آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل بلمار

هتل بلمار کوش آداسی
belmar Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل بلمار

چرا هتل بلمار Belmare Hotel 

هتل بلمار کوش آداسی یک هتل چهار ستاره است که در منطقه یاوانسو کوش آداسی واقع شده است. هتل بلمار کوش آداسی با ساحل لانگ کوش آداسی به اندازه 21 دقیقه پیاده روی دارد.

خدمات و امکانات هتل بلمار Belmare Hotel 

در هتل یک کانتر گردشگری 24 ساعته وجود دارد که مهمانان می‌توانند گشت‌های شهری خود را با مسئولین آن هماهنگ کنند و یا از آن‌ها بخواهند که مقدمات اجاره ماشین را برایشان تدارک ببینند همچنین اگر شما با مقاصد کاری به سفر رفته اید می‌توانید از اتاق جلسات و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید.
در هتل نیز یک سالن مجهر بدنسازی مجهز فراهم شده است که بسیار لوکس است وعلاقه‌مندان به ورزش و بدنسازی نیز می‌توانند در آن تمرینات روزانه خود را انجام دهند علاوه بر باشگاه یک استخر سرپوشیده و روباز به همراه صنلی‌های ‌آفتاب در هتل ساخته شده است که بخش‌های جداگانه ای نیز با عمق استاندارد برای بچه ها فراهم کرده است؛ در ضمن مهمانان می‌توانند برای رفع خستگی بعد از یک روز طولانی در مرکز اسپا کمی استراحت کنند.
هتل بلمار کوش آداسی دارای پارکینگ رایگان است، در نتیجه اگر اتومبیلی کرایه کردید، قادر خواهید بود آن را بدون نیاز به پرداخت هزینه در مکانی مطمئن و ایمن قرار بدهید شایان بذکر است نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در صورت نیاز با پرداخت هزینه دسترس است. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. از این رو گردشگران با ترانسفر باید 36 کیلومتر را تا فرودگاه بین المللی رود طی کنند تا به هتل برسند.
اگر به همراه کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید چرا که در هتل یک زمین بازی، یک استخر و یک کلاب تفریحی مخصوص کودکان وجود دارد. در رستوران هتل انواع غذاهای بین‌المللی و ترکی سرو می‌شود. خوب است بدانید امکان سرو غذا در اتاق شخصی مهمانان در هتل بلمار کوش آداسی مهیا شده است.

اتاق‌ها و امکانات هتل بلمار کوش آداسی Belmare Hotel Kusadasi

هتل بلمار دارای 91 اتاق با دکوراسیون شیک و مدرن است. کلیه اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق‌های استاندارد دبل

- اتاق‌های استاندارد تریپل 

- اتاق‌های دونفره که ظرفیت 2 نفر را دارا می‌باشند و 12 مترمربع هستند.

- اتاق‌های تریپل با متراژ 14 مترمربع گنجایش 3 نفر را دارند.

اطلاعات:

- ورود حیوانات خانگی به داخل هتل ممنوع است.
- استعمال دخانیات در اتاق‌ها ممنوع است.

فاصله هتل تا:

فاصله هتل بلمار کوش آداسی تا ساحل لوتهیاریکا : ‏۱۰۰ متر
فاصله هتل بلمار کوش آداسی تا ساحل لاردوس :‏ ۷۰۰ متر
فاصله هتل بلمار کوش آداسی تا ویرانه های لیندوس آکروپولیس: ‏۶ کیلومتر
فاصله هتل بلمار کوش آداسی تا فرودگاه بین المللی رود: ‏۳۶ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل بلمار ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ خشکشویی پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس اجاره خودرو سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط فضای مخصوص سیگار
مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن میزکار سیستم تنظیم هوا گاو صندوق
استخر رو باز استخر ویژه کودکان استخر سرپوشیده ورزش های آبی (موتوری) تنیس ماساژ سونا حمام ترکی
پارک آبی چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2