<p>هتل آنتالیا</p><p>هتل پنج ستاره آنتالیا</p><p>هتل ترکیه</p><p>تور استانبول</p><p>تور آنتالیا</p>

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ویج بلک گلف اند اسپا

هتل وویاژ بلک گلف اند اسپا آنتالیا
voyage belek golf & spa Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل وویاژ بلک گلف اند اسپا

چرا هتل وویاژ بلک گلف اند اسپا Voyage Belek Golf & Spa Hotel ؟

" Voyage Belek Golf & Spa Hotel" تابستانی پر از سرگرمی و طبیعتی دیدنی برای رویاپردازی را با نوآوری‌های متفاوت، برای تجربه‌های فراموش نشدنی به شما ارائه ‌می‌دهد. در " Voyage Belek"  راحتی، سرگرمی و طعم در کنار یکدیگر ارائه می‌شود و میزبان مهمانانی است که می‌خواهند تعطیلات را با عزیزان خود و همچنین دنیای تجارت حرفه‌ای را برای جلسات کاری داشته باشند.

امکانات هتل وویاژ بلک گلف اند اسپا:

چوب و توپ گلف خود را بردارید که قرار است یک بازی گلف به یاد ماندنی را در " Montgomerie Maxx Royal" که میزبان معتبرترین مسابقات گلف تقویم گلف جهان است و ردپای بازیکنان افسانه‌ای گلف را در خود جای داده است، تجربه کنید. در سالن بدنسازی ویژه هتل که مملو از تجهیزات ورزشی مختلف است، می‌توانید لذت به دست آوردن اندامی متناسب را تجربه کنید. در " Voyage Belek" لحظات شادی در انتظار کودکان است، جایی که آنها در طول تعطیلات خود سرگرم خواهند شد. "توگی کیدز ورلد" با ارائه خدمات در ساختمان اصلی در زمستان، فعالیت‌ها و سرگرمی‌ها را در تمام طول روز برای گروه‌های سنی مختلف تحت نظارت یک تیم متخصص ارائه می‌دهد. جلسات کاری، کنفرانس‌های شرکتی، معرفی محصول یا دعوت ‌نامه‌های ویژه و… را با خدمات ظریف " Voyage world" در زمینه‌های حرفه‌ای برگذار کنید. ژوپیتر 1-2-3 با فضایی ممتاز و شیک، 275 متر مربع، 285 متر مربع و 275 متر مربع مساحت دارد و با خدمات برجسته در کلیه سازمان های دنیای تجارت با مجموع 835 متر مربع مساحت و تیم متخصص پذیرای مهمانان است. در "SENSE SPA" گزینه‌های ماساژ اعمال شده توسط درمانگران متخصص، حمام ترکی که سنت را گرامی می‌دارد و یک تجربه SPA شگفت انگیز را خواهید داشت؛ مسیر زمان را در مرکز آبگرم "Voyage Belek" فراموش خواهید کرد.
امتیازات ماه عسل عبارتند از به محض ورود دسته گل، بشقاب میوه، بشقاب دسر و بشقاب آجیل، حمام، دمپایی و یک گل رز روی تخت، صبحانه ماه عسل در اتاق (یک بار در هر اقامت)، رزرو رایگان برای یک شام در یکی از رستوران های A' la Carte به جز رستوران کارینو و ون تپانیاکی،30% تخفیف برای ماساژ در مرکز SPA،50% تخفیف در غرفه ها (فقط یک بار) و یک عکس رایگان از عکاس هتل هستند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل وویاژ بلک گلف اند اسپا:

- سوئیت کینگ: هر لحظه‌ای که در سوئیت کینگ سپری می‌کنید به خاطرات فراموش نشدنی تبدیل می‌شود. سوئیت کینگ که در طبقه بالای ساختمان اصلی قرار دارد، با منظره دریا منحصر به فرد و خدمات ممتاز خود، نوید لحظاتی بی‌نظیر را می‌دهد. 2 اتاق خواب، 1 اتاق نشیمن، تراس با جکوزی در مساحت 160 متر مربع و خدمات "Voyage Assistant" از جمله امتیازاتی است که به طور انحصاری به شما ارائه می‌شود؛ بسیاری از امکانات رفاهی مانند بار maxxi، قهوه ساز کپسولی، سرویس صبحانه به اتاق درخواستی، سرویس اتاق در ساعات معینی، خدمات خشکشویی رایگان، میوه و شیرینی روزانه، راه اندازی VIP در اتاق و سرویس کم کردن غذا در سوئیت کینگ منتظر شما هستند.
- ویلا دوبلکس لاگونا: امتیاز یک تعطیلات زیبا و دلپذیر را در ویلاهای دوبلکس لاگونا احساس کنید. ویلاها با ارائه دسترسی مستقیم به استخر مشترک از تراس، با خدمات VIP از شما پذیرایی می‌کنند. از تعطیلات فراموش نشدنی و پر از امتیازاتی مانند خدمات دستیار سفر، صبحانه در اتاق در هر روزی که می‌خواهید برای یک بار، حوله سرد، دستگاه قهوه ساز کپسولی، لذت ببرید.
- باغ ویلا دوبلکس: باغ ویلا دوبلکس که در باغی به مساحت 75 متر مربع واقع شده است با امتیازاتی مانند خدمات دستیار سفر، مینی‌بار روزانه، دستگاه قهوه ساز کپسولی، لوازم حمام برند "L'Occitane"، تعطیلات شما را فراموش نشدنی خواهد کرد. در حالی که در طبقه همکف 2 مبل تختخواب شو مجزا، دوش مجزا، توالت مجزا و تراس وجود دارد، طبقه بالا دارای 1 اتاق با تخت دونفره، اتاق رختکن، دوش مجزا، توالت مجزا و بالکن است.
- اتاق دولوکس: مهمانانی که در "Voyage Belek" اقامت می‌کنند، از اولین قدم به هتل تا پایان تعطیلات، در هر لحظه احساس ممتازی خواهند داشت. اتاق‌های دلوکس که در طبقه بالای ساختمان اصلی قرار دارند، دارای مساحت 60 متر مربع با تراس هستند و امکانات بسیاری را که ممکن است به آن نیاز داشته باشید ارائه می‌دهند. اتاق‌ها دارای 1 اتاق خواب با یک تخت دونفره و یک مبل تختخواب شو، دوش مجزا، سرویس بهداشتی مجزا و دستشویی و همچنین اتاق رختکن هستند. از جمله امتیازاتی که به مهمانان اتاق دلوکس ارائه می‌شود، جکوزی در تراس، دستگاه قهوه ساز کپسولی، بار ماکسی، یک دسته گل، شیرینی روزانه و سرویس کم کردن غذا است.
- اتاق خانوادگی با منظره دریا: در ساختمان اصلی با مساحت 60 متر مربع، اتاق‌های خانوادگی با منظره جزئی دریا دارای 2 اتاق خواب، 1 تخت دونفره و 2 مبل تختخواب شو، دوش سرویس بهداشتی جداگانه، اتاق رختکن و دستگاه قهوه ساز کپسولی هستند. با دستیار شخصی برای تعطیلات، مینی بار روزانه، آینه روشویی و لوازم حمام برند "L'Occitane" در طول تعطیلات خود، هر لحظه احساس ممتازی داشته باشید. علاوه بر این، شما همچنین می‌توانید از خدمات "Voyage Assistant" در طول تعطیلات خود بهره مند شوید.( اتاق‌های خانوادگی در دو نوع در دو بلوک A و B قرار دارند.)
فاصله هتل وویاژ بلک گلف اند اسپا تا:
- زمین بازی و استخر کودکان  کالیستا: 4 کیلومتر
- آمفی تئاتر آسپندوس: 13 کیلومتر
- قنات رومی: 13 کیلومتر
- نمایشگاه آنتالیا: 20 کیلومتر
- رستوران کباپا: 250 متر
- رستوران ون: 300 متر
- ساحل اقیانوس/دریا بلک: 650 متر
- فرودگاه آنتالیا: 25 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل وویاژ بلک گلف اند اسپا ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت نمازخانه خودپرداز اعلام حریق رمپ ویلچر خدمات معلولین تلویزیون در لابی دستگاه واکس کفش اتو شویی فضای سبز منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب سبدمیوه صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار لپ تاپ آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر حمام ترکی
پارک آبی موسیقی زنده گلف چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2