آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

آیما بیچ ریزورت

هتل آیما بیچ اند اسپا ریزورت کوش آداسی
ayma beach & spa resort Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل آیما بیچ اند اسپا ریزورت

چرا هتل آیما بیچ ریزورت اند اسپا Ayma Beach Resort & Spa Hotel

هتل آیما بیچ ریزورت Ayma Beach Resort and Spa Hotel یک هتل چهار ستاره در کوش آداسی در کشور ترکیه است این هتل در چند قدمی ساحل بسیار معروف لیدیز بیچ قرار دارد و به همین دلیل هرساله یکی از دلایل جذب مسافران می‌باشد. 

خدمات و امکانات هتل آیما بیچ ریزورت اند اسپا Ayma Beach Resort & Spa Hotel

آیما بیچ ریوزرت اند اسپا همانطور که از نامش پیداست دارای مرکز اسپای مجهز می‌باشد که در آن یک حمام ترکی به همراه سونا قرار دارد که با استراحت در آن دارد می‌توانید خستگی بعد از یک روز طولانی را برطرف کنید. همچنین اگر ماشین کرایه کردید می‌توانید در پارکینگ امن هتل آن‌ را جا ساز کنید.
شنا و آبتنی در استخر روبازِ این هتل که در حصاری از تخت‌های راحتی و سایبان‌های بزرگ به دام افتاده است هم خالی از لطف نخواهد بود. در تمام نقاط هتل آیما بیچ ریزورت امکان دسترسی به اینترنت فراهم شده است؛ یعنی در طول اقامت در این هتل دغدغه تماس با خانواده و دوستان را نخواهید داشت. در صورت عدم تسلط به زبان ترکی، می‌توانید با آن‌ها به زبان انگلیسی صحبت کنید. متصدیان بخش پذیرش هتل آیما بیچ ریزورت به زبان روسی نیز صحبت می‌کنند و از بابت ارتباط با آن‌ها نگرانی نخواهید داشت.

علاوه بر خدمات ارائه شده نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در صورت نیاز با پرداخت هزینه دسترس است. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. از این رو گردشگران با ترانسفر باید 15 کیلومتر مسیر را از فرودگاه طی کنند تا به هتل برسند.  در فروشگاه هتل می‌توانید انواع هدیه و سوغاتی‌ها را برای دوستانتان تهیه کنید و یا اگر علاقه مند به ورزش هستید می‌توانید در مرکز تناسب اندام هتل تمرینات روزانه خود را انجام دهید. 

امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد لازم بذکر است در صورت نیاز به پول رایج ترکیه می‌توانید به صرافی هتل سری بزنید و از خدمات آن بهره ببرید. هر روز بعد از ظهر در هتل برنامه‌های شاد و مفرح به همراه موزیک برگزار می‌شود و تعدادی بار در هتل تعبیه شده که در کنار سرو انواع کوکتل‌ها می‌توانید از این برنامه‌ها لذت ببرید.

اتاق‌ها و امکانات هتل آیما بیچ ریزورت اند اسپا Ayma Beach Resort & Spa Hotel

این هتل دارای 128 اتاق می‌باشد. اتاق‌های هتل آیما بیچ مبله هستند و رنگ‌های ساده و ملایمِ دیوارها در کنار اثاثیۀ مدرن، ظاهری شیک و دوست‌داشتنی به دکوراسیون اتاق‌ها می‌دهد.
فضای اتاق‌های هتل آیما بیچ ریزورت با تهویه مطبوع که کنترل دمای آن دست خودتان است، دلپذیر خواهد شد. بطری‌های آب رایگان، کتری برقی و یک یخچال کوچک برای شما مهمان عزیز فراهم شده است. در سرویس حمام و بهداشتی اتاق‌ها، همه نوع لوازم بهداشتی گوناگون تهیه شده و همچنین سشوار و حوله قرار داده شده است.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا رستوران مونا لیزا اینترنشنال 293m
- فاصله تا رستوران هتل لیدیز بیج 356m
- فاصرله تا رستوران سام ور الس 379m
- فاصله تا کافه رستوران پالم بیچ 387m
- فاصله تا لیدیز بیچ 438m

- فاصله تا قلعه کوش آداسی 1km

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل آیما بیچ اند اسپا ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی تنیس ماساژ حمام ترکی
ساحل اختصاصی موسیقی زنده چترآفتاب کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2