آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا آنتالیا

هتل کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا آنتالیا
cornelia diamond golf resort & spa Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا

چرا هتل کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا Cornelia Diamond Golf Resort & Spa Hotel ؟

" Cornelia Diamond Golf Resort & Spa Hotel" کانسپت منحصر به فرد و انحصاری با ساحل 820 فوتی اختصاصی طلایی که در کنار آب‌های آبی مدیترانه قرار دارد، محیطی آرام، باغ‌های باشکوه، فضای 8 استخر، استخرهای کودکان، زیبایی‌های طبیعی احاطه شده با درختان سرسبز را به مهمانان خود ارائه می‌کند. هتل‌ و استراحتگاه کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا با دقت و به کار گیری تجربه طراحی شده تا اقامتی بی عیب و نقص را به شما ارائه دهد.

امکانات هتل کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا:

از امکانات و فعالیت‌های تفریحی ورزشی هتل می‌توان به انواع بازی‌های رومیزی فکری در “Gaming Room”، والیبال ساحلی، فوتبال در زمین مخصوص با اندازه استاندارد، دارت، تنیس روی میز و بسکتبال اشاره نمود؛ در حالی که امکاناتی همچون انواع بازی‌های رایانه‌ای، باشگاه بیلیارد و دیگر ورزش‌های آبی موتوری شامل هزینه‌هایی جداگانه از رزرو هتل می‌شوند. در سالن بدنسازی ویژه هتل که مجهز به به روز ترین تجهیزات ورزشی مختلف است، ورزش کنید و برنامه تمرینی خود را در سفر نیز دنبال کنید.
اسپای هتل کرنلیا دیاموند دارای طیف وسیعی از درمان‌های لوکس است که مهمانان می‌توانند از آرامش و سلامتی لذت ببرند. در مرکز اسپا انواع ماساژ، جلبک درمانی و درمان‌های مراقبت از پوست به رفع خستگی مهمانان کمک می‌کند. علاوه بر این، حمام ترکی، سونا و حمام بخار رایگان در دسترس است.
گزینه‌های غذاخوری در این اقامتگاه 5 ستاره شامل 9 رستوران و 10 بار است. صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه باز، آلاکارته و همچنین منو‌های ویژه مانند منوی ویژه کودکان و ... در رستوران اصلی با گزینه‌های زیاد، بی‌نظیر و لذیذ سرو می‌شود.
برای افراد معلول و ناتوان امکانات ویژه‌ای در اتاق‌ها و فضای هتل در نظرگرفته شده است. اینترنت وای فای رایگان در تمام قسمت‌های هتل در دسترس است و مهمانان با اتصال به آن می‌توانند به تمام اینترنت مثل چک کردن ایمیل‌ها، برقراری تماس‌های صوتی و تصویری دسترسی داشته باشند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا:

همه اقامتگاه‌های کرنلیا دیاموند دارای تلویزیون‌های هوشمند LCD متصل به کانال‌های ماهواره‌ای، و همچنین محصولات لوکس ممتاز و روپوش‌های مخملی و دمپایی در حمام هستند. بسیاری از آنها منظره پانوراما از استخر، دریای درخشان یا جنگل و درختان اطراف را ارائه می‌دهند و همه دارای بالکن خصوصی هستند. کسانی که اتاق‌های ویژه را رزرو می‌کنند از خدمات یک دستیار مهمان اختصاصی برخوردار می‌شوند که برای مدیریت هر یک و همه نیازهای شما در طول اقامت شما آماده است.

فاصله هتل کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا تا:

- آمفی تئاتر آسپندوس: 15 کیلومتر
- قنات رومی: 15 کیلومتر
- نمایشگاه آنتالیا: 17 کیلومتر
- رستوران کاسیا: 250 متر
- کافه / بارحیال: 300 متر
- رستوران صندل: 350 متر
- پرگه: 20 کیلومتر
- ساحل اقیانوس بلک: 3.8 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 22 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل کرنلیا دیاموند گلف ریزورت اند اسپا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق رمپ اجاره خودرو خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ تاکسی سرویس حمل چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سونا موسیقی زنده بیلیارد گلف چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2