آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل رویال پالاس

هتل رویال پالاس کوش آداسی
royal palace Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل رویال پالاس

چرا هتل رویال پالاس  Royal Palace Hotel

هتل رویال پالاس Royal Palace کوش آداسی یک هتل چهارستاره در بلوار تورگوت اوزل است که انتخابی مناسب برای اقامت می باشد چرا که در نزدیکی ساحل و دریا می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل رویال پالاس Royal Palace Hotel

هتل رویال پالاس دارای لابی شیک و مجهز به مبلمان و تلویزیون است. پارکینگ در فضای باز، آسانسور و صبحانه رایگان از دیگر امکانات این هتل است. اینترنت وای فای رایگان در سرتاسر هتل به صورت رایگان در دسترس است تا بتوانید در طول سفر با دوستانتان در ارتباط بمانید. علاوه بر خدمات ذکر شده پذیرش 24 ساعته، نگهداری از چمدان، خشکشویی و اتوشویی، فروشگاه خرید سوغاتی، مرکز تجارت، فکس و کپی، سالنی برای جلسات از دیگر امکانات این هتل است.

 صندلی‌هایی برای آفتاب گرفتن، سالن بازی برای کودکان، باشگاه تناسب اندام مجهز، اسپا و سونا، حمام بخار و حمام ترکی از دیگر سرگرمی‌های هتل رویال پالاس کوش آداسی می‌باشد که برای رفاه مهمانان در نظر گرفته شده است. در رستوران هتل انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی با منوی انتخابی و یا بوفه سرو می‌شود. البته با هزینه اضافه می‌توانید سبد میوه تهیه فرمایید.

اتاق‌ها و امکانات هتل رویال پالاس Royal palace Hotel

این هتل دارای 157 واحد اقامتی است همه اتاق‌ها مجهز به یخچال، تلویزیون، مینی بار، میز و صندلی، صندوق امانات، تلفن، حمام به همراه وان، لوازم بهداشتی، سشوار و کمد لباس هستند. همچنین تراسی زیبا با فضایی برای نشستن در همه اتاق‌های هتل قرار دارد.

انواع اتاق‌ها:

-  اتاق استاندارد

- اتاق های اقتصادی

- اتاق های لوکس

- اتاق های خانوادگی

فاصله هتل تا:

- فاصله هتل تا جزیره کبوتر کوش آداسی: ۳.۴ کیلومتر
- فاصله هتل تا قلعه کوش آداسی: ۵ کیلومتر
- فاصله هتل تا پارک آبی آدالند کوش آداسی: ۵.۷ کیلومتر
- فاصله هتل تا ساحل بانوان: ۷.۴ کیلومتر
- فاصله هتل تا ساحل سبز: ۷.۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **
برای رزرو تورهای کوش آداسی   بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل رویال پالاس ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز تاکسی سرویس
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی ماساژ سونا حمام ترکی
پارک آبی سالن بازی کودکان سونا چترآفتاب کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2