده، زمین بازی مخصوص کودکان، کلاب کودکان می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل سورتل Surtel Hotel 

این هتل در مجموع دارای 90 اتاق می‌باشد. برخی اتاق‌ها دارای تراس اختصاصی نیز می‌باشند و پنجره‌های بزرگ که نور مناسب و چشم انداز زیبای دریا را به معرض نمایش می‌گذارد. از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز که  در همه اتاق‌ها وجود دارند.

 انواع اتاق‌ها:

- اتاق استاندارد دبل: این اتاق ها ۱۷ متر است که در آن ها یک تخت دونفره قرار داده شده است.
- اتاق استاندارد تریپل: مساحت داخلی اتاق‌های تریپل، ۲۱ متر است و در داخل آن ها، یک تخت دونفره به همراه یک تخت تک‌نفره وجود دارد.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۳۰۰ متر 
- فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۹۰۰ متر است فاصله هتل تا کوش آداسی مارینا: ۱٫۱ کیلومتر
- فاصله تا رستوران ساحلی جاده: ۳ کیلومتر
- فاصله تا ترمینال اتوبوس کوش آداسی: ۴ کیلومتر 
- فاصله تا ساحل بانوان: ۲ کیلومتر
- فاصله تا زمین بین المللی گلف کوش آداسی:۴ کیلومتر 
- فاصله تا فرودگاه ازمیر عدنان مندرس: ۴۹٫۲ کیلومتر 

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **
برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سورتل ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون گاو صندوق
استخر رو باز استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد حمام ترکی
سالن بازی کودکان بیلیارد چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2