آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل پانوراما هیل

هتل پانوراما هیل کوش آداسی
the panorama hill Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل پانوراما هیل

چرا هتل پانوراما هیل  The Panorama Hill Hotel

پانوراما هیل هتل چهار ستاره و لوکسی است که با ارائه امکانات مناسب و همچنین نزدیکی به ساحل و تفریحات کوش آداسی بین مسافران محبوبیت بسیاری دارد و در طول سال‌ها میزبان تعداد قابل توجهی از گردشگران می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل پانوراما هیل  The Panorama Hill Hotel

هتل دارای میز تور می‌باشد تا گردشگران بتوانند برای گشت و گذار در مراکز تفریحی از آن بهر‌ه ببرند همچنین پرسنل هتل که به زبان‌های انگلیسی، آلمانی، ترکی صحبت می کنند با گرمی از شما پذیرایی می‌کنند و پاسخگوی تمامی سوالات مسافران با روی خوش می‌باشند.
ضمنا اینترنت به صورت رایگان ارائه می‌شود. رزرو اتاق‌های هتل پانوراما هیل به همراه ارائه صبحانه بوده و مهمانان هتل می توانند صبحانه های لذیذ این هتل را در سالن غذاخوری یا در اتاقشان میل کنند. مسافران می‌توانند از هتل ماشین کرایه کنند و در اطراف کوش آداسی چرخی بزنند و به هر نقطه ای که دوست دارند بروند. امکانات برای افراد کم توان و ناتوان مانند ویلچر هم وجود دارد. امکاناتی چون فکس، فتوکپی و سالن اجتماعات نیز در این هتل فراهم شده است به گونه ای که برای مسافران کاری مناسب بوده و امکان برگزاری نشست‌ها و کنفرانس‌ها را فراهم می‌آورد.
در صورت نیاز به پول نقد می‌توانید به صرافی هتل بروید و از خدمات تبدیل ارز هتل بهره ببرید شایان بذکر است نظافت روزانه، خشکشویی، لباسشویی و اتو نیز در صورت نیاز با پرداخت هزینه دسترس است. هتل خدمات ترانسفر فرودگاهی و گشت شهری رایگانی را برای مهمانانش در نظر گرفته است. از این رو گردشگران با ترانسفر باید 47 کیلومتر مسیر را از فرودگاه طی کنند تا به هتل برسند. علاوه بر خدمات ذکر شده خدماتی از قبیل خشکشویی، لباسشویی، اتوکشی، نیزدر دسترس هستند.
این هتل دارای یک استخر شنای زیبا روباز و سرپوشیده به همراه استخری مخصوص کودکان می‌باشد که می‌توانید از آن لذت ببرید. همچنین می‌توانید از آب گرم و خدمات اسپای هتل نیز بهره ببرید و در آن استراحت کنید و علاقه مندان به ورزش نیز می‌توانند در باشگاه تناسب اندام هتل نیز ورزش کنند و همچنین مراکز اسپا و سونا می‌توانند در پر کردن ساعات فراغت مهمانان بسیار موثر واقع گردد. برای شما سرگرمی‌های دیگری هتل در نظر گرفته است از جمله بازی بینگو، ایروبیک، سرگرمی‌های شبانه، دارت، میز تنیس و سالن بازی مخصوص کودکان می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات هتل پانوراما هیل  The Panorama Hill Hotel

بعد از مدتی به یکی از اتاق‌های هتل راهنمایی می‌شوید، اتاق‌های مدرنی که مجهز به امکانات سیستم تهویه، تلویزیون، وای فای رایگان و یخچال هستند. همه اتاق‌ها بالکن دارند پس حتی اگر نخواستید از اتاق بیرون بروید می‌توانید در بالکن از آفتاب فوق العاده هتل پانوراما هیل کوش آداسی لذت ببرید.

انواع اتاق‌ها:

- اتاق استاندارد: ظرفیت 3 نفر | متراژ 22 متر | 3 تخت یک نفره یا یک تخت یک نفره به همراه یک تخت دو نفره بزرگ | منظره شهر
- اتاق خانوادگی (فقط بزرگسال): ظرفیت 4 نفر | متراژ 48 متر | یک تخت یک نفره + یک تخت دو نفره بزرگ یا 3 تخت یکنفره | منظره استخر
- اتاق خانوادگی + یک کودک: ظرفیت 4 نفره + 1 کودک | متراژ 48 متر | 3 تخت یک نفره + یک تخت دو نفره بزرگ | منظره استخر
- اتاق دابل یا توئین: ظرفیت 3 نفر | متراژ 22 متر | یک تخت یک نفره + یک تخت دو نفره بزرگ | منظره دریا

 فاصله هتل تا

- فاصله تا قلعه کوش آداسی: حدود 2.5 کیلومتر
- فاصله تا پارک آبی آدالند: حدود 4.4 کیلومتر
- فاصله تا پارک آبی آکوا فانتزی: حدود 4.8 کیلومتر
- فاصله تا ساحل کوش آداسی: حدود 1.3 کیلومتر
- فاصله تا تئاتر بزرگ افسوس: حدود 9.5 کیلومتر
- فاصله تا معبد آرتمیس: حدود 11.5 کیلومتر
- فاصله تا موزه افسوس: حدود 11.9 کیلومتر
- فاصله تا زمین گلف بین المللی کوش آداسی: حدود 15.5 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل پانوراما هیل ‌
رستوران آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو روزنامه ویلچر خدمات معلولین اتو شویی فضای سبز خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس
مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
سالن بازی کودکان بیلیارد چترآفتاب کلاب‌های شبانه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2