آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت آنتالیا

هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت آنتالیا
selectum luxury resort belek Hotel آنتالیا
درجه هتل:
هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت

چرا هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت Selectum Luxury Resort Belek Hotel ؟

مجموعه هتل‌ و استراحتگاه ممتاز سلکتیوم لاکچری ریزورت با دقت و به کار گیری تجربه طراحی شده تا اقامتی بی عیب و نقص را برای همه ارائه دهد. ریزورت لوکس سلکتوم شما را به دنیایی بین افسانه و واقعیت دعوت می‌کند تا خاطراتی فراموش نشدنی داشته باشید. این هتل یکی از جدیدترین هتل‌های منطقه است و در بلک آنتالیا واقع شده است. مساحت کل هتل 95000 متر مربع است و از یک ساختمان 9 طبقه تشکیل شده است. این هتل در کنار دریا با ساحل شنی و سنگریزه‌ای قرار دارد و یک اسکله فوق‌العاده برای مهمانان هتل وجود دارد. طول ساحل 250 متر است. مکان شناخته شده به عنوان قلب هتل لوکس سلکتوم، "S'Arena" است.

امکانات هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت:

خدمات تفریحی ورزشی شامل استخر اصلی، جکوزی، فضای استراحت با استخر آب گرم با آب دریا در فصل زمستان، استخرهای کودکان و پارک آبی بزرگ با 6 سرسره برای بزرگسالان و 8 سرسره آبی برای کودکان می‌باشد. مینی کلاب برای کودکان 4 تا 12 سال و 13 تا 17 سال نیز وجود دارد. استخر اصلی  "Selectum Luxury Resort" روباز و مشرف به ساحل بلک است. سلکتوم لوکس ریزورت بلک دارای 12 زمین تنیس و 1 زمین فوتبال کوچک است. مهمانان می‌توانند در آبگرم کنار استخر سرپوشیده استراحت کنند. 10 زمین گلف در 3.1 مایلی هتل وجود دارد و کارکنان می‌توانند حمل و نقل را ترتیب دهند که شامل هزینه جداگانه می‌شود. پارکینگ خصوصی هتل به صورت رایگان در محل موجود و برای تمامی مهمانان در دسترس است.

اتاق‌ها و امکانات اتاق‌های هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت:

این هتل تفریحی لوکس در ساحل بلک آنتالیا اتاق‌های بزرگی با بالکن و حمام آبگرم خصوصی ارائه می‌دهد. هتل دارای 420 اتاق است و 9 نوع اتاق وجود دارد و همه اتاق‌ها در 4 رنگ مختلف قرمز، بنفش، فیروزه ای و بژ هستند. اتاق‌های بزرگ هتل سلکتوم لوکس ریزورت بلک دارای کف‌های چوبی و سقف‌های بلند هستند. هر اتاق مجهز به تهویه مطبوع، مینی بار با انواع نوشیدنی وارداتی و صادراتی و حمام لوکس است.
فاصله هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت تا:
- آمفی تئاتر آسپندوس: 16 کیلومتر
- قنات رومی: 16 کیلومتر
- نمایشگاه آنتالیا: 16 کیلومتر
- کافه/ باربریج بار: 450 متر
- کافه/ بارپول بار 500 متر
- کافه/بار سوئنو گلف بلک بار ساحلی: 500 متر
- رستوران توغرا: 800 متر
- ساحل اقیانوس/دریا بلک: 4.5 کیلومتر
- ساحل کادریه: 2.9 کیلومتر
- ساحل عمومی سریک بلک: 4.5 کیلومتر
- ساحل بوگازکنت: 7 کیلومتر
- فرودگاه آنتالیا: 21 کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق: 12:00 / ساعت تخلیه اتاق 14:00 **

برای رزرو تور آنتالیا با بهترین قیمت در آژانس مسافرتی اسطوره بیستون می‌توانید:
1. با شماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما در منوی سایت مراجعه و درخواست خود را به همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان در اسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3.مراجعه حضوری: از ساعت 9 صبح الی 6 بعد از ظهر به آدرس تهران، خیابان دکتر بهشتی، جنب مترو شهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.
امکانات و خدمات هتل سلکتیوم لاکچری ریزورت ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پرستار کودک رستوران فضای باز پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات کافی شاپ فضای باز پذیرش 24 ساعته کافه بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس خودپرداز اعلام حریق اجاره خودرو روزنامه خدمات معلولین تلویزیون در لابی اتو شویی منوی غذای کودک خدمات دربان و نگهبان سرویس لانژ نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز خدمات تور و بلیط تاکسی سرویس حمل چمدان دوربین مدار بسته فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار یخچال سیستم تهویه مطبوع تراس حمام وان خدمات روزانه اتاق بطری آب صبحانه در اتاق ناهار در اتاق شام در اتاق قهوه/چای تلفن تلویزیون میزکار آباژور سیستم تنظیم هوا لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
استخر رو باز جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده تنیس ماساژ باشگاه بیلیارد سونا استخر
ساحل اختصاصی پارک آبی موسیقی زنده گلف چترآفتاب استخر میز نوشیدنی
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2