آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل ریپابلیکا ایروان

هتل ریپابلیکا ایروان
republica yerevan Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل ریپابلیکا ایروان

چرا هتل ریپابلیکا ایروان  Republica Hotel Yerevan  ؟

هتل ریپابلیکا هتلی چهار ستاره در مرکز ایروان قرار گرفته است و از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در 1.3 کیلومتری Armenian Opera Theatre قرار گرفته است. با وجود قرار گیری در مرکز شهر از هر گونه سر و صدا در امان خواهید بود.

خدمات و امکانات هتل ریپابلیکا ایروان  Republica Hotel Yerevan   

از جمله امکانات رفاهی هتل ریپابلیکا پذیرش و پاسخگویی ۲۴ ساعته این هتل به تمامی نیازات و کمبودات شما در طول اقامت است؛ شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه روز با بخش پذیرش هتل تماس بگیرید و مشکلات و نیاز های خود را به اشتراک بگذارید. افرادی که در قسمت پذیرش هتل  مشغول به کار هستند به ۳ زبان آلمانی ، روسی و انگلیسی تسلط دارند و به شما خدمات می‌رسانند. برای رفع خستگی می‌توانید از انواع ماساژ فول بادی در هتل بهره ببرید.
کافه Quanto Basta در هتل ریپابلیکا Republica Hotel به سبک ایتالیایی دکوراسیون شده و دارای فضای باز است. رستوران Anoush نیز غذاهای ارمنی ارائه می‌دهد. بوفه صبحانه هر روز از ساعت 7:00 تا 10:30 در این رستوران دایر می‌باشد. خدمات سرو صبحانه و غذا در اتاق نیز درصورت درخواست شما امکان پذیر است. کرایه اتومبیل نیز می‌تواند برای میهمانانی که مایل به گشت و گذار در منطقه هستند ترتیب داده شود. برای سرگرمی می‌توانید از هتل دوچرخه کرایه کنید و یا در تورهای پیاده روی شرکت کنید. در شب اگر برنامه خاصی نداشتید می‌توانید در تم شب البته با پرداخت هزینه اضافی حضور داشته باشید. نکته جالب دیگر در مورد هتل این است که همراه داشتن حیوان خانگی در این هتل مجاز است و با هزینه اندکی صورت خواهد پذیرفته می‌شود.

اتاق‌ها و امکانات هتل ریپابلیکا ایروان  Republica Hotel Yerevan   

هتل دارای مجموعا ۵۶ اتاق و سوئیت می‌باشد این هتل تمام امکانات را برای رفاه مهمانان فراهم کرده است. تهویه هوا در اتاق وجود دارد و سرویس خوابی با کیفیت برای شما تهیه شده است. در اتاق‌های هتل، یک تلویزیون صفحه تخت موجود است که شبکه‌های جهانی را پوشش می‌دهد. دیوار تمام اتاق‌های هتل عایق صدا هستند و به شما امکان این را می‌دهند که در هر ساعتی از شبانه روز که در اتاق استراحت می‌کنید، سر و صدای اطراف شما را اذیت نخواهد کرد. در سرویس حمام اتاق‌ها، همه لوازم آرایشی بهداشتی ضروری مانند صابون، شامپو، حوله و سشوار برای شما قرار داده شده است. همه اتاق‌ها دارای پنجره‌های شیشه‌ای از کف تا سقف هستند.

انواع اتاق‌ها

- اتاق دولوکس دو یا دو نفره 1 تخت دو نفره بزرگ 2 تخت یک نفره
- اتاق استاندارد دو یا دو نفره 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره بزرگ
- سوئیت جونیور 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ
- سوئیت اجرایی اتاق خواب: 1 تخت دونفره فوق العاده بزرگ اتاق نشیمن: 1 مبل تختخواب شو
- اتاق چهار تخته لوکس 2 تخت دونفره بزرگ
- اتاق یک نفره -1 تخت یک نفره
- اتاق دو نفره یا دوقلو با بالکن 2 تخت یک نفره یا 1 تخت دونفره
- اتاق سوپریور کینگ 1 مبل تختخواب شو و 1 تخت دونفره بزرگ

فاصله هتل تا

- مسجد کبود تا هتل ریپابلیکا ایروان: ۳۰۰ متر
- میدان آزادی تا هتل ریپابلیکا ایروان: ۳۰۰ متر
- بازار قدیمی ورنیساژ ایروان تا هتل ریپابلیکا ایروان: ۸۰۰ متر
- پارک عشاق تا هتل ریپابلیکا ایروان: ۱.۳ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل ریپابلیکا ایروان ‌
رستوران فروشگاه تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی اجاره خودرو ویلچر اتو شویی فضای سبز نگهداری از چمدان فضای مخصوص سیگار
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سشوار سیستم تهویه مطبوع تراس خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلویزیون آباژور لوازم آرایشی لوازم بهداشتی گاو صندوق
اجاره دوچرخه
کافی نت اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت بی سیم رایگان در اتاق
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2