آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرند حیات استانبول

هتل گرند حیات استانبول
grand hyatt istanbul Hotel استانبول
درجه هتل:
هتل گرند حیات

چرا هتل گرند حیات Grand Hayatt

این هتل پنج ستاره یکی از بهترین هتل‌های استانبول است که در منطقه تکسیم واقع شده است. هتل در سال 1993 ساخته شد و در سال 2012 مورد بازسازی قرار گرفت. برند گرند حیات از دهه‌های پیش تا کنون در صنعت هتلداری به عنوان برندی لوکس شناخته شده است.

اطلاعات:

در این هتل اتاق های مخصوص سیگار کشیدن وجود دارد که شامل هزینه می‌شوند.

ورود حیوانات خانگی ممنوع می‌باشد.

خدمات رفاهی هتل:

رستوران 34، لایبرری این هتل برای مهمانان غذاهای بسیار متنوع و با کیفیتی فراهم کرده و وانوع غذاهای ترکی و مدیترانه ای در آن جا سرو می‌شود.  کافه-رستوران مزانین نیز محل بسیار خوبی برای دورهمی های دوستانه در طول سفر می‌باشد. در روزهای افتابی و گرم استخر هتل با سرو انواع نوشیدنی‌های خنک در کافه رستوران گزبوGezboبه شما یک روز خوب و به یادماندنی هدیه می‌دهد. از جمله امکانات رفاهی هتل می‌توان به استخر روباز ، اتاق ماساژ ، سونا، جکوزی و حمام ترکی اشاره کرد. در کناراستخر این هتل تخت‌های برای حمام گرفتن مهمانان نیز فراهم شده است. در هتل گرند حیات برای برای رفاه کودکان عزیز یک استخر جداگانه در نظر گرفته شده. علاوه بر استخر روباز ، باشگاه ورزشی و زمین تنیس با نورپردازی در یک فضای شیک در این هتل فراهم شده است. امکانات دیگری نظیر خدمات ارایشی خدمات نگهداری از فرزند ، خدمات شخصی ماشین ، سرویس رزرو ، خدمات خشکشویی ، صرافی وپزشک به صورت 24ساعته فعالیت می‌کند.

اتاق‌ها:

هتل دارای 360 اتاق با 24 سوئیت مجزا است که در همه اتاق ها بهترین امکانات رفاهی قرار دارد.

* اتاق توئین: دو تخت یک نفره با قابلیت اضافه کردن یک تخت اضافه، که ظرفیت آن حداکثر 3 نفر می شود و مساحت آن 38 متر است.

* اتاق کینگ: یک تخت دو نفره با قابلیت قرار گیری یک تخت یک نفره، با ظرفیت حداکثر 3 بزرگسال و یک کودک بدون تخت با مساحت 38 متر.

* اتاق گرند توئین و گرند کینگ: مشابه اتاق های توئین و کینگ عادی می باشد ولی در طبقات 6 تا 8 قرار گرفته اند و چشم انداز فوق العاده ایی دارند.

* اتاق دلوکستوئین و کینگ: در طبقه 7 هتل قرار دارند و متراژ آن 38 متر می باشد و مجهز به اینترنت پر سرعت می باشند.

ساعت تحویل اتاق: 14:00-ساعت تخلیه اتاق: 12:00

برای رزرو تورهای استانبول  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوه بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2.به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرند حیات ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پزشک پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خدمات پزشکی خودپرداز اتو شویی نگهداری از چمدان آرایشگاه حمل چمدان
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع حمام وان بطری آب قهوه/چای تلفن تلویزیون لپ تاپ سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی
استخر رو باز استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ سونا حمام ترکی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2