<p>هتل آنتالیا</p><p>تور آنتالیا</p><p>تور ترکیه</p><p></p>

آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل Hotel Titanic Mardan Palace

هتل تایتانیک مردان پالاس آنتالیا
titanic mardan palace Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل تایتانیک مردان پالاس

چرا هتل تایتانیک مردان پالاس Titanic Mardan Palace Hotel ؟

کاخ تایتانیک مردان که بدون زحمت شکوه و عظمت یک قصر را با راحتی و آسایش بی‌نظیر یک استراحتگاه پنج ستاره ترکیب می‌کند، تجربه تعطیلاتی را ارائه می‌کند که مطمئناً هر مهمان را به وجد می‌آورد. به‌عنوان بخشی از مفهوم "Palace All Inclusive"، می‌توانید بسیاری از فعالیت‌ها و امکانات رفاهی ارائه شده در هتل، از گلف و درمان‌های اسپا گرفته تا چندین استخر و تعداد زیادی برنامه‌های مرتبط با تناسب اندام را امتحان کنید. کمی خریدهای مجلل انجام دهید، در ساحل خصوصی بی‌نظیر هتل استراحت کنید، یک روز سرگرم کننده را در "Tini Kids Club" از فرزندان خود پذیرایی کنید و تا زمانی که در هتل اقامت دارید از سرگرمی‌های درجه یک لذت ببرید. اتاق‌ها و سوئیت‌های باشکوه در کاخ تایتانیک مردان که در امتداد سواحل مدیترانه درخشان ترکیه قرار گرفته‌اند، پناهگاهی مجلل هستند که به بالاترین استاندارد ممکن تغییر یافته‌اند.

امکانات هتل تایتانیک مردان پالاس:

هنگامی که یکی از اقامتگاه‌های پیشرفته را در کاخ تایتانیک مردان رزرو می‌کنید، از خدمات مرکز تماس مهمان که در روز و شب برای رفع نیازهای خاص شما در دسترس است، لذت خواهید برد. برای انواع اتاق‌های خاص، دستیاران مهمان اختصاصی منصوب می‌شوند. علاوه بر یک پارک آبی مناسب برای خانواده با شش سرسره آبی، هتل چندین استخر با اندازه‌های مختلف ارائه می‌دهد از جمله استخر اصلی 9700 متر مربع، استخرهای سرپوشیده و روباز گرم. 10000 متر مربع شن و ماسه بکر در فاصله کمی از هتل وجود دارد که لذتی به یاد ماندنی را در خود جای داده‌اند و در چند قدمی درهای هتل موج سواری کنید؛ هتل یک منطقه ساحلی خصوصی زیبا با خدمات حوله و چتر، بار و انبوهی از فعالیت‌های آبی را برای مهمانان خود ارائه می‌دهد. "Tini Kids Club" محیطی امن و راحت را برای یادگیری و سرگرمی کودکان فراهم می‌کند. کودکان کوچک شما می‌توانند تحت نظر کارکنان خبره در بازی‌ها و فعالیت‌های مناسب سن آنها شرکت کنند.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل تایتانیک مردان پالاس:

همه اقامتگاه‌های هتل دارای دسترسی رایگان وای‌فای پرسرعت و تلویزیون‌های هوشمند LCD، و همچنین محصولات لوکس ممتاز و روپوش‌های مخملی و دمپایی در حمام هستند. بسیاری از آنها منظره پانوراما از استخر هتل یا دریای درخشان را ارائه می‌دهند و همه دارای بالکن خصوصی هستند. کسانی که اتاق‌های ویژه را رزرو می‌کنند از خدمات یک دستیار مهمان اختصاصی برخوردار می‌شوند که برای مدیریت هر یک و همه نیازهای شما در طول اقامت شما آماده است. مهمانان سوئیت کینگ نیز از خدمات یک پیشخدمت خصوصی برای پذیرایی بهره مند می‌شوند.

فاصله هتل تایتانیک مردان پالاس تا:
- ودات اربای اوکچولوک آکادمیسی: 10 کیلومتر
- نمایشگاه آنتالیا: 10 کیلومتر
- پارک اورنکوی: 11 کیلومتر
- آیلان ببک پارکی: 11 کیلومتر
- پارکی چنگیز آیتماتوف: 12 کیلومتر
- رستوران آورورا اسنک ساحلی: 850 متر
- آبشار کورسونلو و پارک طبیعی: 18 کیلومتر
- دروازه هادریان: 19 کیلومتر
- برج ساعت: 19 کیلومتر
- مناره فلوت دار: 20 کیلومتر
- ساحل عمومی کندو: 2.3 کیلومتر
- ساحل کادریه: 2.6 کیلومتر
- لارا هالک پلاجی: 9 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 12 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل تایتانیک مردان پالاس ‌
رستوران فروشگاه سرویس گشت شهری آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پزشک پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی ورزش های آبی (غیر موتوری) استخر ویژه کودکان باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ سونا استخر حمام ترکی
ساحل اختصاصی پارک آبی سالن بازی کودکان موسیقی زنده چترآفتاب کلاب‌های شبانه استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2