آژانس هواپیمایی اسطوره بیستون

هتل و سوئیت رامادا بای ویندهام ایروان

هتل و سوئیت رامادا بای ویندهام ایروان
ramada & suites by wyndham yerevan Hotel ایروان
درجه هتل:
هتل و سوئیت رامادا بای ویندهام ایروان

چرا هتل و سوئیتز رامادا بای ویندهام ایروان Ramada Hotel & Suites by Wyndham Yerevan ؟

هتل و سوییتز رامادا بای ویندهام هتلی لوکس و چهار ستاره در شهر ایروان می‌باشد این هتل با ارائه خدمات عالی و دسترسی آسان به مناطق ضروری هرساله موجب جلب رضایت بسیاری از مسافران شده است. از لحاظ موقعیت مکانی این هتل در مکان مناسبی قرار دارد و به راحتی می‌توانید با پیاده‌روی به میدان جمهوری و گالری ملی هنر مراجعه کنید و از این مراکز دیدن کنید. برای گشت و گذار در شهر نیز می‌توانید به ایستگاه متروی میدان جمهوری بروید که در فاصله ۸۰۰ متری از هتل واقع شده و از مترو استفاده کنید.

خدمات و امکانات هتل و سوئیتز رامادا بای ویندهام ایروان :

با انتخاب این هتل، می‌توانید اقامتی راحت و بی دغدغه را سپری نمایید و از امکانات خوب آن بهره مند شوید. تمامی خدمات و امکانات در خور یک هتل چهار ستاره لوکس در این هتل ایجاد شده و اقامتی خوش را برای شما رقم می‌زند. پرسنل مجرب هتل رامادا هتل و سوئیتز رامادا بای ویندهام ایروان به ۷ زبان زنده دنیا از جمله زبان‌های انگلیسی، روسی، ارمنی، فرانسوی، اسپانیایی، عربی و ترکی استانبولی مسلط هستند و با خوش رویی از میهمانان خود استقبال می‌کنند. لازم بذکر است دستگاه ATM در هتل وجود دارد که نگرانی شما را بابت برداشت پول رفع کرده است. 
اگر با ماشین شخصی به این هتل می‌روید و یا قصد اجاره خودرو را دارید خوب است بدانید که  هتل و سوئیتز رامادا بای ویندهام ایروان مجهز به پارکینگ اختصاصی می‌باشد ضمنا اینترنت وای فای رایگان در سر تا سر هتل قابل دسترس است و خدمات فکس و کپی نیز ارائه می‌شود.
یکی از امتیازات بسیار ویژه‌ای که هتل و سوئیتز رامادا بای ویندهام ایروان برای مسافرین خود در نظر گرفته است، سالن تجاری ‌می‌باشد. این هتل دارای سالنی بسیار شیک و مجلل است که شما ‌می‌توانید قرارهای کاری و جلسات خود را در آن برگزار کنید. لازم است بدانید که گردهمایی و جلسات شما به صورت جداگانه محاسبه ‌می‌گردد ضمنا اینترنت به صورت رایگان ارائه شده است و خدمات فکس و فتوکپی نیز ارائه می‌شود. علاقه مندان به بدنسازی نیز می‌توانند در سالن بدنسازی مجهز و لوکس هتل تمرینات روزانه خود را انجام دهند و یا در کلاس یوگا شرکت کنند. برای جابجایی بین طبقات نیز می‌توانید از آسانسور بهر ببرید.
در این هتل چهار رستوران تعبیه شده است رستوران تارتار TARTAR انواع غذاهای آمریکایی، محلی و بین‌المللی در همه وعده ها سرو می‌کند. رستورانهای  RED POINT INDOOR  و  Red POINT TERRACE و GROUND FLOOR CAFE (EASE در ارائه انواع غذاهای بین‌المللی در وعده های صبحانه نهار و شام پذیرای مهمانان می‌باشد.

اتاق‌ها و امکانات رامادا هتل و سوئیتز رامادا بای ویندهام ایروان :

هتل و سوئیتز رامادا بای ویندهام ایروان 202 اتاق با دکوراسیون شیک و مدرن است. کلیه اتاق‌های میهمان از امکانات رفاهی مناسبی از جمله تلویزیون صفحه تخت با کانال‌های متنوع ماهواره ای، تهویه مطبوع، سیستم سرمایشی و گرمایشی مناسب، امکانات تهیه چای و قهوه، مینی بار، تلفن و اینترنت وای فای رایگان برخوردار هستند تا احساس راحتی بی نظیری را برای شما به ارمغان آورند. حمام اختصاصی دارای وان و دوش، حوله، دمپایی و سشوار نیز در اتاق‌ها وجود دارند. امکان سرو صبحانه نیز در اتاق‌ها فراهم شده است.

انواع اتاق‌ها

- سوئیت جونیور کینگ
- اتاق کینگ
- سوئیت کینگ لوکس
- سوئیت کینگ
- اتاق کوئین
- سوئیت دو خوابه پریزیدنتال
- سوئیت دو خوابه سوپریور
- اتاق توئین
- سوئیت جونیور توئین
- اتاق خانوادگی

فاصله هتل تا

- فاصله تا موزه تاریخ ارمنستان: ۷۵۰ متر
- فاصله تا سالن باله و اپرای ایروان: ۱.۳ کیلومتر
- فاصله تا موزه سرگئی پاراجانو: ۱.۵ کیلومتر
- فاصله تا ماتناداران ایروان: ۲.۱ کیلومتر
- فاصله تا پارک عشاق: ۲.۳ کیلومتر
- فاصله تا موزه نسل کشی ارامنه: ۴.۴ کیلومتر

**ساعت تحویل اتاق : 14:00 __ ساعت تخلیه اتاق : 12:00 **

برای رزرو تورهای ایروان  بابهترین قیمت درآژانس مسافرتی اسطوره بیستون میتوانید:
1. باشماره تماس 02142261 تماس حاصل فرمایید.
2. به قسمت تماس با ما درمنوی سایت مراجعه ودرخواست خود رابه همراه شماره تماس ثبت فرمایید تا کارشناسان دراسرع وقت با شما تماس بگیرند.
3. مراجعه حضوری: ازساعت 9 صبح الی 6 بعدازظهربه آدرس تهران، خیابان دکتربهشتی، جنب متروشهید قدوسی، پلاک3، واحد 3 مراجعه فرمایید.

امکانات و خدمات هتل و سوئیت رامادا بای ویندهام ایروان ‌
رستوران ورود مجاز حیوانات تلویزیون در لابی آسانسور پارکینگ کافی شاپ خشکشویی صندوق امانات پذیرش 24 ساعته بار ترانسفر فرودگاهی سالن کنفرانس مرکز تجارت اجاره خودرو خدمات معلولین اتو شویی خدمات دربان و نگهبان نگهداری از چمدان خدمات مبادله ارز
خدمات 24 ساعته در اتاق مینی بار سرویس بهداشتی فرنگی سیستم تهویه مطبوع تراس حمام خدمات روزانه اتاق صبحانه در اتاق تلویزیون گاو صندوق
جکوزی باشگاه بدنسازی استخر سرپوشیده ماساژ سونا
اینترنت بی سیم رایگان در لابی اینترنت در لابی
6Lf9kSwmAAAAAM2r3nHz8lPnzg4ui3HJafp28TM2