آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سزار پالاس بلوواترز دبی

هتل سزار پالاس بلوواترز دبی

چرا هتل سزار پالاس بلوواترز دبی Caesars Palace Dubai Hotel ؟

سزار پلاس دبی یک استراحتگاه لوکس، مدرن و شیک در جزیره بلوواترز است که مشرف به آب‌های شفاف خلیج عربی است. هتل در فاصله 1.7 کیلومتری ساحل بکر ساخته شده است؛ از امکانات ویژه هتل سزار پلاس می‌توان به داشتن ساحل خصوصی 500 متری و پنج استخر با دمای کنترل شده اشاره نمود.

امکانات هتل سزار پالاس بلوواترز دبی:

شما با اقامت در هتل پنج ستاره سزار پالاس بلوواترز دسترسی آسان و راحتی را به 500 متر ساحل اختصاصی دارید که می‌توانید در تمامی ساعات شبانه روز از آن استفاده کنید، در روز به بازی‌های دسته جمعی مثل والیبال ساحلی بپردازید یا بر تخت‌ها و صندلی‌های حمام آفتاب نشسته و استراحت کنید و از بار ویژه و اختصاصی هتل کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های مورد علاقه خود را سفارش دهید. ترانسفر ویژه و رایگان نیز برای دسترسی به ساحل موجود است. هتل سزار پلاس دارای رستوران‌های حرفه‌ای است. صبحانه هر روز با منوی بوفه باز و رایگان ارائه می‌شود؛ ناهار و شام با هزینه جداگانه و منوی انتخابی در دسترس است و سرآشپز‌های حرفه‌ای هتل طعم واقعی و لذیذ غذا‌های محلی و بین‌المللی را با جادوی ادویه‌ها و ترکیب آنها با غذاهای عربی برای شما فراهم می‌کنند. در لابی هتل امکاناتی نظیر سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، سیستم اعلام حریق و هشدار، کپسول‌های آتش نشانی، حمل و نگهداری چمدان، صندوق امانات، آسانسور برای دسترسی آسان تر به طبقات بالا و ... را برای راحتی هرچه بیشتر مهمانان شاهد هستیم. برای دسترسی به برخی از امکانات گفته شده شما نیاز به پرداخت هزینه‌های جداگانه‌ای دارید. پذیرش 24 ساعته فعالیت می‌کند و در تمام طول روز پاسخ‌گویی سوالات شما است کارکنان به زبا‌ن های انگلیسی و عربی صحبت می‌کنند؛ از دیگر امکانات موجود در هتل می‌توان به تبدیل ارز، خدمات پرستار و نگهداری از کودکان، اتوشویی، خشک‌شویی، فکس، فتوکپی اشاره نمود.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سزار پالاس بلوواترز دبی:

هر یک از اتاق‌ها، سوئیت‌ها و آپارتمان‌های هتل دارای فضای داخلی شیک، مدرن و بالکن‌های خصوصی است که نمایی بی‌نظیر از دریا یا شهر را به نمایش می‌گذارند. تمامی استراحتگاه‌ها دارای امکانات رفاهی نظیر حمام اختصاصی دارای دوش یا وان، لوازم آرایشی و بهداشتی برند، حوله و دمپایی در بسته بندی بهداشتی، در بخش نشیمن نیز کمد لباس به همراه گیره لباس، سیستم تهویه مطبوع اسپیلت و سیستم گرمایش مرکزی، مینی‌بار، تلویزیون ال سی دی با کانال‌های ماهواره‌ای، تلفن با خط مستقیم هستند.

فاصله هتل سزار پالاس بلوواترز دبی تا:
- تفرجگاه برج دریاچه جمریا: 3.1 کیلومتر
- فواره نخل: 5 کیلومتر
- پارک حوض البرشا: 8 کیلومتر
- برج العرب: 9 کیلومتر
- پارک سوقیم: 11 کیلومتر
- باغ معجزه دبی: 13 کیلومتر
- پارک وست زون مال: 15 کیلومتر
- پارک صفا: 17 کیلومتر
- آبشار کانال آبی دبی: 18 کیلومتر
- تفرجگاه مراسی: 19 کیلومتر
- سیاره سبز دبی: 20 کیلومتر
- نهر رودخانه دبی: 28 کیلومتر
- ساحل پنهان: 900 متر
- ساحل مارینا: 1.1 کیلومتر
- مترو جمیرا لیکس تاور: 2.2 کیلومتر
- بندر و برج مترو نخیل: 2.7 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی آل مکتوم: 21 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی دبی: 31 کیلومتر
- فرودگاه بین المللی شارجه: 49 کیلومتر

** ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تورهای دبی با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل سزار پالاس بلوواترز دبی ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی خودپرداز اعلام حریق روزنامه تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا استخر
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق اینترنت در لابی
چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2