آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

مینای پلاس

هتل مینای پلاس کوش آداسی
minay plus Hotel کوش آداسی
درجه هتل:
هتل مینای پلاس

چرا هتل مینای پلاس Minay Hotel Plus Kusadasi

هتل مینای پلاس کوش آداسی، هتلی سه ستاره در جوار پلاژ بانوان (ساحل بانوان) شهر زیبای کوش آداسی است. این هتل در سال 2010 بازسازی شده و به لحاظ موقعیت مکانی 500 متر تا ساحل فاصله دارد. و برای کسانی که بدنبال هتلی مقرون به صرفه می‌باشند گزینه مناسبی می‌باشد.

خدمات و امکانات هتل مینای پلاس Minay Hotel Plus Kusadasi

پرسنل هتل Minay Plus Kusadasi به زبان‌های انگلیسی، روسی و ترکی صبحت می‌کنند و به صورت حرفه ای از مهمانانشان میزبانی می‌کنند. هتل مینای پلاس کوش آداسی دارای پارکینگ رایگان است، در نتیجه اگر اتومبیلی کرایه کردید، قادر خواهید بود آن را بدون نیاز به پرداخت هزینه در مکانی مطمئن و ایمن قرار بدهید.
این هتل زیبا دارای یک استخر شنای روباز به همراه استخری مخصوص کودکان می‌باشد که می‌توانید از آبتنی در آن لذت ببرید همچنین می‌توانید از آب گرم و خدمات اسپای هتل نیز بهره ببرید و در آن استراحت کنید. در صورتی که به همراه کودک خود سفر می‌کنید نگران نباشید چرا که در هتل خدمات نگهداری از فرزند شما با پرداخت هزینه صورت گرفته است.
اگر با کمبود پول نقد مواجه شدید می‌توانید از صرافی این هتل برای تبدیل پول استفاده کنید. وجود دستگاه فکس و فتوکپی به شما کمک می‌کند تا راحت تر کارهای اداری خود را انجام دهید.
دسترسی به اینترنت رایگان در تمام محیط هتل امکان پذیر است. اگر به بوی سیگار حساسیت دارید، نگران نباشید چرا که سیگار کشیدن در اتاق‌های این هتل ممنوع است. قابل توجه مهمانانی که قصد سفر با حیوان خانگیشان را دارند توجه داشته باشند که در این هتل ورود حیوانات مجاز نمی‌باشد.
در صورتی که رستوران هتل مینای پلاس را برای صرف غذا انتخاب کرده باشید، می‌توانید در فضای بسته رستوران غذای سفارشی خود را میل کنید یا در صورت تمایل به فضای باز آن بروید و در هم جواری با باغ و فضای سبز محوطه، غذای خود را میل کنید. بار استخر نیز برای خنک کردن و یا لذت بردن از شب‌های ویژه تم ترکیه مناسب است.

اتاق‌ها و امکانات هتل مینای پلاس Minay Hotel Plus Kusadasi

هتل سه ستاره مینای پلاس Minay Hotel Plus Kusadasi دارای 65 اتاق در 5 طبقه می‌باشد که دسترسی به طبقات از طریق آسانسور آسان می‌شود. کلیه اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی‌نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند.

فاصله هتل تا:

- فاصله تا ترمینال اتوبوس: ۲ کیلومتر
- فاصله تا خیابان بارس کوش آداسی: ۲.۷ کیلومتر
- فاصله تا بازار بزرگ کوش آداسی: ۲.۹ کیلومتر
- فاصله تا قلعه کوش آداسی: ۳.۱ کیلومتر
- فاصله تا آمفی تئاتر افسوس: ۱۴.۵ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای کوش آداسی بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.


امکانات و خدمات هتل مینای پلاس ‌
رستوران تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ خشکشویی صندوق امانات بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی خدمات مبادله ارز
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار سیستم تنظیم هوا
استخر رو باز
سالن بازی کودکان چترآفتاب
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2