آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل گرند ایروان

هتل گرند ایروان
grand yerevan Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل گرند ایروان

چرا هتل گرند ایروان Grand Hotel Yerevan ؟

هتل گرند ایروان هتلی پنج ستاره و لاکچری می‌باشد این هتل پنج ستاره در ایروان که فقط 200 متر از گالری هنر ملی و 500 متر از تئاتر اپرا فاصله دارد جزو قدیمی ترین هتل‌های ایروان محسوب می‌شود. سال ساخت آن به ۱۹۲۸ میلادی برمی‌گردد. مردم، ساختمان چهار طبقه‌ی آن را به عنوان آسمان خراش ایروان می‌شناختند. گرند هتل ایروان یک

.هتل زیبا و مدرن می‌باشد و مناسب برای مسافران تجاری ، گردشگران و کسانی است که آماده تجربه ای فراموش نشدنی هستند

خدمات و امکانات هتل گرند ایروان  Grand Hotel Yerevan

پذیرش 24 ساعته می‎تواند ترانسفر به فرودگاه بین‌المللی Zvartnots در 10 کیلومتری هتل ترتیب دهد. پارکینگ در هتل گرند ایروان برای همه در دسترس است ضمنا اینترنت به صورت رایگان نیز رائه می‌شود. کارکنان هتل گرند ایروان به گرمی از شما پذیرایی می‌کنند و به زبان‌های انگلیسی، روسی، ایتالیایی، اسپانیایی مسلط هستند.
می‌توانید از سونا، سولاریوم، و باشگاه بدنسازی در محوطه اسپای بزرگ هتل گرند بهره ببرید. طیف گسترده ای از ماساژ و درمان‍های زیبایی را نیز می‌توانید برای رفع خستگی در هتل  رزرو کنید. همچنین این هتل یک آبگرم شیک با جکوزی و دسترسی به یک استخر روباز فصلی در پشت بام، یک رستوران ارمنی تازه افتتاح شده با چشم‌اندازهای پانوراما به شهر خصوصا به میدان چارلز ناونور (Charles Aznavour) است ارائه می‌کند. در ضمن هتل گرند ایروان دارای امکانات برای برگزاری جلسات و قرار ملاقات است. همچنین امکانات برگزاری جشن و میهمانی در هتل وجود دارد.
رستوران نایری غذاهای سنتی ارمنی سرو می‌کند. میهمانان همچنین می‎‌توانند در بار و چایخانه 24 ساعته Dolce Vita که در هنرستان زیبا واقع شده است استراحت کنند همچنین رستوران Rossini یک فضای لذت بخش و شیک را ارائه می‌دهد. هر شب می‌توانید از موسیقی زنده در باغ زمستانی هتل  لذت ببرید. علاوه بر آن زوج ها به طور خاص این مکان را دوست دارند - آنها برای یک سفر دو نفره به آن امتیاز 9.6 دادند. چنان‌که دوری از حیوان خانگی‌تان برای‌تان دشوار است، نگران نباشید؛ در هتل گرند ایروان ورود حیوان خانگی آزاد است.

اتاق‌ها و امکانات هتل گرند ایروان Grand Hotel Yerevan

هتل گرند ایروان که نمای زیبایی دارد و دارای 104 اتاق راحت و لوکس می‌باشد. این اتاق‌ها از امکانات قابل قبولی نظیر تلویزیون، یخچال، تخت خواب، سیستم تهویه مطبوع، دراور، سرویس بهداشتی خصوصی، کمد لباس، حمام، دوش، لوازم بهداشتی، حوله و ... برخوردارند. به علاوه، این هتل در کنار ارائه خدمات و امکانات مناسب رفاهی، ببسیار مقرون به صرفه می‌باشد. لازم به ذکر است استعمال هرگونه دخانیات در اتاق‌های این هتل ممنوع است.

انواع اتاق‌ها

- اتاق دو نفره ارزان قیمت 1 تخت دونفره بزرگ
- اتاق دو نفره دولوکس 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت جونیور 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق پادشاه 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت پرزیدنت 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق کینگ با بالکن 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- اتاق دولوکس با بالکن 2 تخت یک نفره و 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت جونیور با بالکن 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت با بالکن 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ

فاصله هتل تا

- فاصله تا میدان آزادی ایروان:۵۰۰ متر
- فاصله تا بازار ورنیساژ ایروان: ۶۰۰ متر
- فاصله تا موزه کاسکاد ایروان: ۱.۱ کیلومتر
- فاصله تا باغ وحش ایروان: ۳.۱ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل گرند ایروان ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات پارکینگ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت خودپرداز اجاره خودرو ویلچر خدمات معلولین اتو شویی منوی غذای کودک نگهداری از چمدان خدمات تور و بلیط آرایشگاه
مینی بار سشوار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع حمام وان خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلویزیون آباژور لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا
سونا سولاریم
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2